Проблем с мощността при 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- daka_style
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Проблем с мощността при 520i
Здравейте колеги, от няколко дни имам проблеми с мощността на колата. Проблема е следният --> още при потегляне се усеща едно тресене и липса на мощност, при подаване на газ качва оборотите и стига до максималните 4500-5000 и повече не може, разхода на гориво се качи.. Посъветваха ме да проверя катализатора дали не е запушен, отидох в един сервиз и наистина се оказа че катализатора е заминал. Смениха го с резунансно гърне.. но проблемът си остана!?!?! От какво може да идва той?
Благодаря Ви предварително!
Благодаря Ви предварително!
- daka_style
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: Проблем с мощността при 520i
може ли малко повече информация, понеже не ми говори особенно много



- RED EYES_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 39
- Мечтае да кара: E 39 M-POWER
Re: Проблем с мощността при 520i
Една диагностичка и ще се разбере. 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с мощността при 520i
ivoo написа:crankshaft sensor
Това е датчика на коляновия вал.Но наистина без диагностика няма да минеш !
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Проблем с мощността при 520i
im0tep написа:ivoo написа:crankshaft sensor
Това е датчика на коляновия вал.Но наистина без диагностика няма да минеш !
Що бе?!?!?
При положение, че едни и същи части - от колекторите, през катализаторите и гърнетата, та чак до накрайника на аутспуха се слагат на моторите от 2.0 та до 2.5 - 2.8 ....
Вече е минал с един/два катализатора назад...
Както се казва: два дни ръгане, спестяват 5 минути четене.
Какво значи заминал? Израсходван и каквото влезе такова излиза, запушен от стапяне (значи мотора е засмукал тиняк и катализатора е най-последен проблем), строшен, друго. "заминаването" на катализатора е резултат а не причина!
А щом казваш че гълта повече, а не върви и има по-ниска мощност търси проблема в:
- бензиновата помпа не може да направи и задържи нужното налягане;
- бензиновия филтър е сменен ама предишния милениум;
- клапан-регулатора на инжекторната рейка не работи както трябва (провери му и вакуума);
- инжекторите "пикаят" а не разпръскват.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с мощността при 520i
Това "тресене" е може би защото някои цилиндър не работи добре и от там идва проблема да не може да се изфорсира,виж свещите как са работили!

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Проблем с мощността при 520i
Vik написа:
Какво значи заминал? Израсходван и каквото влезе такова излиза, запушен от стапяне (значи мотора е засмукал тиняк
По научно обяснено от това , здраве му кажи


По темата viewtopic.php?f=35&t=220403&hilit=crankshaft+sensor

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем с мощността при 520i
колеги как така решавате кой датчик е за смяна??? Може и от датчика на разпределителния вал да се получи липса на мощност и от още много други неща.
Колегата да отиде на една читава диагностика и ще се види от какво е. другото е игра на тото.
Колегата да отиде на една читава диагностика и ще се види от какво е. другото е игра на тото.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с мощността при 520i
Аз просто му преведох на колегата какво е crankshaft sensor иначе за диагностика казах още в предния си пост
- fori mitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 520И и Е36 318И
- Мечтае да кара: Само БМВ
Re: Проблем с мощността при 520i
Kолега,проблема ти може да е от всичко по горе написано от колегите.За да не налучкваш,и даваш излишни пари/както за катализатора/,отиди на диагностика в Дару кар.Там гарантирано ще ти кажат от какво е проблема,а къде ще го отстраниш ти ще решиш.Не си задължен да го правиш в Дару кар.
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Проблем с мощността при 520i
Като вдига обороти ускорява ли нормално (пропорционално на оборотите на всяка предавка)?
Ако не вероятно е съединител - омаслен или просто свършил.
М.
Ако не вероятно е съединител - омаслен или просто свършил.
М.
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Re: Проблем с мощността при 520i
Здрасти колега,
и аз имах много подобни оплаквания и се оказа, че едната бубина е отишла да гледа филм и 3-ти цилиндър се возеше. След подмяна на гореспоменатото и малка "преработка" на лулите проблема беше отстранен. Благодарности за което на Милен
това е най лесното и евтиното с което можеш да започнеш.
Поздрави
Денис
и аз имах много подобни оплаквания и се оказа, че едната бубина е отишла да гледа филм и 3-ти цилиндър се возеше. След подмяна на гореспоменатото и малка "преработка" на лулите проблема беше отстранен. Благодарности за което на Милен

това е най лесното и евтиното с което можеш да започнеш.
Поздрави
Денис
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с мощността при 520i
Аз съм я кръстил Теоремата за бобината на 3 цилиндър
В 90 % процента е точно той, не знам защо......Прегрява ли какво става....Хем е една от най-малко натоварените и пак дефектира

- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Re: Проблем с мощността при 520i
sadex5 написа:Аз съм я кръстил Теоремата за бобината на 3 цилиндърВ 90 % процента е точно той, не знам защо......Прегрява ли какво става....Хем е една от най-малко натоварените и пак дефектира

Поздрав
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани