Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Kinopi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Всъщност колко тежи маховика на стокова 28ца и до колко може да се смъкне?По добре ли ще е със стоков олекотен маховик и съединител като за този мотор или направо всичко от м20?
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Може ли да се сложи маховик от м40 без климатик (лекия), на м40 с климатик 

Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
и аз да се вклуча колеги, някой може ли да ми каже става ли тази нтервенция на М44б19???
че съм се наканил да го правя пак незнам дали щте се получи?

че съм се наканил да го правя пак незнам дали щте се получи?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Kinopi написа:Всъщност колко тежи маховика на стокова 28ца и до колко може да се смъкне?По добре ли ще е със стоков олекотен маховик и съединител като за този мотор или направо всичко от м20?
Какво имаш в предвид стоков за 28. То 28ците са само с двумасови маховици, а те не подлежат на олекотяване. Другия вариант е да си вземеш монолитен на 228мм от м50 е36 без климатик и да го олекотиш. Колко ще го докараш зависи от теб. На мен ми се вижда много масивен тоя маховик и лощото е, че има много материал от към феродовия диск. Ако не се лъжа Баян е с такъв олекотен маховик ако той се включи със снимки и друго инфо ще е интересно

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Kinopi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Този от М50то по-добър вариант ли е от този от М20то.Защото не искам да сменям съединител на 2 месеца.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
И м50 и м20 съединителите са на по 228мм, така че не мисля, че има съществена разлика. Предполагам ,че този на м50 би трябвало да е съобразен с по голяма мощност. То всички искате хем да не сменяте съединителя, хем маховика да тежи колкото Фиданза, ама ако може и за без пари и без странични ефекти, ами господа не става 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Kinopi написа:Този от М50то по-добър вариант ли е от този от М20то.Защото не искам да сменям съединител на 2 месеца.
Защо пък реши, че ще сменяш съединител през два месеца!
Колегата както е писал и при двата мотора съединителя е 228мм, при мен си е перфе всичко,повече от 24месеца
Даже си оставих феродото от М50-ката, което е без демпфери и пак всичко е ОК
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
а значи няма проблем да се кара с маховик от м20 и феродо от м50?
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bebcho__ написа:а значи няма проблем да се кара с маховик от м20 и феродо от м50?
Най-вероятно няма да е препоръчително но не е никак зле
Лично на мен даже по-ми допада---потеглянето е малко по директно
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Ако ще правите нещо просто го правете както трябва... Сложете си нов съединител 50 лв. е за м20, не е 200 лв че да въртите тактики... По директна, ама тампоните на 20 години са от гума, а те са далеч по-кофти за смяна и няма да са в перфектно състояние 

Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
кви тампони брато, за феродото говорим?!
- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Я по-запознатите колеги да ме светнат тази интервенция важи ли за М43b18 ?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bebcho__ написа:кви тампони брато, за феродото говорим?!
Колегата имаше в предвид тампони на двигател,скорости, заден мост, диф и т.н.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
maxpower написа:bebcho__ написа:кви тампони брато, за феродото говорим?!
Колегата имаше в предвид тампони на двигател,скорости, заден мост, диф и т.н.
Всеки има глава на раменете си затова да си преценява сам!
И на кого тампоните на колко години са........
е чиста проба гадаене Всичко е ОК,вече доста време,така че препоръчвам

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Здравейте колеги, искам да попитам нещо по темата. Не е ли възможно м50 едномасовия маховик, който тежи 10-11 кила да се олекоти(и балансира), като по този начин се спести купуването на М20 маховик и стартер и се запази съединителя от м50?
Питам, защото въпросния м50 маховик не съм го виждал наживо и не знам има ли възможност да се отнеме материал, предполагам колегите с опит писали в темата ще знаят. Даже ако някой има снимки и може да ги сподели да добием представа или пък ако има такъв свален да свирне да го огледаме и щракнем.
Благодаря предварително
Питам, защото въпросния м50 маховик не съм го виждал наживо и не знам има ли възможност да се отнеме материал, предполагам колегите с опит писали в темата ще знаят. Даже ако някой има снимки и може да ги сподели да добием представа или пък ако има такъв свален да свирне да го огледаме и щракнем.
Благодаря предварително
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
