...:::BMW - Isetta:::...
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
...:::BMW - Isetta:::...
Внимание!
Всичко което е написано в по-долните редове е
изцяло авторско и написано от ......::::::///М6::::::......
Пожелавам ви.......
Приятно четене!
Обичате да карате автомобили?Вие сте спортна натура?Обичате колите с марка BMW?
Обичате 6-цилиндровиBMW-та?Обичате 6-цилиндрови ///M3-ки?Обичате 8-цилиндрови ///M5-ци?
Обичате 12-цилиндрови Седмици дълга база?Обичате ръчните трансмисии?Обичате да карате
бързо вашето BMW,да сменяте предавките когато оборотомера показва критични обороти,да
правите дрифтове по завоите?Искате да изпитвате неповторимо удоволствие от шофирането,да
усещате,че летите?Можеби често ви се приисква да си спрете CD-Плеяра и да се наслаждавате
на уникалната и не забравима музика в изпълнение на 6-цилиндровия редови BMW мотор?Искате
постоянно да ускорявате невероятно бързо от 90 км/ч до 200 км/ч,да натискате газта до долу и от
ускорението да се залепяте мигновенно за седалката докато достигнете критични обороти и след
това да включите на по-горна предавка и всичко това отново да се повтори и така докато стигнете
до предавка номер шест!И след това?Внимание остър завой!Сваляте 3-предавки на долу и използвате
двигателя като спирачка,мощния 6-так изревава,завоя свършва и отново ускорение!Да.......това е рая
наречен Удоволсвие от шофирането!Рай,който може да ви даде само едно BMW!!!В момента BMW е
единствената компания в света,която предлага редови 6-цилиндрови двигатели!В началото на автомобило
строенето дори е имало и 8-цилиндрови редови двигатели,но заради големите си размери те са изчезнали
и в момента в света има само V-образни 8-цилиндрови мотори.Тази съдба е застигнала дори и 6-цилиндровите
двигатели!Сега през 21-век има тенденция колите да бъдат със задвижване 4x4,което се надявам да отмине.В
края на 20-век повечето коли са били с предно предаване,дори има автомобили със задно разположен
двигател.И ето че през 21-век удоволствието да караш автомобил става все по-малко-задвижване 4x4,
V-образни мотори,едва доловим звук от двигателя....,но не и BMW-задно предаване,редови шестаци
19-цолови джанти два ауспуха и най-прецизното управление в цял свят създавано някога!Това е така
благодарение на новата система наречена активно управление.Тя прави така,че само с едно завъртане
на волата предните колела правят цял оборот,при паркирване е достатъчно само едно движение и готово,
а при висока скорост волана става по-тежък!Благодарение на предно разположения двигател,лекото шаси и
това,че мотора в най-новите модели е разположен малко по-навътре разпределението на тежеста между
предната и задната ос е точно 50:50!Благодарени на всички тези неща вие може да изпитате неповторимото
изживяване наречено BMW!!!През 1913-та тази компания е произвеждала велосипеди,а сега-след 93-години
тя е безпорен лидер в производството на автомобили с които можеш да идеш на пазар,на море,на планина,
на село или на пистата!Но BMW не винаги са вървяли само на горе.През 93-годишната си история е имало
2-момента,в които ако компанията не се и била измъкнала сега нямаше да ги има любимите ви Акули,E30,
E34,E32,E36,E46,E90...дори нямаше да има нито един автомобил в света,на който да пише BMW.И двата
пъти когато компанията е била изправена пред фалит са били породени не от лошо качество на продуките,
не от конкуренция,а от Първата и Втората световна война.Бащтата на компанията се казва Карл Рапп.През
1913-та той започнал да продава велосипеди,а по-късно малки самолетни двигатели.Фирмата му се наричала
Bayerischen Flugzeugwerke.На 7 март 1916-та година към компанията се присъединил сина на създателя на
двигателя с вътрешно горене-Густав Ото и сменили името на компанията на Bayerischen Motoren Werke
съкратено BMW,което в превод означава Баварски Моторен Завод.На следващата година фирмата била купена
от Franz Jozef Popp.Компанията имала голям успех,но на следващата година (1918-та) версайския договор
забранява на BMW да произвежда самолетни двигатели.Това се оказал първия път,когато компанията
била пред фалит.Собствинниците и се опитали да я извадят от тази ситуация като започнали да произвеждат
пневматични спирачки за локомотиви и вагони.Това не помогнало и единствения изход бил производство
на двигатели за камиони и лодки.По този начин те спасили великата компания наречена BMW!Девет
години по-късно през 1927-ма на бял свят се появява първата кола на която пише BMW.Компанията станала
много популярна благодарение на многото успехи по земя и небе!Многото рекорди със самолетни двигатели
и невероятния роудстър 328 създали на BMW имидж на престижна компания произвеждаща стилни,бързи,
комфортни и качествени автомобили.Но след като настъпила втората световна война BMW била пред фалит
за 2-ри път.За щастие тази война приключила бързо и през 1951-ва BMW представя модела 501-луксозна кола,
но и скъпа.След втората световна война хората нямали много финансови средства и били продадени само
около 10 000 екземпляра от BMW 501.Фирмата не успяла да се съвземе и се наложило да се действа бързо!
През 1955-та година се родила колата,за която съм решил да ви пиша в тази тема!Това бил модела Isetta.Със
свойте 161 728 екземпляра тя успяла да съживи компанията,но истинския принос за това имал модела 700.
И въпреки това,ако не е била Isetta нямало да има BMW 700,акули и баварците,които карате сега.Може да ви изглежда смешна,но без нея вие немаше да знаете какво е това BMW!
BMW Isetta
BMW Isetta се произвежда 9-години.От 1955 до 1963.
Коя е най-малката кола на света?Повечето хора ще кажат Smart,но да видите най-малкото
BMW произвеждано някога до един Smart е все едно да видите трета серия до седма серия:
Може и да ви се вижда като някоя детка играчка,но с нея спокойно межете да развиете
над 100 км/ч по някое надолнище,а също и да посетите някоя хижа намираща се на
върха на рила или дори да обиколите света,което може да ви се вижда малко преувеличено
като се има предвид,че малката Isetta е предназначена за превозване на двама души
на малки разтояния,но пък има хора,които са направили една обиколка на света с
колело,защо пък вие да не го направите с BMW?При конструирането на автомобила
единствената цел е била той да бъде възможно най-евтин.Резултата е невероятен!
През 1955-та година на бял свят се появява автомобил с цена 1 093$,което означава
около 1 700 лв!Чудите се как от BMW AG са постигнали това чудо и то за толкова
кратко време?Ето как:
Това което виждате е BMW Isetta без ламарини.За да е максимално евтина е използвано
колкото се може по-малко метал.Възможно най-малката дължина на купето на един
автомобил в който ще стоят двама пътника се оказала два метра и 85 сантиметра,
което е абсолютен рекорт за дължина на автомобил,който не е подобрен дори до
ден днешен!Колата има само една врата,която се намира най-отпред.Дори
кормилото е закачено за вратата!Оставен е някой друг сантиметар за
краката накрая има една седалка,на която могат да седнат двама
слаби човека или един малко по-закръглен.Под седалката
ръмжи двигател на мотоциклет с 5800 оборота в минута
на който пише Bayerische Motoren Werke!Всичко това
тежи едва 230 килограма,което прави Isetta
най-леката кола в света!
Колкото и невероятно да звучи е имало полицейска Isetta:

Още по-невероятното е тази Isetta с двигател V8:


В Isetta се возил дори и Елвис:

Въпреки малките си размери малката Isetta се здобива с около 160 000 почитетели,които бързо
и лепват прякора движещото се яйце.Дори днес има хора който дават около 4 000 лв. за да се
здобият с много добре реставрирана Isetta.Дори човек може да си купи караванка(за жалост в
България това е невъзможно)специално предназначена за Isetta като това младо семейство:
Кой е по,по,най?
Най-малката кола в света BMW Isetta:

Дължина--2 850 см.
Широчина-1 380 см.
Височина--1 340 см.
Най-голямата баварка BMW Е66:

Дължина--5 170 см.
Широчина-1 900 см.
Височина--1 490 см.
Най-голямата кола в света Maybach 62:

Дължина--6 165 см.
Широчина-1 980 см.
Височина--1 573 см.
Интериор
Производство и продажби
BMW Isetta се продавала в Европа и Америка.Предлаганите коли за Англия били с
дясно разположен волан и едно колело на задния мост.Всички останали били с ляв
волан и четири 12-цолови колела,които дори имали и тазове!
Това е 4-колесния вариант до 3-колесния:
А как вървяли продажбите може да проследите от тази таблица:
Двигатели
За да бъде Isetta максимално евтина двигателите,с които се предлагала били само с
един цилиндар при това те били взети от мотоциклетите на BMW,защото нямало време
да се създават нови.През първата година на производство се предлагал само един 247
кубиков мотор взет от мотоциклета BMW R25,а колата носела името Isetta 250.На
следващата година освен до сега предлагания двигател BMW пускат още един,който
е взет от мотоциклета BMW R27 и бил с работен обем от 297 кубика.Този модел се
наричал Isetta 300.И двата мотора били с въздушно охлаждане.Isetta 250 е в състояние
да развие 85 км/ч на равен път с двама пътници,а Isetta 300 дори вдига 90 км/ч!И с двата
двигателя Isetta имала едно и също тегло и дори един и същ разход,но поради малко
по-голямата си мощност Isetta 300 можела да преодолява по-големи наклони.
Колите продавани в Европа се водят Standart,а тези от Америка Export.
Трансмисия
Може би очвате подобна кола да има 2 предавки или дори да няма трансмисия?
Всички Изети били оборудвани с 4-степенна механична предавателна кутия!
И двата мотора имали едни и същи предавателни числа,но Американската Isetta 250
била с по-къси предавки за да може с лекота да преодолява американските магистрали.
Предавателни числа
Isetta 250 Standart
Първа-10,05
Втора-5,17
Трета-354
Четвърта-2,70
Задна-12,15
-----------------------
Isetta 250 Export
Първа-9,76
Втора-5,17
Трета-3,54
Четвърта-2,70
Задна-12,15
------------------------
Isetta 300
Първа-10,05
Втора-5,17
Трета-354
Четвърта-2,70
Задна-12,15
Технически характеристики
Isetta 250
Двигател-4 тактов,бензинов
Мощност-12 кс.@5800 об.
Цилиндри-1
Кубатура-247 cc.
Компресия-6,8:1
Разход смесен цикал-3,3 литра.
Тегло-230 кг.
Максимално допостимо натоварване-350 кг.
Максимално преудоляван наклон-27%
--------------------------------------------------------------
Isetta 300
Двигател-4 тактов,бензинов
Мощност-13 кс.@5200 об.
Цилиндри-1
Кубатура-295 cc.
Компресия-7,0:1
Разход смесен цикал-3,3 литра.
Тегло-230 кг.
Максимално допостимо натоварване-350 кг.
Максимално преудоляван наклон-30%
Любопитно
-3-колесната Isetta била дълга 2 350 см.
-Акумолатора на Isetta бил 31 Ah.
-Резервоара на Isetta побирал 13 литра бензин,като имал и 1 250 мл. резерва.
-Максималното тегло на возещите се пътници не трябва да бъде по-голямо от 120 кг.
Както сами виждате дори и за BMW-то,за което магат да се напишат най-много негативни неща
могат да се кажат и толкова много хубави неща!!!Защото BMW е кола,която притежава душа!
Бъди какъвто си-купи си BMW!!!Шофирай с удовлствие!!!
Всичко което е написано в по-долните редове е
изцяло авторско и написано от ......::::::///М6::::::......
Пожелавам ви.......
Приятно четене!
Обичате да карате автомобили?Вие сте спортна натура?Обичате колите с марка BMW?
Обичате 6-цилиндровиBMW-та?Обичате 6-цилиндрови ///M3-ки?Обичате 8-цилиндрови ///M5-ци?
Обичате 12-цилиндрови Седмици дълга база?Обичате ръчните трансмисии?Обичате да карате
бързо вашето BMW,да сменяте предавките когато оборотомера показва критични обороти,да
правите дрифтове по завоите?Искате да изпитвате неповторимо удоволствие от шофирането,да
усещате,че летите?Можеби често ви се приисква да си спрете CD-Плеяра и да се наслаждавате
на уникалната и не забравима музика в изпълнение на 6-цилиндровия редови BMW мотор?Искате
постоянно да ускорявате невероятно бързо от 90 км/ч до 200 км/ч,да натискате газта до долу и от
ускорението да се залепяте мигновенно за седалката докато достигнете критични обороти и след
това да включите на по-горна предавка и всичко това отново да се повтори и така докато стигнете
до предавка номер шест!И след това?Внимание остър завой!Сваляте 3-предавки на долу и използвате
двигателя като спирачка,мощния 6-так изревава,завоя свършва и отново ускорение!Да.......това е рая
наречен Удоволсвие от шофирането!Рай,който може да ви даде само едно BMW!!!В момента BMW е
единствената компания в света,която предлага редови 6-цилиндрови двигатели!В началото на автомобило
строенето дори е имало и 8-цилиндрови редови двигатели,но заради големите си размери те са изчезнали
и в момента в света има само V-образни 8-цилиндрови мотори.Тази съдба е застигнала дори и 6-цилиндровите
двигатели!Сега през 21-век има тенденция колите да бъдат със задвижване 4x4,което се надявам да отмине.В
края на 20-век повечето коли са били с предно предаване,дори има автомобили със задно разположен
двигател.И ето че през 21-век удоволствието да караш автомобил става все по-малко-задвижване 4x4,
V-образни мотори,едва доловим звук от двигателя....,но не и BMW-задно предаване,редови шестаци
19-цолови джанти два ауспуха и най-прецизното управление в цял свят създавано някога!Това е така
благодарение на новата система наречена активно управление.Тя прави така,че само с едно завъртане
на волата предните колела правят цял оборот,при паркирване е достатъчно само едно движение и готово,
а при висока скорост волана става по-тежък!Благодарение на предно разположения двигател,лекото шаси и
това,че мотора в най-новите модели е разположен малко по-навътре разпределението на тежеста между
предната и задната ос е точно 50:50!Благодарени на всички тези неща вие може да изпитате неповторимото
изживяване наречено BMW!!!През 1913-та тази компания е произвеждала велосипеди,а сега-след 93-години
тя е безпорен лидер в производството на автомобили с които можеш да идеш на пазар,на море,на планина,
на село или на пистата!Но BMW не винаги са вървяли само на горе.През 93-годишната си история е имало
2-момента,в които ако компанията не се и била измъкнала сега нямаше да ги има любимите ви Акули,E30,
E34,E32,E36,E46,E90...дори нямаше да има нито един автомобил в света,на който да пише BMW.И двата
пъти когато компанията е била изправена пред фалит са били породени не от лошо качество на продуките,
не от конкуренция,а от Първата и Втората световна война.Бащтата на компанията се казва Карл Рапп.През
1913-та той започнал да продава велосипеди,а по-късно малки самолетни двигатели.Фирмата му се наричала
Bayerischen Flugzeugwerke.На 7 март 1916-та година към компанията се присъединил сина на създателя на
двигателя с вътрешно горене-Густав Ото и сменили името на компанията на Bayerischen Motoren Werke
съкратено BMW,което в превод означава Баварски Моторен Завод.На следващата година фирмата била купена
от Franz Jozef Popp.Компанията имала голям успех,но на следващата година (1918-та) версайския договор
забранява на BMW да произвежда самолетни двигатели.Това се оказал първия път,когато компанията
била пред фалит.Собствинниците и се опитали да я извадят от тази ситуация като започнали да произвеждат
пневматични спирачки за локомотиви и вагони.Това не помогнало и единствения изход бил производство
на двигатели за камиони и лодки.По този начин те спасили великата компания наречена BMW!Девет
години по-късно през 1927-ма на бял свят се появява първата кола на която пише BMW.Компанията станала
много популярна благодарение на многото успехи по земя и небе!Многото рекорди със самолетни двигатели
и невероятния роудстър 328 създали на BMW имидж на престижна компания произвеждаща стилни,бързи,
комфортни и качествени автомобили.Но след като настъпила втората световна война BMW била пред фалит
за 2-ри път.За щастие тази война приключила бързо и през 1951-ва BMW представя модела 501-луксозна кола,
но и скъпа.След втората световна война хората нямали много финансови средства и били продадени само
около 10 000 екземпляра от BMW 501.Фирмата не успяла да се съвземе и се наложило да се действа бързо!
През 1955-та година се родила колата,за която съм решил да ви пиша в тази тема!Това бил модела Isetta.Със
свойте 161 728 екземпляра тя успяла да съживи компанията,но истинския принос за това имал модела 700.
И въпреки това,ако не е била Isetta нямало да има BMW 700,акули и баварците,които карате сега.Може да ви изглежда смешна,но без нея вие немаше да знаете какво е това BMW!
BMW Isetta
BMW Isetta се произвежда 9-години.От 1955 до 1963.

Коя е най-малката кола на света?Повечето хора ще кажат Smart,но да видите най-малкото
BMW произвеждано някога до един Smart е все едно да видите трета серия до седма серия:

Може и да ви се вижда като някоя детка играчка,но с нея спокойно межете да развиете
над 100 км/ч по някое надолнище,а също и да посетите някоя хижа намираща се на
върха на рила или дори да обиколите света,което може да ви се вижда малко преувеличено
като се има предвид,че малката Isetta е предназначена за превозване на двама души
на малки разтояния,но пък има хора,които са направили една обиколка на света с
колело,защо пък вие да не го направите с BMW?При конструирането на автомобила
единствената цел е била той да бъде възможно най-евтин.Резултата е невероятен!
През 1955-та година на бял свят се появява автомобил с цена 1 093$,което означава
около 1 700 лв!Чудите се как от BMW AG са постигнали това чудо и то за толкова
кратко време?Ето как:

Това което виждате е BMW Isetta без ламарини.За да е максимално евтина е използвано
колкото се може по-малко метал.Възможно най-малката дължина на купето на един
автомобил в който ще стоят двама пътника се оказала два метра и 85 сантиметра,
което е абсолютен рекорт за дължина на автомобил,който не е подобрен дори до
ден днешен!Колата има само една врата,която се намира най-отпред.Дори
кормилото е закачено за вратата!Оставен е някой друг сантиметар за
краката накрая има една седалка,на която могат да седнат двама
слаби човека или един малко по-закръглен.Под седалката
ръмжи двигател на мотоциклет с 5800 оборота в минута
на който пише Bayerische Motoren Werke!Всичко това
тежи едва 230 килограма,което прави Isetta
най-леката кола в света!
Колкото и невероятно да звучи е имало полицейска Isetta:

Още по-невероятното е тази Isetta с двигател V8:


В Isetta се возил дори и Елвис:

Въпреки малките си размери малката Isetta се здобива с около 160 000 почитетели,които бързо
и лепват прякора движещото се яйце.Дори днес има хора който дават около 4 000 лв. за да се
здобият с много добре реставрирана Isetta.Дори човек може да си купи караванка(за жалост в
България това е невъзможно)специално предназначена за Isetta като това младо семейство:



Кой е по,по,най?
Най-малката кола в света BMW Isetta:

Дължина--2 850 см.
Широчина-1 380 см.
Височина--1 340 см.
Най-голямата баварка BMW Е66:

Дължина--5 170 см.
Широчина-1 900 см.
Височина--1 490 см.
Най-голямата кола в света Maybach 62:

Дължина--6 165 см.
Широчина-1 980 см.
Височина--1 573 см.
Интериор


Производство и продажби
BMW Isetta се продавала в Европа и Америка.Предлаганите коли за Англия били с
дясно разположен волан и едно колело на задния мост.Всички останали били с ляв
волан и четири 12-цолови колела,които дори имали и тазове!
Това е 4-колесния вариант до 3-колесния:

А как вървяли продажбите може да проследите от тази таблица:
Двигатели
За да бъде Isetta максимално евтина двигателите,с които се предлагала били само с
един цилиндар при това те били взети от мотоциклетите на BMW,защото нямало време
да се създават нови.През първата година на производство се предлагал само един 247
кубиков мотор взет от мотоциклета BMW R25,а колата носела името Isetta 250.На
следващата година освен до сега предлагания двигател BMW пускат още един,който
е взет от мотоциклета BMW R27 и бил с работен обем от 297 кубика.Този модел се
наричал Isetta 300.И двата мотора били с въздушно охлаждане.Isetta 250 е в състояние
да развие 85 км/ч на равен път с двама пътници,а Isetta 300 дори вдига 90 км/ч!И с двата
двигателя Isetta имала едно и също тегло и дори един и същ разход,но поради малко
по-голямата си мощност Isetta 300 можела да преодолява по-големи наклони.
Колите продавани в Европа се водят Standart,а тези от Америка Export.
Трансмисия
Може би очвате подобна кола да има 2 предавки или дори да няма трансмисия?
Всички Изети били оборудвани с 4-степенна механична предавателна кутия!
И двата мотора имали едни и същи предавателни числа,но Американската Isetta 250
била с по-къси предавки за да може с лекота да преодолява американските магистрали.
Предавателни числа
Isetta 250 Standart
Първа-10,05
Втора-5,17
Трета-354
Четвърта-2,70
Задна-12,15
-----------------------
Isetta 250 Export
Първа-9,76
Втора-5,17
Трета-3,54
Четвърта-2,70
Задна-12,15
------------------------
Isetta 300
Първа-10,05
Втора-5,17
Трета-354
Четвърта-2,70
Задна-12,15
Технически характеристики
Isetta 250
Двигател-4 тактов,бензинов
Мощност-12 кс.@5800 об.
Цилиндри-1
Кубатура-247 cc.
Компресия-6,8:1
Разход смесен цикал-3,3 литра.
Тегло-230 кг.
Максимално допостимо натоварване-350 кг.
Максимално преудоляван наклон-27%
--------------------------------------------------------------
Isetta 300
Двигател-4 тактов,бензинов
Мощност-13 кс.@5200 об.
Цилиндри-1
Кубатура-295 cc.
Компресия-7,0:1
Разход смесен цикал-3,3 литра.
Тегло-230 кг.
Максимално допостимо натоварване-350 кг.
Максимално преудоляван наклон-30%
Любопитно
-3-колесната Isetta била дълга 2 350 см.
-Акумолатора на Isetta бил 31 Ah.
-Резервоара на Isetta побирал 13 литра бензин,като имал и 1 250 мл. резерва.
-Максималното тегло на возещите се пътници не трябва да бъде по-голямо от 120 кг.
Както сами виждате дори и за BMW-то,за което магат да се напишат най-много негативни неща
могат да се кажат и толкова много хубави неща!!!Защото BMW е кола,която притежава душа!
Бъди какъвто си-купи си BMW!!!Шофирай с удовлствие!!!
Последна промяна M6 на 01 Май 2006, 10:22, променена общо 14 пъти
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- E-24
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 11.04.2002
- Местоположение: София
- Кара: E21
- Мечтае да кара: E21
- Детайли за колата: червена
поздравления за темата ! имам само няколко леки забележки - имаш доста граматични грешки, от типа рекорт, допостима, преудоляван, които развалят малко впечатлението. другото е, че нещо не разбрах как като събера цифрите от продажбите от годините, ще получа 160.000. като гледам и че е 2 метра и 85 см, ми се вижда малко малка на снимките за тази дължина, но сигурно е така, щом си го проверил
едвайсеиено
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
M6 написа:Dimo написа:Майбаха не е най големия автомобил в света
Коя е тази кола,която е по-дълга от Майбах 62 и е в сериино производство?
Един пример е Пулман, те правят бая големи лимузини от S- класата и щом вадят над 100 броя значи ги броим серийни

Друг пример е Хъмъра, ама за него не съм много сигурен


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Браво Браво




Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D







Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Martoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: RUSE
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds, E36 325i
- Мечтае да кара: E21 323
IПрез 60-те год. на миналия век в Русе имаше BMW-Iseta.Виждал съм го многократно и съм сигурен,че дължината му не беше 2,85 м.Може би правилният размер е 1,85.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани