Проблем с мощността при 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.04.2011
Пол: Мъж
Кара: Е39 520

Проблем с мощността при 520i

Мнение от daka_style » 14 Ное 2011, 23:16

Здравейте колеги, от няколко дни имам проблеми с мощността на колата. Проблема е следният --> още при потегляне се усеща едно тресене и липса на мощност, при подаване на газ качва оборотите и стига до максималните 4500-5000 и повече не може, разхода на гориво се качи.. Посъветваха ме да проверя катализатора дали не е запушен, отидох в един сервиз и наистина се оказа че катализатора е заминал. Смениха го с резунансно гърне.. но проблемът си остана!?!?! От какво може да идва той?

Благодаря Ви предварително!
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от ivoo » 15 Ное 2011, 0:02

crankshaft sensor
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.04.2011
Пол: Мъж
Кара: Е39 520

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от daka_style » 15 Ное 2011, 0:19

може ли малко повече информация, понеже не ми говори особенно много :( :oops:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 5.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 39
Мечтае да кара: E 39 M-POWER

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от RED EYES_666 » 15 Ное 2011, 0:41

Една диагностичка и ще се разбере. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от im0tep » 15 Ное 2011, 13:28

ivoo написа:crankshaft sensor


Това е датчика на коляновия вал.Но наистина без диагностика няма да минеш !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от Vik » 15 Ное 2011, 13:58

im0tep написа:
ivoo написа:crankshaft sensor


Това е датчика на коляновия вал.Но наистина без диагностика няма да минеш !


Що бе?!?!?
При положение, че едни и същи части - от колекторите, през катализаторите и гърнетата, та чак до накрайника на аутспуха се слагат на моторите от 2.0 та до 2.5 - 2.8 ....

Вече е минал с един/два катализатора назад...

Както се казва: два дни ръгане, спестяват 5 минути четене.

Какво значи заминал? Израсходван и каквото влезе такова излиза, запушен от стапяне (значи мотора е засмукал тиняк и катализатора е най-последен проблем), строшен, друго. "заминаването" на катализатора е резултат а не причина!
А щом казваш че гълта повече, а не върви и има по-ниска мощност търси проблема в:
- бензиновата помпа не може да направи и задържи нужното налягане;
- бензиновия филтър е сменен ама предишния милениум;
- клапан-регулатора на инжекторната рейка не работи както трябва (провери му и вакуума);
- инжекторите "пикаят" а не разпръскват.
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от boksioraE39 » 15 Ное 2011, 15:25

Това "тресене" е може би защото някои цилиндър не работи добре и от там идва проблема да не може да се изфорсира,виж свещите как са работили!
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от ivoo » 15 Ное 2011, 15:43

Vik написа:




Какво значи заминал? Израсходван и каквото влезе такова излиза, запушен от стапяне (значи мотора е засмукал тиняк

По научно обяснено от това , здраве му кажи :mhihi: :mhihi:
По темата viewtopic.php?f=35&t=220403&hilit=crankshaft+sensor
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от NAPSTERS » 15 Ное 2011, 20:54

колеги как така решавате кой датчик е за смяна??? Може и от датчика на разпределителния вал да се получи липса на мощност и от още много други неща.
Колегата да отиде на една читава диагностика и ще се види от какво е. другото е игра на тото.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от im0tep » 16 Ное 2011, 15:26

Аз просто му преведох на колегата какво е crankshaft sensor иначе за диагностика казах още в предния си пост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 520И и Е36 318И
Мечтае да кара: Само БМВ

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от fori mitev » 19 Ное 2011, 10:36

Kолега,проблема ти може да е от всичко по горе написано от колегите.За да не налучкваш,и даваш излишни пари/както за катализатора/,отиди на диагностика в Дару кар.Там гарантирано ще ти кажат от какво е проблема,а къде ще го отстраниш ти ще решиш.Не си задължен да го правиш в Дару кар.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 21.07.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 530D estate

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от zegher » 23 Ное 2011, 13:32

Като вдига обороти ускорява ли нормално (пропорционално на оборотите на всяка предавка)?
Ако не вероятно е съединител - омаслен или просто свършил.

М.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 27.04.2009
Местоположение: София, Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0i, E61 530xd
Мечтае да кара: Турбо Комби :-)

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от denis_dimirev » 25 Ное 2011, 15:57

Здрасти колега,

и аз имах много подобни оплаквания и се оказа, че едната бубина е отишла да гледа филм и 3-ти цилиндър се возеше. След подмяна на гореспоменатото и малка "преработка" на лулите проблема беше отстранен. Благодарности за което на Милен ;)

това е най лесното и евтиното с което можеш да започнеш.

Поздрави
Денис
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от sadex5 » 25 Ное 2011, 17:31

Аз съм я кръстил Теоремата за бобината на 3 цилиндър :lol: В 90 % процента е точно той, не знам защо......Прегрява ли какво става....Хем е една от най-малко натоварените и пак дефектира

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 27.04.2009
Местоположение: София, Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0i, E61 530xd
Мечтае да кара: Турбо Комби :-)

Re: Проблем с мощността при 520i

Мнение от denis_dimirev » 25 Ное 2011, 23:30

sadex5 написа:Аз съм я кръстил Теоремата за бобината на 3 цилиндър :lol: В 90 % процента е точно той, не знам защо......Прегрява ли какво става....Хем е една от най-малко натоварените и пак дефектира


:yes: баш....

Поздрав
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook