някой да има ел. схеми на л-джетроник за ключ.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: София
Кара: е39

Мнение от texas_jack » 15 Окт 2007, 8:55

обади се ,ще пробжаме с моите диузи,а маи имам и един такав клапан можем да,пробваме поне,на л.с. или 0888 288 243 :mhihi:
преди да дадеш газ помисли

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re:

Мнение от димящият вожд » 24 Ное 2011, 0:45

bawareca написа:^^Колд старт инжектора работи от 0 до около 40 сек. в зависимост от околната температура.Клапана за който говорим при М10 е биметална пластина която като е студена пропуска допънителен въздух за мотора и с покачването на температурата намалява и накрая спира този доп.въздух
^За проблема:като миказа 4е трудно пали на топло първо помислих за температурния датчик,но тогава мотора ще работи лошо при всички режими.Според мен при теб има два отделни проблема които трябва да се разраничат.Едно от нещата които се сещам за проблема с топлото палене е възможно дюзите да не могат да задържат налягането на бензина и когато мотора не работи да се"изпикават" :mhihi: в колектора.Когато палиш колата се чувства задавена,трябва да върти много докато запали и няколко секунди ще пуши като икарус,после изчиства.


Изрових тази тема от гроба за да я заключа .
Проблемите се оказаха наистина два:
1 биметалната пластина не работеше коректно.
2 дебитомера е с разхлабена ппужина и дави, а явно си има и лоши сектори.(този мотор не пали без дебитомер).
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: някой да има ел. схеми на л-джетроник за ключ.

Мнение от ///Явор » 24 Ное 2011, 9:31

хубаво е щом се откриват проблемите за 4-5 години
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook