проблем с хидравликата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 5.06.2010
Пол: Мъж
Кара: Е 34 525 тдс

проблем с хидравликата

Мнение от vangel83 » 25 Ное 2011, 0:17

Колеги здравеите имам едно питане имали вариянт да ми играят оборотите на бега4ката от хидравли4ната помпа или от теча6ти марку4ета на хидравличната помпа .Мислих си 4е може би е от ГНП то но се слу4и следното не6то , правих си окачването и после отидох на реглаж излязохме с маистора да я пробваме и му распраВям 4е ми играят бая оборотите и като спирам при исклиучена предавка и падат оборотите на 600 об и се слу4и така 4е тои докато я кара6е волана и олекна и оборотите спряха да играят ,пак му обяснявам и тои не вярва 4е ми играят оборотите , ка4вам се ас радостен 4е неиграят и на 2 рия км волана пак стана тварт колкото бе6е и оборотите запо4наха отново да правят са6тите не6та но досега не ми е гаснела никога .Интересуваме може ли да има такава ексцесия според вассс благодаря на отговорилите :dunno: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: проблем с хидравликата

Мнение от cod-cdbp » 25 Ное 2011, 0:20

1. правопис!!!
2. Ниски обороти => помпата не прави оптимално налягане
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 5.06.2010
Пол: Мъж
Кара: Е 34 525 тдс

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vangel83 » 25 Ное 2011, 1:10

ИскаШ да кажеШ колега че е вазможно да е от хидравличната помпа или :) за6тото имам теч от маркучетата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем с хидравликата

Мнение от dido_lom » 25 Ное 2011, 11:22

Колега имах същия проблем.решението е в ГНП-то.
Главата на помпата я бутнах към към волана,за по-голяма порция гориво.
По този начин също се оправя топлия старт.
viewtopic.php?t=60723
Проблема не е от хидравликата,а от това че товари двг-то,помпата не може да навакса в този момент и се получава това с оборотите.
При мен даже гаснеше колата при натискане на спирачка и съединителя.
Знаещите казват че плочката на ГНП-то си заминава и това е причината,вярвам че това е наистина така.
:bowdown: :bowdown: :yes:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vinio » 25 Ное 2011, 11:53

2. Ниски обороти => помпата не прави оптимално налягане

ГНП-то ли имаш предвид?
Главата на помпата я бутнах към към волана,за по-голяма порция гориво.

обратното е колега ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем с хидравликата

Мнение от dido_lom » 25 Ное 2011, 12:09

обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне. :yes:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vinio » 25 Ное 2011, 12:31

dido_lom написа:обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне. :yes:

Бъркаш се нещо :yes:
За по-голяма пропорция плочката се мести към фаровете,а не към волана....не че това ще оправи хидравликата на колегата :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем с хидравликата

Мнение от dido_lom » 25 Ное 2011, 13:24

Не знам как е правилно да се каже,но така както я бутнах към волана и нещата се оправиха.
От време на време играят оборотите за момент,но това е че не бутнах главата повече,само с около 1,5-2мм. :yes:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vladobate » 25 Ное 2011, 14:18

vinio написа:
dido_lom написа:обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне. :yes:

Бъркаш се нещо :yes:
За по-голяма пропорция плочката се мести към фаровете,а не към волана....не че това ще оправи хидравликата на колегата :bchug:

Я пак , този път ти се бъркаш .


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vinio » 25 Ное 2011, 14:21

vladobate написа:
vinio написа:
dido_lom написа:обратно като я бутнах направо спря да пали,тоест пали и веднага гасне. :yes:

Бъркаш се нещо :yes:
За по-голяма пропорция плочката се мести към фаровете,а не към волана....не че това ще оправи хидравликата на колегата :bchug:

Я пак , този път ти се бъркаш .

:yes: :oops:
вярно чак сега се усетих.колегата е прав :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем с хидравликата

Мнение от dido_lom » 25 Ное 2011, 15:27

:mhihi: :mhihi: няма значение кой крив,кой прав.важно е да помогнем на колегата да си оправи колицата.
:bowdown: :bowdown: :bowdown:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vladobate » 26 Ное 2011, 0:01

Колега , _65536_kb_sec_ искаше да те светне че ниските обороти на двг ( причинени най-вероятно от заминаващо си ГНП , иска профилактика ) воят до по-бавно движение на пистовия ремък и оттам по-ниски обороти на хидравличната помпа 9 задвижвана от ремъка ) и следва недобре функционираща диравлика и оттам по-тежък волан и така проблема се задълбочава. Доколкото разбирам ти питаш кое е първо яйцето или кокошката демек ГНП е причина за по-ниските обороти и оттам недобра хидр. помпа или от недобре работеща хидр. помпа се затовмозява двг и затва гасне. отговорът в повечето случаи е ГНП т.е. то не смогва да компенсира натоварването от хидравликата и затова има променливи обороти ( плочка на ГНП , зацапване , износване , недобро смазване от лошо гориво например и т.н. ) и накрая върха на сладоледа е газнене кат си на празен ход. Точно с такова ГНП заминах на тур из Европа преди доста време и да ти кажа кат сипах немска нафта и сичко това изчена яко дим как се казва същото се случи и като сипах биодизел което навява на мисълта за недобро смазване или зацапване ( и по-добрите мазилни качества на горивото облекчават движението на много важни детайли вътре в ГНП ) откъдето следва отивай на доктор дизелист да и направи обслужване макар че е фифти-фифти работата. А пък че хидравликата ( заради теча и по принцип не работи коректно е друга тема ) не е добре оправи си теча и смени маслото с хубаво прясно :mhihi: , може и да ти хареса . Успех. ПС: Баси много писане , дано си ме разбрал и да те подтикне да действаш че иначе нема смисъл . Ако чувстваш несигурност потърси помощ от колеги които се занимават професионално с нафтовите М-ки :mhihi: , доволен ша останеш.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vinio » 26 Ное 2011, 19:06

Доколкото разбирам ти питаш кое е първо яйцето или кокошката

Всичко е един омагьосан кръг :yes:

Карал съм тдс с тотал плочка и никога не ми се е отразявало на хидравликата.
От друга страна с новата плочка при навит рязко до край волан се усещаше минимално колебание в работата на мотора.
Истината е, че всяка ролка или агрегат задвижващ се от пистовият ремък товари мотора и това се усеща ....бия в посока -поне според мен е по-правилно колегата да си реши първо проблема с хидравликата и после да регулира ,или прави някакви действия по гнп-то.
пс :не оспорвам нищо написано в темата(освен това от мене ,за увеличаване на пропорцията :oops: ).
пс2:
2. Ниски обороти => помпата не прави оптимално налягане

...ако не прави оптимално налягане няма да запали,защото не може да отвори иглата в дюзата.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 5.06.2010
Пол: Мъж
Кара: Е 34 525 тдс

Re: проблем с хидравликата

Мнение от vangel83 » 28 Ное 2011, 21:56

Благодаря на вси4киотговорили и помогнали 6те се разбере до 10 , 15 дена за какво иде ре4 и всв пак някои може ли да ми каже за варна някои които им разбира на ГНП тата и какви пари 6те излезне е много важно :) :) :bowdown:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook