относно 4ерен пу6ек

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2011, 9:09

koleto_78 написа:повече и от моята плевенската ли пуши :mhihi:


Поне 5 пъти повече от Плевенската :lol: ...без майтап :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от virtualchild » 08 Ное 2011, 12:17

TRR написа:
virtualchild написа:И аз бях така преди да сменя маслото с 0w30 long life - пишеше в tis, че самото масло е направено за по-малко пушаци.
Сега няма облак вече дори и да я натискам.
Тогава точно смених и филтър картерни газове и едно уплътнение на турбината, което беше протекло - може да има връзка...

А преди, когато е пушила, гореше ли масло? Иначе ако не гори каква може да е връзката между пушека и маслото :dunno:
При мен пуши леко като е на място, изпушва малко повече при тръгване, а като я сритам бълва черен облак ... уж всичко й е наред. Вече всеки път зареждам на различна бензиностанция, но не виждам промяна в пушека, само в разхода. Маслото е 5W40 Motul и не е изгорила нищо за 8000km. След 2-3 седмици предстои смяна, ще сменя и филтъра на картерните газове и да видим дали ще има промяна.


Доливах преди да го сменя, но и старото масло беше някакво менте.
Когато се отвореше ЕГР на дъното на тръбата се виждаше масло. :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 2.12.2009
Местоположение: София / Пловдив
Пол: Мъж

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Sorrow » 08 Ное 2011, 13:37

Изключих това, предполагам това е дебитомера?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от outworld » 08 Ное 2011, 13:39

Това е дебитомера :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от armagedon01 » 08 Ное 2011, 14:42

Sorrow написа:Изключих това, предполагам това е дебитомера?

И има ли разлика? По - добре? По - зле?
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Mitiracing » 08 Ное 2011, 16:05

Почнах да се вкарвам и аз в разни филми с тез пушаци,и при мен изпушва но малко за секунда и то само като я намачкам до ламарината иначе не виждам нищо друго,но разлика има с балгарската нафта и с италианската с която съм в момента.Съмнява ме ,че някъде имам лек пробив по турбопърищата но не мога да разбера откъде,чува се едно странно свирукане като я закрепя на около 1500 оборота,снощи свалих интеркулера и ми се видя омалсен в горната част отдясно а отдоло имаше масалце.Смених гумения пръстен от турбината към маркуча с някакъв модифициран в БМВ,казаха ,че старият модел не се произвеждал и тва му е заместителя.Сега чакам да ми кажат дали някъде има някой хартисал интеркулер да го пробвам.Колкото до дебитомера,няма ли да го даде като грешка при откачането и пробите?

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 15.07.2011
Местоположение: Велинград
Пол: Жена
Кара: 320 i
Мечтае да кара: 750

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от _RESPECT_ » 08 Ное 2011, 17:35

Наща също пушеше като трабант , но се оказа от горивото имаше некачествена пратка , даже сецаше
Изображение Изображение

Над смълчаните полета дрифтят черни БеЕмВета, Гуми, прекъсвачи чуват... Куки не кротуват. ...Турботата Бууст надуват, съединители боксуват.. Гумите, ще свършат вече, асфалта се опееече ..... Вчера , вчера опел астра , размазахме го като паста . Трябва , трябва да се гони фара , двигателя му пааада .Бордовете , ще се палят , собствениците ругаят. Зимата настъп вече , борда на далееееече .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от el lobo » 09 Ное 2011, 10:02

малко извън темата , може ли да пуши от запушен катализатор че аз съм си още с оригиналните и си пропушва при потегляне , другото което е при натискане намирисва малко на сяра та затова се чудя дали има някаква връзка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 2.12.2009
Местоположение: София / Пловдив
Пол: Мъж

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Sorrow » 09 Ное 2011, 10:47

armagedon01 написа:
Sorrow написа:Изключих това, предполагам това е дебитомера?

И има ли разлика? По - добре? По - зле?


Успях да я пробвам само на място - изпуши един облак и след това нямаше нищо, но за да съм по-сигурен днес ще я покарам и ще потвърдя със сигурност.

UPDATE: След още каране резултатът е идентичен - изпушва 1-2 пъти и след това колкото и да я настъпвам не пропушва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 2.12.2009
Местоположение: София / Пловдив
Пол: Мъж

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Sorrow » 11 Ное 2011, 10:09

Между другото като изключих дебитомера ми светна check engine лампата, но днес като го включих не се махна. Нормално ли е и да не би трябва да се покара малко, за да изчезне?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Zagy » 11 Ное 2011, 10:23

Нормално е - трябва някой да ти изчисти грешката.

Значи без дебитомер колата не пуши? Значи си за нов...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от el lobo » 11 Ное 2011, 10:32

абе TDS знам че си върви без дебитомер , ама тия нашите вървят ли с откачен дебитомер :roll:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Dimitroff » 11 Ное 2011, 10:41

Вървят.
Просто влиза във вид авариен режим, при който предварително са зададени стойности за въздушната маса.

След откачането на дебитомера има 2 варианта:
1. Колата се държи по същият начин или по-зле в сравнение с поведението и при включен дебитомер - значи дебитомера е наред.
2. Колата "живва" значително, дребни проблеми като пушене, придърпване, "дупки" в ускорението и т.н. изчезват - значи дебитомера е за смяна.

Sorrow - заповядай да изчистим грешката (тя се появява само на коли след 06.2003) - и имай в предвид, че дебитомера ти е за смяна.
Изпушването първите 1-2 пъти се дължи на задръстените от сажди катализатори и "налепите" от нагар по генерацията...трябва да изчисти ако покараш по-дълго с работещ нов или разкачения твой дебитомер...примерно едно трипче по магистралата до Пловдив...с малко по интензивно каране :twisted: :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Zagy » 11 Ное 2011, 10:46

el lobo написа:абе TDS знам че си върви без дебитомер , ама тия нашите вървят ли с откачен дебитомер :roll:

:OT: ТДСа в Е34 е без дебитомер :mhihi: - само с МАП е. В Е39 вече е с дебитомер и там е по-сложно, но пак върви.

Онтопик: Нашите също вървят без дебитомер, но влизат в авариен режим.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Mitiracing » 11 Ное 2011, 21:49

То лесно смяната,ама не трябваше ли да се адаптира или нещо подобно?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook