Питане за парното на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
,,Повярвайте ми занимавам се от 10-тина години вече само с климатична техника домашна, промишлена и автоклиматици и съм се сблъсквал хиляди пъти с това и единственото решение е механично почистване с препарат директно върху изпарителя.''
Това решение значи сваляне на таралежа и пръскане през отвора на спрея или и механично се действа?
Това решение значи сваляне на таралежа и пръскане през отвора на спрея или и механично се действа?
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Питане за парното на е46
NikVanov написа:Колега, не се заяждаме, но затова е инструкцията, с нея се почва! А зимата климатик се пуска, ако са запотени прозорците за изсушаване. Има една тема за инструкциите, има ги на английски, испански, италиански, полски, руски, сигурно и на други езици. На български не съм намерил още??!!
Благодаря, колега. Тази, на руски, която ще ми свърши най-добра работа никога не ми е попадала. Ако можеш да ми дадеш линк или да ми я пратиш на vladobosh@abv.bg ще ти бъда много благодарен


И още едно питане. На този т.н. "бързовар" или нагревател, при загряла кола трябва ли да е топъл или горещ, ако работи? Защото при мен и той и маркучите са студени по всяко време
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Питане за парното на е46
NikVanov написа:,,Повярвайте ми занимавам се от 10-тина години вече само с климатична техника домашна, промишлена и автоклиматици и съм се сблъсквал хиляди пъти с това и единственото решение е механично почистване с препарат директно върху изпарителя.''
Това решение значи сваляне на таралежа и пръскане през отвора на спрея или и механично се действа?
Ами моята кола не мирише вече 1 год.след като напръсках само през отворите, пък Вие, ако искате разглобете половината кола...!??


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
Чудесно, но това е по-скоро изключение от правилото.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Питане за парното на е46
Аз отнякъде бях чувал или чел, че след като климатика е работил е хубаво да се кара няколко минути само на вентилатор - за да изсуши всичко вътре и да не се завъжда гняс. Така и правя и при мен не мирише.
Si non confectus, non reficiat.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Питане за парното на е46
Zagy написа:Аз отнякъде бях чувал или чел, че след като климатика е работил е хубаво да се кара няколко минути само на вентилатор - за да изсуши всичко вътре и да не се завъжда гняс. Така и правя и при мен не мирише.
И си чувал и си чел!

titto написа:NikVanov написа:,,Повярвайте ми занимавам се от 10-тина години вече само с климатична техника домашна, промишлена и автоклиматици и съм се сблъсквал хиляди пъти с това и единственото решение е механично почистване с препарат директно върху изпарителя.''
Това решение значи сваляне на таралежа и пръскане през отвора на спрея или и механично се действа?
Ами моята кола не мирише вече 1 год.след като напръсках само през отворите, пък Вие, ако искате разглобете половината кола...!??
Това е временно решение, със пръскането на въздуховодите само! В един светъл ден, ще почне да понамирисва...

Колегата, Oci отдавна беше споделил, че трябва да се напръска изпарителя и да се изплакне след това

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Питане за парното на е46
Та за какво беше питането???
Откъде се тръгна...та докъде се стигна...
п.с. аааа...какви гуми да си взема за зимата?
Откъде се тръгна...та докъде се стигна...

п.с. аааа...какви гуми да си взема за зимата?

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Питане за парното на е46
vavilon написа:titto написа:NikVanov написа:,,Повярвайте ми занимавам се от 10-тина години вече само с климатична техника домашна, промишлена и автоклиматици и съм се сблъсквал хиляди пъти с това и единственото решение е механично почистване с препарат директно върху изпарителя.''
Това решение значи сваляне на таралежа и пръскане през отвора на спрея или и механично се действа?
Ами моята кола не мирише вече 1 год.след като напръсках само през отворите, пък Вие, ако искате разглобете половината кола...!??
Това е временно решение, със пръскането на въздуховодите само! В един светъл ден, ще почне да понамирисва...![]()
Колегата, Oci отдавна беше споделил, че трябва да се напръска изпарителя и да се изплакне след това
Временно е, да-вече 4-та година нищо не мирише като се пръска профилактично през 3-4 мес. направо през духалките!




--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за парното на е46
titto написа:vavilon написа:titto написа:NikVanov написа:,,Повярвайте ми занимавам се от 10-тина години вече само с климатична техника домашна, промишлена и автоклиматици и съм се сблъсквал хиляди пъти с това и единственото решение е механично почистване с препарат директно върху изпарителя.''
Това решение значи сваляне на таралежа и пръскане през отвора на спрея или и механично се действа?
Ами моята кола не мирише вече 1 год.след като напръсках само през отворите, пък Вие, ако искате разглобете половината кола...!??
Това е временно решение, със пръскането на въздуховодите само! В един светъл ден, ще почне да понамирисва...![]()
Колегата, Oci отдавна беше споделил, че трябва да се напръска изпарителя и да се изплакне след това
Временно е, да-вече 4-та година нищо не мирише като се пръска профилактично през 3-4 мес. направо през духалките!![]()
Стига сте чели кой какво казва, практиката му е майката..!Да се мие изпарителя, може би е добре, но чак пък толко...?
Да колега прав си ако го пръскаш през един месец хич няма да намирсва или ако сложиш качествен ароматизатор също ще ти свърши работа това е като щрауса как си зарявя главата в земята

Както и да е то затова има хиляди техники и то само за борба с бактериите в климачната техника, всеки да се справя както си знае и както прецени то аз ви казвам как да се направи най-качествено.
Това е все едно да ти тропа нещо по колата и ти да си усилиш музиката и така да си мислиш, че всичко е наред.
Тая тема според мен отдавна трябваше да се заключи първо защото я размихме доста и избягахме от същността и второ защото за този проблем с миризмата има хиляда теми пуснати и просто трябва да се ползва търсачката.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Питане за парното на е46
Колеги, имам едно питане и да не отварям нова тема ще попитам тук.
със климатроник съм и ми прави впечатление следното. когато съм сложил да топли, например на 25 градуса на Ауто, ако седя на място намаля оборотите на перката. Като тръгна и се движа ги вдига. Същото се получава ако съм на място и натисна газта, държа в оборти, и парното ще се засили. Демек явно следи оборотите на двигателя. Това така ли трябва да бъде?
със климатроник съм и ми прави впечатление следното. когато съм сложил да топли, например на 25 градуса на Ауто, ако седя на място намаля оборотите на перката. Като тръгна и се движа ги вдига. Същото се получава ако съм на място и натисна газта, държа в оборти, и парното ще се засили. Демек явно следи оборотите на двигателя. Това така ли трябва да бъде?
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
Така е, климатроникът отнема част от мощността и качва малко разхода. Безплатен обед няма /освен в капана за мишки де/
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Питане за парното на е46
Абе аз знам че е така, но като си пуснеш парното не мисля че компресора работи коелга. Единственото което работи е датчика за температура в купето, датчика за температура на антифриза и по това той решава кога да започнеа да вкарва топъл въздух и кога да спре. Немисля че компресора има каквато и да било връзка тука. Той си спи и си почива през зимата. (освен като от време на време не го пускам за да размърда малко но това беше дискутирано в една друга тема)
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
Разбира се, че е така. Просто аз под климатроник разбирам климатика, който охлажда, а топлото си идва от мотора, някой дизели обаче имат и допълнителна печка, май.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Питане за парното на е46
mistyrain написа:Колеги, имам едно питане и да не отварям нова тема ще попитам тук.
със климатроник съм и ми прави впечатление следното. когато съм сложил да топли, например на 25 градуса на Ауто, ако седя на място намаля оборотите на перката. Като тръгна и се движа ги вдига. Същото се получава ако съм на място и натисна газта, държа в оборти, и парното ще се засили. Демек явно следи оборотите на двигателя. Това така ли трябва да бъде?
Вижда ли се на дисплея да се движи силата на духане ?

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Питане за парното на е46
Дам, движи се. Аз първо по шума усетих че прави така, и започнах да следя по мониторчето и там видях че правилно съм усетил.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани