бубини М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

бубини М50

Мнение от ivoo » 28 Апр 2006, 21:51

Здравей банда. Значи мой приятел от нашата кръвна група има следният проблем. На 1-2 скорост в ниските обороти се получава някъкво прекъсване все едно не му работят 1-2 цилиндара.Ходил на диагностика и му казали че 3-те бубини са му за смяна.Обаче като я изфурсира до към 2000обор.проблема го няма.Моето мнение че бубината или работи или не . Какво мислите вие :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Апр 2006, 22:08

да си смени първо свещите и ако не се оправи може да е от бобините ,на високи обороти изискването към тях е по ниско и може ако имат утечки да прекъсва на ниски обороти(да си понамали разтоянието между електродите на свещите и ако се оправи - утечки в бобините ,може да си кара така бая време)
Друга причина може да е богата смес по някаква причина(ламбда ,темп. датчик ,дюзи,клапан за възвратно гориво,дебитомер ,датчик на дросела)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 28 Апр 2006, 22:10

Не че не работи, а има пробив в изолацията на бобината и искрата, която подава е кофти, затова когаго пробива е мъничък като изфорсираш ти се струва, че си е О.К.
Проверете свещи и лули, че и те някой път сбъгват така нещата, но по- добре те щото са консуматив, а бубинката си е жив разход и то голям.Нова 180лв., втора 30лв. ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Апр 2006, 14:42

Aз имах проблем с леко и дразнещо придръпване около 1800 мин-1 и 2200/2300 мин-1 и се оказа,че е лула на първи цилиндър :idea: Познава се много лесно :arrow: свалете си бубините и като извадите свещите огледайте порцелановия изолационен слой :idea: Ако видите по порцелана драскотини по продължение на свеща ,значи проблема е в лулата :idea:

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

a

Мнение от ian190 » 29 Апр 2006, 14:51

и още нещо за да си предпазите лулите на бобините сменете гарнитурата на капака, ако от нея пуска масло.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 29 Апр 2006, 14:55

Добре де лулата нали стои неподвижно как тогава ще има драскотини по дължината на свеща.В смисал като се слага бубината тя пружинира 5-7мм.и после се стягат 2-те гайки :?:А и между другото по бубините че и по свещите има някъква лепкава кафява течност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Апр 2006, 15:31

a лулите как се сменят отделно и колко струват ? останал съм с впечатление че са едно цяло с бобинката .. и аз имам някви подобни като на Пенчев симптоми които ту изчезват ту се появяват ... :(

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 30 Апр 2006, 3:23

ivoo написа:Добре де лулата нали стои неподвижно как тогава ще има драскотини по дължината на свеща.В смисал като се слага бубината тя пружинира 5-7мм.и после се стягат 2-те гайки :?:А и между другото по бубините че и по свещите има някъква лепкава кафява течност.


То хубаво са стегнати бубините с двете гайки,но като е остаряла лулата,какво мислиш се случва в долния край - там където контактуват със запалителните свещи Получава се оттечка и двигателя започва да прекъсва отвреме на време

Аз усетих вече закономерност когато карах миналата седмица от Варна към Шумен и гоних един моторист след като карах със скорости между 200 км/ч и 230 км/ч на влизане в Шумен почувствах някакво прекъсване ,дори и минимално при празен ход Колата престоя известно време и след като си тръгнах за Слънчев бряг работеше отлично Отново 90 км "магистрално" каране и на влизане във Варна колата отново прекъсваше
С ТОМ-и стигнахме до заключение ,че въпросната лула е за смяна

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Апр 2006, 10:10

добре но как се демонтира лулата от бобинката ,и как разбрахте коя точно е за смяна ? моите някои се клатят леко ,проблем ли е ?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 30 Апр 2006, 10:36

Лула не съм сменял аз лично досега никога и незнам как става,но със сигурност не е трудно - предполагам се развърта от бубината :roll:

А за това как сме разбрали,пак казвам ,че върху порцелана на свеща имаше драскотини по оста й :idea: Това не трябва да е така :!: Тези драскотини са от искрата :confused:

П.С. ТОМ-и , моля те,обясни на хората - може би аз не го правя както трябва :roll:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 30 Апр 2006, 10:50

Има едно спрейче ,пръскайки го по бобините,образува нещо като защитно лаково покритие ;) За кабели пак става.Ако имаш отечки на електричество(предполагам не адски големи) спасява от скъпи смени :idea:
One passion,one car,one life...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Мнение от JP » 01 Май 2006, 23:12

Аз го имах този проблем миналото лято... Прекъсваше ми на ниски обороти и се оправяше към 2500-3000... Пробвах бобините една по една, като ги изключвах от цилиндрите... Смених едната, която като изключих, не усетих разлика в работата на двигателя... Оправи се...

Нова бобина за М50 в Бош на бул. Сребърна в София- 150 BGN... Аз си намерих на старо за 70 BGN... :uups:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook