Чистене на бензинова помпа

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 3.10.2011

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от Торук Макто » 21 Ное 2011, 1:33

Стаевски написа:Като дадеш на контакт върти ли помпата?
...

:mhihi:
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от Стаевски » 23 Ное 2011, 20:23

Торук Макто написа:
Стаевски написа:Като дадеш на контакт върти ли помпата?
...

:mhihi:

Явно на мен се смееш,но не разбрах за какво.
Ако ще кажеш нещо умно ,моля заповядай.......
Стаевски


Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 3.10.2011

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от Торук Макто » 23 Ное 2011, 22:28

След нещо малоумно не е нужно да се казва нещо умно, то се подразбира според принципа на дедукцията.
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от ///Явор » 02 Дек 2011, 21:26

колегата "с форума" пак нещо се изказа дет не му е място...чакаме неговия коментар :yes:
п.с. предупреден е "лично" ...
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 3.10.2011

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от Торук Макто » 02 Дек 2011, 21:53

Помпата не върти всеки път, а само когато няма налягане и затова това не е 100% надежден начин да се установи дали работи или не, както беше намекнато.

П.С. При това и да върти, няма гаранция че има нужния дебит и създава необходимото налягане. Затова се слага манометър преди горивната рейка и се гледа налягането на горивото по време на движение. За целта са необходими:
1. Тройник
2. Манометър
3. Маркуч 1.20 м.

И дилемите свършват.
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от Стаевски » 05 Дек 2011, 0:34

1.Според автора на темата колата пали трудно:
_BmW_™ написа:там е работата имам около 25 литра (вече) просто след като я пресуших започна трудно да пали.... а преди палеше от четвърт оборот ! :kuku:
Дебита на помпата няма нищо общо с паленето,а само налягането.
Затова попитах дали помпата върти отначало - при контакт.
2.Дебита се отразява на работата на двигателя при по-високи обороти или натоварване - затова и попитах автора дали двигателя заглъхва при форсиране.
3.Може ли някой да каже къде се намира датчика за налягане на изходната магистрала на помпата,който управлява помпата според налягането на горивото?
4.Кой знае с каква инжекция е двигателя?
Аз съм с механична ,с външна помпа и нямам никакъв гореспоменат датчик.
Помпата се включва за 2-3 сек. от черно реле под черно капаче в ляво от двигателя... при всяко включване на контакт.После работи докато има импулси от бобината. :|
Стаевски


Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 3.10.2011

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от Торук Макто » 05 Дек 2011, 1:10

При форсиране на място няма как да глъхне от влошен дебит, защото няма товар върху мотора , а в рейката има гориво (и ще се акумулира достатъчно гориво, дори и при намален дебит от помпата), за да поддържа форсиране и виоки обороти на място. При липса на товар върху мотора, консумацията на гориво е ниска.
Неслучайно написах да се гледа налягането в рейката по време на движение :!:

По описанието на автора за трудно палене, проблема се е появил след пресушаване на резервоара, демек помпата е всмукнала въздух, което за 20+ годишна помпа може да се окаже решаващо. Затова, вместо да разстриваме клавиатурите, има един много лесен и бърз начин да се провери дебита на помпата, но ако искаш да разнищиш всички възможни сценарии за трудното палене, отивам за бира и пуканки и засядам да чета. :yes:
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"

Шами
Аватар
Мнения: 1121
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София Княжево СИТИ :)
Пол: Мъж
Кара: с 240 бавно из града
Мечтае да кара: Е36 с V10....
Детайли за колата: Много бързо V10

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от _BmW_™ » 05 Дек 2011, 12:05

Сега има ново 10 :bang: когато е запалила веднъж, при повторно въртене трябва да и смачкам газта и пали веднага ....... реших че може да не и стига въздух и махнах филтъра... пак така, което ме навежда на мисълта че може да не качва достатъчно гориво... ако не се филтърчетата ще ми е много интересно от какво е :lalala: :bang:
///M
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от alpina-ma6inata » 05 Дек 2011, 22:24

_BmW_™ написа:Сега има ново 10 :bang: когато е запалила веднъж, при повторно въртене трябва да и смачкам газта и пали веднага ....... реших че може да не и стига въздух и махнах филтъра... пак така, което ме навежда на мисълта че може да не качва достатъчно гориво... ако не се филтърчетата ще ми е много интересно от какво е :lalala: :bang:

Това ми се случва и на мен. И с М40-ката беше, сега и с М20-то продължава да бъде... Не съм пробвал с подаване на газ, но когато скоро е работила колата, за да запали повторно трябва да върти около 5 секунди някъде и тогава пали. Когато е студена никога не ми го е правила това. При трансплантацията не съм я пипал нея, защото както се дискутираше и в една друга тема наскоро, помпата си е достатъчна и при по-дебел мотор. Така че предполагам е от нея, но нека някой по-наясно да даде някой съвет. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от ///Явор » 06 Дек 2011, 10:53

то за тва е хубаво на 20-30 години да се сменят бензинова помпа/не китайска/безиновите тръбопроводи/всичките+скобите...пак с оригинал/ и филтъра не е зле да се сменя от време на време :mhihi: и тинята от резервоара не е зле да се изчисти :winky: и не карайте постоянно на светната лампа ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Чистене на бензинова помпа

Мнение от alpina-ma6inata » 06 Дек 2011, 11:24

Ами общо взето това, което си описал съм го направил, филтри си сменям, на лампа не карам, само тинята в резервоара не съм си играл да я чистя и помпата не съм сменял, та от нея ще да е сигурно. :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook