Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Icko_sik
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.07.2006
- Местоположение: Друсе
- Кара: баси самолета
- Мечтае да кара: още по-голям самолет
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Добро каране,но не чак толкова агресивно !
Иначе Браво
Иначе Браво

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- Martoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: RUSE
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds, E36 325i
- Мечтае да кара: E21 323
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Супер е! Много кара и много я държи колата човека. Междудругото наблюдавайки работата му с педалите нещо ми се мъти в главата да преправя моите така, че да са по-удобни за подобен тип каране, тъй като лично на мен ми е малко неудобно понякога да чуквам газта докато спирам. Педала на спирачката иде малко тесен. Ако правя нещо ще го видите в тунинг раздела
Много радва S62-ката
С каква лекота вдига обороти... А вярно ли, че бил напълно сток мотора? Май само интейк му е правен 

Много радва S62-ката


- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Ами сток си е ти какво очакваш от 5000 куб/см и 400 к.с. със 500 НМ,на това толко олекотено купе 

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Извинявам се за въпроса,но е чисто любопитство. Каква е целта на това рязко подаване на газ и после намаляване(още в началото в тренировъчната обиколка,ако мога така да кажа) ?
Доста добре кара

Доста добре кара



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Да загрее гумите и маслото 

- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Всъщност това въобще не се прави така... нито пък много от другите неща, които прави... въпреки, че през повечето време се вози
Явно не гледате достатъчно внимателно...
Това, което той прави загрява основно задните гуми и то прекалено агресивно и прекалено бързо, което е вредно за качествата на гумите след това... Такова рязко натискане на спирачката след това също е безмислено и нито загрява добре предните гуми нито спирачките... Загряването на гумите се прави с продължително спиране или завиване, но трябва да е плавно като бавно покачва температурата им, за да се запазят качествата им по-дълго след това, а не да се "опекат" още на първата обиколка и след това да не държат...
Да не говорим, че дори не държи и не върти правилно волана
Не знам дали ви направи впечатление, но преди някой от завоите първо връща предавка надолу след ускорението
и чак тогава започва да спира
Това означава 9000+ оборота на двигателя при положение, че преди спирането да кажем е бил почти на червената линия на горната предавка... което е меко казано вредно за мотора
а ако не е бил близо до червената линия, значи наистина се вози, неизползвайки "най-силния" оборотен режим на двигателя...
Никъде не ползва ляв крак на спирачката, а това би могло да донесе още малко скорост и да отдалечи лимита... тук таме се виждат прекалено ранни спирания, а и като цяло се усеща доста далеч от реалните възможности на колата и лимита й
Седалката е така разположена, че скоростния лост се мести трудно и неудобно (забележете как включва "долните" предавки).
Пуснете онборда от Калояново на същия юзър, за да видите старта
и "миенето на чинии" като му тръгна в презавиване колата на един от завоите... Там се видя и един доста смел опит за изпреварване, който благодарение на опитния друг пилот не стигна до инцидент...

Това, което той прави загрява основно задните гуми и то прекалено агресивно и прекалено бързо, което е вредно за качествата на гумите след това... Такова рязко натискане на спирачката след това също е безмислено и нито загрява добре предните гуми нито спирачките... Загряването на гумите се прави с продължително спиране или завиване, но трябва да е плавно като бавно покачва температурата им, за да се запазят качествата им по-дълго след това, а не да се "опекат" още на първата обиколка и след това да не държат...
Да не говорим, че дори не държи и не върти правилно волана

Не знам дали ви направи впечатление, но преди някой от завоите първо връща предавка надолу след ускорението




Никъде не ползва ляв крак на спирачката, а това би могло да донесе още малко скорост и да отдалечи лимита... тук таме се виждат прекалено ранни спирания, а и като цяло се усеща доста далеч от реалните възможности на колата и лимита й

Седалката е така разположена, че скоростния лост се мести трудно и неудобно (забележете как включва "долните" предавки).
Пуснете онборда от Калояново на същия юзър, за да видите старта

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- climbernoob1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 11.02.2011
- Пол: Мъж
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Извинете за тъпия въпрос, ама Росен победа има ли? 

Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
climbernoob1 написа:Извинете за тъпия въпрос, ама Росен победа има ли?
Засега няма,има едно второ място от писта Русе,където почти навря Денислав Шишев във стълбовете.От онборда на Пламен Камбуров със бялото Ево 8 на състезанието в Серес се вижда,че Даскалов сменя треакторията повече от един път,а не го санкционират с 30 секунди както е по правилник.
Ето го и онборда за потвърждение - http://www.youtube.com/watch?v=qElN8n99OP4
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Росен Даскалов onboard 5-6.11.11,Seres
Евала за ентусиазма,обаче понякога възможностите са по-малки от очакванията и някой хора да не забравят че на върха е само един момчето си кара добре обаче има още какво да се желае но никой не се е родил научен
Пожелавам му успех за напред

Пожелавам му успех за напред

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани