бубини М50
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
бубини М50
Здравей банда. Значи мой приятел от нашата кръвна група има следният проблем. На 1-2 скорост в ниските обороти се получава някъкво прекъсване все едно не му работят 1-2 цилиндара.Ходил на диагностика и му казали че 3-те бубини са му за смяна.Обаче като я изфурсира до към 2000обор.проблема го няма.Моето мнение че бубината или работи или не . Какво мислите вие 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
да си смени първо свещите и ако не се оправи може да е от бобините ,на високи обороти изискването към тях е по ниско и може ако имат утечки да прекъсва на ниски обороти(да си понамали разтоянието между електродите на свещите и ако се оправи - утечки в бобините ,може да си кара така бая време)
Друга причина може да е богата смес по някаква причина(ламбда ,темп. датчик ,дюзи,клапан за възвратно гориво,дебитомер ,датчик на дросела)
Друга причина може да е богата смес по някаква причина(ламбда ,темп. датчик ,дюзи,клапан за възвратно гориво,дебитомер ,датчик на дросела)
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Не че не работи, а има пробив в изолацията на бобината и искрата, която подава е кофти, затова когаго пробива е мъничък като изфорсираш ти се струва, че си е О.К.
Проверете свещи и лули, че и те някой път сбъгват така нещата, но по- добре те щото са консуматив, а бубинката си е жив разход и то голям.Нова 180лв., втора 30лв.
Проверете свещи и лули, че и те някой път сбъгват така нещата, но по- добре те щото са консуматив, а бубинката си е жив разход и то голям.Нова 180лв., втора 30лв.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Aз имах проблем с леко и дразнещо придръпване около 1800 мин-1 и 2200/2300 мин-1 и се оказа,че е лула на първи цилиндър
Познава се много лесно
свалете си бубините и като извадите свещите огледайте порцелановия изолационен слой
Ако видите по порцелана драскотини по продължение на свеща ,значи проблема е в лулата
Георги Пенчев




Георги Пенчев
a
и още нещо за да си предпазите лулите на бобините сменете гарнитурата на капака, ако от нея пуска масло.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
a лулите как се сменят отделно и колко струват ? останал съм с впечатление че са едно цяло с бобинката .. и аз имам някви подобни като на Пенчев симптоми които ту изчезват ту се появяват ... 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
ivoo написа:Добре де лулата нали стои неподвижно как тогава ще има драскотини по дължината на свеща.В смисал като се слага бубината тя пружинира 5-7мм.и после се стягат 2-те гайкиА и между другото по бубините че и по свещите има някъква лепкава кафява течност.
То хубаво са стегнати бубините с двете гайки,но като е остаряла лулата,какво мислиш се случва в долния край - там където контактуват със запалителните свещи Получава се оттечка и двигателя започва да прекъсва отвреме на време
Аз усетих вече закономерност когато карах миналата седмица от Варна към Шумен и гоних един моторист след като карах със скорости между 200 км/ч и 230 км/ч на влизане в Шумен почувствах някакво прекъсване ,дори и минимално при празен ход Колата престоя известно време и след като си тръгнах за Слънчев бряг работеше отлично Отново 90 км "магистрално" каране и на влизане във Варна колата отново прекъсваше
С ТОМ-и стигнахме до заключение ,че въпросната лула е за смяна
Георги Пенчев
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
добре но как се демонтира лулата от бобинката ,и как разбрахте коя точно е за смяна ? моите някои се клатят леко ,проблем ли е ?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Лула не съм сменял аз лично досега никога и незнам как става,но със сигурност не е трудно - предполагам се развърта от бубината
А за това как сме разбрали,пак казвам ,че върху порцелана на свеща имаше драскотини по оста й
Това не трябва да е така
Тези драскотини са от искрата
П.С. ТОМ-и , моля те,обясни на хората - може би аз не го правя както трябва
Георги Пенчев

А за това как сме разбрали,пак казвам ,че върху порцелана на свеща имаше драскотини по оста й



П.С. ТОМ-и , моля те,обясни на хората - може би аз не го правя както трябва

Георги Пенчев
Аз го имах този проблем миналото лято... Прекъсваше ми на ниски обороти и се оправяше към 2500-3000... Пробвах бобините една по една, като ги изключвах от цилиндрите... Смених едната, която като изключих, не усетих разлика в работата на двигателя... Оправи се...
Нова бобина за М50 в Бош на бул. Сребърна в София- 150 BGN... Аз си намерих на старо за 70 BGN...
Нова бобина за М50 в Бош на бул. Сребърна в София- 150 BGN... Аз си намерих на старо за 70 BGN...

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани