Чистене на бензинова помпа
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Торук Макто
-
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 3.10.2011
Re: Чистене на бензинова помпа
Стаевски написа:Като дадеш на контакт върти ли помпата?
...

Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Чистене на бензинова помпа
Торук Макто написа:Стаевски написа:Като дадеш на контакт върти ли помпата?
...
Явно на мен се смееш,но не разбрах за какво.
Ако ще кажеш нещо умно ,моля заповядай.......
Стаевски
- Торук Макто
-
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 3.10.2011
Re: Чистене на бензинова помпа
След нещо малоумно не е нужно да се казва нещо умно, то се подразбира според принципа на дедукцията.
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Чистене на бензинова помпа
колегата "с форума" пак нещо се изказа дет не му е място...чакаме неговия коментар 
п.с. предупреден е "лично" ...

п.с. предупреден е "лично" ...

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Торук Макто
-
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 3.10.2011
Re: Чистене на бензинова помпа
Помпата не върти всеки път, а само когато няма налягане и затова това не е 100% надежден начин да се установи дали работи или не, както беше намекнато.
П.С. При това и да върти, няма гаранция че има нужния дебит и създава необходимото налягане. Затова се слага манометър преди горивната рейка и се гледа налягането на горивото по време на движение. За целта са необходими:
1. Тройник
2. Манометър
3. Маркуч 1.20 м.
И дилемите свършват.
П.С. При това и да върти, няма гаранция че има нужния дебит и създава необходимото налягане. Затова се слага манометър преди горивната рейка и се гледа налягането на горивото по време на движение. За целта са необходими:
1. Тройник
2. Манометър
3. Маркуч 1.20 м.
И дилемите свършват.
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Чистене на бензинова помпа
1.Според автора на темата колата пали трудно:
Затова попитах дали помпата върти отначало - при контакт.
2.Дебита се отразява на работата на двигателя при по-високи обороти или натоварване - затова и попитах автора дали двигателя заглъхва при форсиране.
3.Може ли някой да каже къде се намира датчика за налягане на изходната магистрала на помпата,който управлява помпата според налягането на горивото?
4.Кой знае с каква инжекция е двигателя?
Аз съм с механична ,с външна помпа и нямам никакъв гореспоменат датчик.
Помпата се включва за 2-3 сек. от черно реле под черно капаче в ляво от двигателя... при всяко включване на контакт.После работи докато има импулси от бобината.
Дебита на помпата няма нищо общо с паленето,а само налягането._BmW_™ написа:там е работата имам около 25 литра (вече) просто след като я пресуших започна трудно да пали.... а преди палеше от четвърт оборот !![]()
Затова попитах дали помпата върти отначало - при контакт.
2.Дебита се отразява на работата на двигателя при по-високи обороти или натоварване - затова и попитах автора дали двигателя заглъхва при форсиране.
3.Може ли някой да каже къде се намира датчика за налягане на изходната магистрала на помпата,който управлява помпата според налягането на горивото?
4.Кой знае с каква инжекция е двигателя?
Аз съм с механична ,с външна помпа и нямам никакъв гореспоменат датчик.
Помпата се включва за 2-3 сек. от черно реле под черно капаче в ляво от двигателя... при всяко включване на контакт.После работи докато има импулси от бобината.

Стаевски
- Торук Макто
-
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 3.10.2011
Re: Чистене на бензинова помпа
При форсиране на място няма как да глъхне от влошен дебит, защото няма товар върху мотора , а в рейката има гориво (и ще се акумулира достатъчно гориво, дори и при намален дебит от помпата), за да поддържа форсиране и виоки обороти на място. При липса на товар върху мотора, консумацията на гориво е ниска.
Неслучайно написах да се гледа налягането в рейката по време на движение
По описанието на автора за трудно палене, проблема се е появил след пресушаване на резервоара, демек помпата е всмукнала въздух, което за 20+ годишна помпа може да се окаже решаващо. Затова, вместо да разстриваме клавиатурите, има един много лесен и бърз начин да се провери дебита на помпата, но ако искаш да разнищиш всички възможни сценарии за трудното палене, отивам за бира и пуканки и засядам да чета.
Неслучайно написах да се гледа налягането в рейката по време на движение

По описанието на автора за трудно палене, проблема се е появил след пресушаване на резервоара, демек помпата е всмукнала въздух, което за 20+ годишна помпа може да се окаже решаващо. Затова, вместо да разстриваме клавиатурите, има един много лесен и бърз начин да се провери дебита на помпата, но ако искаш да разнищиш всички възможни сценарии за трудното палене, отивам за бира и пуканки и засядам да чета.

Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Re: Чистене на бензинова помпа
Сега има ново 10
когато е запалила веднъж, при повторно въртене трябва да и смачкам газта и пали веднага ....... реших че може да не и стига въздух и махнах филтъра... пак така, което ме навежда на мисълта че може да не качва достатъчно гориво... ако не се филтърчетата ще ми е много интересно от какво е




///M


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Чистене на бензинова помпа
_BmW_™ написа:Сега има ново 10когато е запалила веднъж, при повторно въртене трябва да и смачкам газта и пали веднага ....... реших че може да не и стига въздух и махнах филтъра... пак така, което ме навежда на мисълта че може да не качва достатъчно гориво... ако не се филтърчетата ще ми е много интересно от какво е
![]()
Това ми се случва и на мен. И с М40-ката беше, сега и с М20-то продължава да бъде... Не съм пробвал с подаване на газ, но когато скоро е работила колата, за да запали повторно трябва да върти около 5 секунди някъде и тогава пали. Когато е студена никога не ми го е правила това. При трансплантацията не съм я пипал нея, защото както се дискутираше и в една друга тема наскоро, помпата си е достатъчна и при по-дебел мотор. Така че предполагам е от нея, но нека някой по-наясно да даде някой съвет.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Чистене на бензинова помпа
то за тва е хубаво на 20-30 години да се сменят бензинова помпа/не китайска/безиновите тръбопроводи/всичките+скобите...пак с оригинал/ и филтъра не е зле да се сменя от време на време
и тинята от резервоара не е зле да се изчисти
и не карайте постоянно на светната лампа 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Чистене на бензинова помпа
Ами общо взето това, което си описал съм го направил, филтри си сменям, на лампа не карам, само тинята в резервоара не съм си играл да я чистя и помпата не съм сменял, та от нея ще да е сигурно. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани