Тяло термостат
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Zero_Mercy
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 2000
- Мечтае да кара: M
- Детайли за колата: E46 318 118КС 00' - ГИ
Тяло термостат
Здравейте колеги, проблема е следния при смяната на термостата пренатегнах болта на пластмасовия кожух които покрива термостата и го пукнах, някои знае ли дали има начин да го спася с лепене или някакъв друг начин, че звънях на 100 човека, или са го продали или и на тях им е счупен, ако някои има таквоз за продан още по-добре 

Re: Тяло термостат
Точно тази част колега е силно препоръчително да се купи нова, масово се пукат при смяна на термостат като натрупат дълги години служба...
Не се ремонтират за съжаление... Ново в Дарукар е 46.07 лв и има налични в момента. Парт-номерът е 11 53 1 722 531. Задължително се сменя и гуменото уплътнение, защото старото гарантирано си е изпяло песента. Номерът на уплътнението е 11 53 1 740 437, а цената в Дару е 5,88 лв. и има наличност. Няма смисъл да обикаляш и да търсиш неоригинални - ще си изгубиш времето, и цената ще е почти същата като на оригиналното тяло.
Не се ремонтират за съжаление... Ново в Дарукар е 46.07 лв и има налични в момента. Парт-номерът е 11 53 1 722 531. Задължително се сменя и гуменото уплътнение, защото старото гарантирано си е изпяло песента. Номерът на уплътнението е 11 53 1 740 437, а цената в Дару е 5,88 лв. и има наличност. Няма смисъл да обикаляш и да търсиш неоригинални - ще си изгубиш времето, и цената ще е почти същата като на оригиналното тяло.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Тяло термостат
А най-добре търси от някой стар мотор(ако си с М50) метален такъв кожух за термостата.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тяло термостат
kemakozeE36 написа:А най-добре търси от някой стар мотор(ако си с М50) метален такъв кожух за термостата.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тяло термостат
Dirty M5 driveR написа:kemakozeE36 написа:А най-добре търси от някой стар мотор(ако си с М50) метален такъв кожух за термостата.
Определено е по-здрав. Но аз бих купил ново тяло. Не си струва за такива пари после да береш ядове.
Обаче имам странното подозрение, че не пасва на всички аналогични мотори


- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Тяло термостат
Zero_Mercy написа:Здравейте колеги, проблема е следния при смяната на термостата пренатегнах болта на пластмасовия кожух които покрива термостата и го пукнах, някои знае ли дали има начин да го спася с лепене или някакъв друг начин, че звънях на 100 човека, или са го продали или и на тях им е счупен, ако някои има таквоз за продан още по-добре


Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тяло термостат
_65536_kb_sec_ написа:Обаче имам странното подозрение, че не пасва на всички аналогични мотори
И това го има. Както примерно при М42 и М44. Но не знам, не съм търсил разлики.
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Тяло термостат
Първото прегряване преди две години стана точто заради това скапано тяло
След това станах абонат на червения сектор на стрелката за температурата,ама това е друга история
Така,че препоръчвам на всички ви да си смените тези неща по охладителната система,дори така профилактично...И задължително нови-не някакви от скрапта 





- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Тяло термостат
_65536_kb_sec_ написа:Dirty M5 driveR написа:kemakozeE36 написа:А най-добре търси от някой стар мотор(ако си с М50) метален такъв кожух за термостата.
Определено е по-здрав. Но аз бих купил ново тяло. Не си струва за такива пари после да береш ядове.
Обаче имам странното подозрение, че не пасва на всички аналогични мотори
Аз все си мисля, че на М50-то алуминката и пластмасовия са взаимозаменяеми. Не съм пробвал да ги сменям, но мисля, че разликата е в материала само

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Тяло термостат
kemakozeE36 написа:_65536_kb_sec_ написа:Dirty M5 driveR написа:kemakozeE36 написа:А най-добре търси от някой стар мотор(ако си с М50) метален такъв кожух за термостата.
Определено е по-здрав. Но аз бих купил ново тяло. Не си струва за такива пари после да береш ядове.
Обаче имам странното подозрение, че не пасва на всички аналогични мотори
Аз все си мисля, че на М50-то алуминката и пластмасовия са взаимозаменяеми. Не съм пробвал да ги сменям, но мисля, че разликата е в материала само
Пасва че и пита за още, карам с него 3 години и грижи няма, само хартиената гарнитурка да не забравиш от Дару да си вземеш 10 пари струва
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Тяло термостат
jullydjs написа:kemakozeE36 написа:_65536_kb_sec_ написа:Dirty M5 driveR написа:kemakozeE36 написа:А най-добре търси от някой стар мотор(ако си с М50) метален такъв кожух за термостата.
Определено е по-здрав. Но аз бих купил ново тяло. Не си струва за такива пари после да береш ядове.
Обаче имам странното подозрение, че не пасва на всички аналогични мотори
Аз все си мисля, че на М50-то алуминката и пластмасовия са взаимозаменяеми. Не съм пробвал да ги сменям, но мисля, че разликата е в материала само
Пасва че и пита за още, карам с него 3 години и грижи няма, само хартиената гарнитурка да не забравиш от Дару да си вземеш 10 пари струва
Има и по-хитро решение, доказано като издържливо:
1. Взимаш картон(примерно от корица на тетрадка) трябва да е плътен и да е с точната дебелина или малко по-малко от нея, но не и по-дебел
2. Изрязваш гарнитурата(Изрязването само като уточнение се прави като намажеш с греста корпуса на термостата там където той приляга и го отпечаташ за картона)
3. мажеш я с графитна грес от двете страни, може и малко по корпуса( не да изплюе, а колкото да покрие тънко картона и да уплътни) Графитната грес херметизира и е термоустойчива, пък и при следваща смяна на термостата се отлепва без почти никакви грижи
4. 10-те лв приготвени за дару ги прибираш в задния джоб


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тяло термостат
Митьо, зарежи тия техники с картон от тетрадка или календар с цици, че пак ще има форумно порицание.
Не казвам, че не действа ма да няма после разплакани баш майстори
Не казвам, че не действа ма да няма после разплакани баш майстори


- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Тяло термостат
kemakozeE36 написа:Има и по-хитро решение, доказано като издържливо:
1. Взимаш картон(примерно от корица на тетрадка) трябва да е плътен и да е с точната дебелина или малко по-малко от нея, но не и по-дебел
2. Изрязваш гарнитурата(Изрязването само като уточнение се прави като намажеш с греста корпуса на термостата там където той приляга и го отпечаташ за картона)
3. мажеш я с графитна грес от двете страни, може и малко по корпуса( не да изплюе, а колкото да покрие тънко картона и да уплътни) Графитната грес херметизира и е термоустойчива, пък и при следваща смяна на термостата се отлепва без почти никакви грижи
4. 10-те лв приготвени за дару ги прибираш в задния джоб
Може да смени и ремъците със силиконови чорапи или 3/4 с еластан,може и с прашки така ще спести 20-30лв


Много като тебе вече плакаха ...
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Тяло термостат
_65536_kb_sec_ написа:Митьо, зарежи тия техники с картон от тетрадка или календар с цици, че пак ще има форумно порицание.
Не казвам, че не действа ма да няма после разплакани баш майстори
Ма тва че не знаят как да си използват ръцете и главата и вместо тогава да дава 10 лв за гарнитура може да даде 2 лв за ххххххххх(материала от който се прави гарнитурата го оставям на "знаещите"


Ronka написа:kemakozeE36 написа:Има и по-хитро решение, доказано като издържливо:
1. Взимаш картон(примерно от корица на тетрадка) трябва да е плътен и да е с точната дебелина или малко по-малко от нея, но не и по-дебел
2. Изрязваш гарнитурата(Изрязването само като уточнение се прави като намажеш с греста корпуса на термостата там където той приляга и го отпечаташ за картона)
3. мажеш я с графитна грес от двете страни, може и малко по корпуса( не да изплюе, а колкото да покрие тънко картона и да уплътни) Графитната грес херметизира и е термоустойчива, пък и при следваща смяна на термостата се отлепва без почти никакви грижи
4. 10-те лв приготвени за дару ги прибираш в задния джоб
Може да смени и ремъците със силиконови чорапи или 3/4 с еластан,може и с прашки така ще спести 20-30лв
Ти ако искаш да знаеш на М20Б20 моторите ремъците за алтернатора стават от жигули. Тамън си влиза там-изпробвано е и работи; На Е28 големите(външно разположените) фарове също стават от жигули, а вътрешните малките от лада 1500-изпробвано и доказано, за москвича с двигател на бмв и за мотора на москвич с части от М10 няма какво да коментирам просто
Тука все разбиращи, знаещи и можещи, па една гарнитура не могат да изрежат(поне знаят що е то гарнитура и има ли тя почва у нас, нищо че не знаеме какъв материал би ни свършил работа


19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани