проблем с хидравликата
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с хидравликата
Колеги здравеите имам едно питане имали вариянт да ми играят оборотите на бега4ката от хидравли4ната помпа или от теча6ти марку4ета на хидравличната помпа .Мислих си 4е може би е от ГНП то но се слу4и следното не6то , правих си окачването и после отидох на реглаж излязохме с маистора да я пробваме и му распраВям 4е ми играят бая оборотите и като спирам при исклиучена предавка и падат оборотите на 600 об и се слу4и така 4е тои докато я кара6е волана и олекна и оборотите спряха да играят ,пак му обяснявам и тои не вярва 4е ми играят оборотите , ка4вам се ас радостен 4е неиграят и на 2 рия км волана пак стана тварт колкото бе6е и оборотите запо4наха отново да правят са6тите не6та но досега не ми е гаснела никога .Интересуваме може ли да има такава ексцесия според вассс благодаря на отговорилите



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем с хидравликата
ИскаШ да кажеШ колега че е вазможно да е от хидравличната помпа или
за6тото имам теч от маркучетата 


- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: проблем с хидравликата
Колега имах същия проблем.решението е в ГНП-то.
Главата на помпата я бутнах към към волана,за по-голяма порция гориво.
По този начин също се оправя топлия старт.
viewtopic.php?t=60723
Проблема не е от хидравликата,а от това че товари двг-то,помпата не може да навакса в този момент и се получава това с оборотите.
При мен даже гаснеше колата при натискане на спирачка и съединителя.
Знаещите казват че плочката на ГНП-то си заминава и това е причината,вярвам че това е наистина така.

Главата на помпата я бутнах към към волана,за по-голяма порция гориво.
По този начин също се оправя топлия старт.
viewtopic.php?t=60723
Проблема не е от хидравликата,а от това че товари двг-то,помпата не може да навакса в този момент и се получава това с оборотите.
При мен даже гаснеше колата при натискане на спирачка и съединителя.
Знаещите казват че плочката на ГНП-то си заминава и това е причината,вярвам че това е наистина така.



Re: проблем с хидравликата
2. Ниски обороти => помпата не прави оптимално налягане
ГНП-то ли имаш предвид?
Главата на помпата я бутнах към към волана,за по-голяма порция гориво.
обратното е колега

- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: проблем с хидравликата
обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне. 

Re: проблем с хидравликата
dido_lom написа:обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне.
Бъркаш се нещо

За по-голяма пропорция плочката се мести към фаровете,а не към волана....не че това ще оправи хидравликата на колегата

- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: проблем с хидравликата
Не знам как е правилно да се каже,но така както я бутнах към волана и нещата се оправиха.
От време на време играят оборотите за момент,но това е че не бутнах главата повече,само с около 1,5-2мм.
От време на време играят оборотите за момент,но това е че не бутнах главата повече,само с около 1,5-2мм.

Re: проблем с хидравликата
vinio написа:dido_lom написа:обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне.
Бъркаш се нещо![]()
За по-голяма пропорция плочката се мести към фаровете,а не към волана....не че това ще оправи хидравликата на колегата
Я пак , този път ти се бъркаш .
Re: проблем с хидравликата
vladobate написа:vinio написа:dido_lom написа:обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне.
Бъркаш се нещо![]()
За по-голяма пропорция плочката се мести към фаровете,а не към волана....не че това ще оправи хидравликата на колегата
Я пак , този път ти се бъркаш .


вярно чак сега се усетих.колегата е прав

- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: проблем с хидравликата





Re: проблем с хидравликата
Колега , _65536_kb_sec_ искаше да те светне че ниските обороти на двг ( причинени най-вероятно от заминаващо си ГНП , иска профилактика ) воят до по-бавно движение на пистовия ремък и оттам по-ниски обороти на хидравличната помпа 9 задвижвана от ремъка ) и следва недобре функционираща диравлика и оттам по-тежък волан и така проблема се задълбочава. Доколкото разбирам ти питаш кое е първо яйцето или кокошката демек ГНП е причина за по-ниските обороти и оттам недобра хидр. помпа или от недобре работеща хидр. помпа се затовмозява двг и затва гасне. отговорът в повечето случаи е ГНП т.е. то не смогва да компенсира натоварването от хидравликата и затова има променливи обороти ( плочка на ГНП , зацапване , износване , недобро смазване от лошо гориво например и т.н. ) и накрая върха на сладоледа е газнене кат си на празен ход. Точно с такова ГНП заминах на тур из Европа преди доста време и да ти кажа кат сипах немска нафта и сичко това изчена яко дим как се казва същото се случи и като сипах биодизел което навява на мисълта за недобро смазване или зацапване ( и по-добрите мазилни качества на горивото облекчават движението на много важни детайли вътре в ГНП ) откъдето следва отивай на доктор дизелист да и направи обслужване макар че е фифти-фифти работата. А пък че хидравликата ( заради теча и по принцип не работи коректно е друга тема ) не е добре оправи си теча и смени маслото с хубаво прясно
, може и да ти хареса . Успех. ПС: Баси много писане , дано си ме разбрал и да те подтикне да действаш че иначе нема смисъл . Ако чувстваш несигурност потърси помощ от колеги които се занимават професионално с нафтовите М-ки
, доволен ша останеш.


Re: проблем с хидравликата
Доколкото разбирам ти питаш кое е първо яйцето или кокошката
Всичко е един омагьосан кръг

Карал съм тдс с тотал плочка и никога не ми се е отразявало на хидравликата.
От друга страна с новата плочка при навит рязко до край волан се усещаше минимално колебание в работата на мотора.
Истината е, че всяка ролка или агрегат задвижващ се от пистовият ремък товари мотора и това се усеща ....бия в посока -поне според мен е по-правилно колегата да си реши първо проблема с хидравликата и после да регулира ,или прави някакви действия по гнп-то.
пс :не оспорвам нищо написано в темата(освен това от мене ,за увеличаване на пропорцията

пс2:
2. Ниски обороти => помпата не прави оптимално налягане
...ако не прави оптимално налягане няма да запали,защото не може да отвори иглата в дюзата.
Re: проблем с хидравликата
Благодаря на вси4киотговорили и помогнали 6те се разбере до 10 , 15 дена за какво иде ре4 и всв пак някои може ли да ми каже за варна някои които им разбира на ГНП тата и какви пари 6те излезне е много важно




14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани