Антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Антифриз
Ей не съм догледал....
Пак добра фирма са сложили.
Иначе за антифриза - БМВ, Сваг, Хепу, Алпин и още много други марки, които са с добро качество.
Лично аз не съм фен на българския антифриз. Дори на е30-ката съм сложил немски антифриз.

Иначе за антифриза - БМВ, Сваг, Хепу, Алпин и още много други марки, които са с добро качество.
Лично аз не съм фен на българския антифриз. Дори на е30-ката съм сложил немски антифриз.

Re: Антифриз
Що, кво му е на "булгарише антифризише"!!!??? Аз праснах една Приста червен long life и разреждах 1:1, след което с уред за замерване показа -40, което ме навежда на мисълта, че качеството на антифриза е добро, щом измерено = на това, което пише отзад! Дават го за 5 години по спецификации или 250 000 км.! А цената е по-ниска - 36 лв. за 4 л.
Последна промяна slitter на 07 Ное 2011, 1:30, променена общо 1 път
- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Re: Антифриз
Най добре си вземи оригинален син антифриз на бмв. аз карам с такъв - концентрат бутилката тук в Германия ми е 9 евро, не е болка за умиране,така поне човек е спокоен че нема да има проблеми..
Re: Антифриз
PESCHO написа:Най добре си вземи оригинален син антифриз на бмв. аз карам с такъв - концентрат бутилката тук в Германия ми е 9 евро, не е болка за умиране,така поне човек е спокоен че нема да има проблеми..
Бахти.... поредното нещо, което в Европа е по-евтино, отколкото в България! То храната ни по-скъпа и по-долнопробна, то ИКЕАта ни по-скъпа от цела Европа. Ние тука сме ебати богаташите!
- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Re: Антифриз
slitter написа:PESCHO написа:Най добре си вземи оригинален син антифриз на бмв. аз карам с такъв - концентрат бутилката тук в Германия ми е 9 евро, не е болка за умиране,така поне човек е спокоен че нема да има проблеми..
Бахти.... поредното нещо, което в Европа е по-евтино, отколкото в България! То храната ни по-скъпа и по-долнопробна, то ИКЕАта ни по-скъпа от цела Европа. Ние тука сме ебати богаташите!
Ами колега сега да не лъжа, но беше под 10 евро изхвърлих касовата бележка.. и аз се учудих евтино ми се видя, но си го купих директно от магазин на БМВ, в българските представителства като дару или варна карс по дебело ли е? що си мисля че цените са същите

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Антифриз
slitter написа:Що, кво му е на "булгарише антифризише"!!!??? Аз праснах една Приста червен long life и разреждах 1:1, след което с уред за замерване показа -40, което ме навежда на мисълта, че качеството на антифриза е добро, щом измерено = на това, което пише отзад! Дават го за 5 години по спецификации или 250 000 км.! А цената е по-ниска - 36 лв. за 4 л.
По твоята логика би трябвало да караш и с българско автомобилно масло?!?!?!
Не искам да влизам в излишни спорове, всичко е въпрос на личен избор. Това си преценил, това си сложил.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Антифриз
колега единствения проблем които е според мен е да не си с вода,щото управя и радиатор и всичко,щом си с антифриз нема се плашиш,няма значение къв е нали е -40 тва е важно,а относно маслата кое е българско и кое не е много незнаино,щот съм виждал МОБИЛ да се бутилира тук 


- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Антифриз
Грешиш колега. Не е най-важното антифриза да бъде на -40 градуса. Антифриза има и мазителни способности. Та бях на мнение, че е хубаво да се сложи качествен.
Аз споменах само, че на бългалския не му се доверявам, тъй като антифриза трябва да бъде годен поне 2-3 години - поне при качествените антифризи така трябва дъ бъде.
А в Бг вече и джипове се правят....
Аз споменах само, че на бългалския не му се доверявам, тъй като антифриза трябва да бъде годен поне 2-3 години - поне при качествените антифризи така трябва дъ бъде.
А в Бг вече и джипове се правят....

Re: Антифриз
mitaka7 написа:slitter написа:Що, кво му е на "булгарише антифризише"!!!??? Аз праснах една Приста червен long life и разреждах 1:1, след което с уред за замерване показа -40, което ме навежда на мисълта, че качеството на антифриза е добро, щом измерено = на това, което пише отзад! Дават го за 5 години по спецификации или 250 000 км.! А цената е по-ниска - 36 лв. за 4 л.
По твоята логика би трябвало да караш и с българско автомобилно масло?!?!?!
Не искам да влизам в излишни спорове, всичко е въпрос на личен избор. Това си преценил, това си сложил.
Aми, в някои отношения може да се окаже, че българската Приста е по-добра от БМВ маслото, което се продава и което колегите като откачени слагат, а после се оплакват, че им почнали да им тропат повдигачите. Самият факт, че Пристата е по-скъпа от БМВ ме навежда на мисълта, че е по-добра, колкото и сега да има хора, които ще рипнат срещу мен. Но го казвам от личен опит - БМВ маслото ми го харчеше яко, тропаха ми повдигачите при температури по-ниски от 12-13 градуса сутрин и факт Оилсървиза слизаше доста по-бързо, не че се съобразявам с него, сменявам на около 10к. Радвам се, че се отказах от него, сега слагам Кастрол, купен от мой приятел, който го внася и нещата са точно обратни на това, което е било. Колкото до антифриза, възможно е да е същата работа и с него, но нямам преки наблюдения. Мисля, че Приста лонг лайф не би направил проблем на двигателя, дори напротив!
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Антифриз
Предлагам да спреме до тук, за да не влизаме в излишни спорове и полемики.
Всеки си има мнение по въпроса за масла, антифриз и части, а тук е форум и всеки може да сподели своето мнение. Нямам намерение никой да убеждавам в моето, както и ти не можеш да ме убедиш в твоето...
Важното е човек като незнае и влезе в техническия форум да прочете някаква информация, а не спорове и ненужни убеждения.
Всеки си има мнение по въпроса за масла, антифриз и части, а тук е форум и всеки може да сподели своето мнение. Нямам намерение никой да убеждавам в моето, както и ти не можеш да ме убедиш в твоето...
Важното е човек като незнае и влезе в техническия форум да прочете някаква информация, а не спорове и ненужни убеждения.
Re: Антифриз
mitaka7 написа:Предлагам да спреме до тук, за да не влизаме в излишни спорове и полемики.
Всеки си има мнение по въпроса за масла, антифриз и части, а тук е форум и всеки може да сподели своето мнение. Нямам намерение никой да убеждавам в моето, както и ти не можеш да ме убедиш в твоето...
Важното е човек като незнае и влезе в техническия форум да прочете някаква информация, а не спорове и ненужни убеждения.

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Антифриз
хайде и аз да добавя нещо по темата.
1. няма такова нещо като не корозиращ антифриз. ВСИЧКИТЕ цветове антифризи или иначе казано АНТИФРИЗЪТ като цяло корозира металите. няма такова нещо като антифриз за чугун или антифриз за алуминий. за да не корозират металите се използват различни добавки и според видовете добавки са и различните цветове. за това не трябва да се смесват различните цветове защото ще се нарушат анти корозионните качества на охладителя.
2. цветовете както казах са в зависимост от различните добавки, но пък от само себе си различните добавки са за издръжливостта на антифриза. червените антифризи са с удължена издръжливост във времето като охладител и анти корозионни качества.
3. знам че не трябва да се кара само с антифриз, а минимум с 30% дестилирана вода от охладителната течност. не знам защо е така, но аз пък си карам само с антифриз, защото не мога да съм сигурен в качеството на продукта, независимо от къде е закупено в България. проблема с 30% вода съм го решил с по-честа смяна на антифриза.
ето и вие малко да прочетете......
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%B8%D0%B7
http://www.vilexauto.com/blog/2010/10/% ... %B8%D0%B7/
1. няма такова нещо като не корозиращ антифриз. ВСИЧКИТЕ цветове антифризи или иначе казано АНТИФРИЗЪТ като цяло корозира металите. няма такова нещо като антифриз за чугун или антифриз за алуминий. за да не корозират металите се използват различни добавки и според видовете добавки са и различните цветове. за това не трябва да се смесват различните цветове защото ще се нарушат анти корозионните качества на охладителя.
2. цветовете както казах са в зависимост от различните добавки, но пък от само себе си различните добавки са за издръжливостта на антифриза. червените антифризи са с удължена издръжливост във времето като охладител и анти корозионни качества.
3. знам че не трябва да се кара само с антифриз, а минимум с 30% дестилирана вода от охладителната течност. не знам защо е така, но аз пък си карам само с антифриз, защото не мога да съм сигурен в качеството на продукта, независимо от къде е закупено в България. проблема с 30% вода съм го решил с по-честа смяна на антифриза.
ето и вие малко да прочетете......
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%B8%D0%B7
http://www.vilexauto.com/blog/2010/10/% ... %B8%D0%B7/

Re: Антифриз
taba4ko написа:хайде и аз да добавя нещо по темата.
1. няма такова нещо като не корозиращ антифриз. ВСИЧКИТЕ цветове антифризи или иначе казано АНТИФРИЗЪТ като цяло корозира металите. няма такова нещо като антифриз за чугун или антифриз за алуминий. за да не корозират металите се използват различни добавки и според видовете добавки са и различните цветове. за това не трябва да се смесват различните цветове защото ще се нарушат анти корозионните качества на охладителя.
2. цветовете както казах са в зависимост от различните добавки, но пък от само себе си различните добавки са за издръжливостта на антифриза. червените антифризи са с удължена издръжливост във времето като охладител и анти корозионни качества.
3. знам че не трябва да се кара само с антифриз, а минимум с 30% дестилирана вода от охладителната течност. не знам защо е така, но аз пък си карам само с антифриз, защото не мога да съм сигурен в качеството на продукта, независимо от къде е закупено в България. проблема с 30% вода съм го решил с по-честа смяна на антифриза.
ето и вие малко да прочетете......
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%B8%D0%B7
http://www.vilexauto.com/blog/2010/10/% ... %B8%D0%B7/
Абе ти хубаво караш само с антифриз, ама нали знаеш поговорката, че "Прекаления светец и Богу не е драг"! Ще ти обясня защо не се кара само с антифриз - защото се нарушава топлообмена на течността. Какво се получава - само с антифриз течността не се охлажда достатъчно бързо и сътветно се покачва темературния режим. По същзтз причина един колега от форума смени на бензинка 318 сума части - помпи, термостати, радиатори докато си отвори устата, че е налял само антифриз в системата. Колата му бачкаше на не по-малко от 108 градуса, а се вдигаше и до над 110. Счупихме се да се чудим защо държи толкова висока температура тази кола, докато не видях, че в радиатора тече кръв, не антифриз. Съответно при по-голямата температура - по-високо нялягане в системата и постоянно му се появяваха разни течове от разни места, пукна се радиатора, пукна се разширителния съд и т.н., там дето беше отслабнало с годините. Сега продължава да си кара с чист концентрат, не слуша и тва си е

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Антифриз
slitter написа:taba4ko написа:хайде и аз да добавя нещо по темата.
1. няма такова нещо като не корозиращ антифриз. ВСИЧКИТЕ цветове антифризи или иначе казано АНТИФРИЗЪТ като цяло корозира металите. няма такова нещо като антифриз за чугун или антифриз за алуминий. за да не корозират металите се използват различни добавки и според видовете добавки са и различните цветове. за това не трябва да се смесват различните цветове защото ще се нарушат анти корозионните качества на охладителя.
2. цветовете както казах са в зависимост от различните добавки, но пък от само себе си различните добавки са за издръжливостта на антифриза. червените антифризи са с удължена издръжливост във времето като охладител и анти корозионни качества.
3. знам че не трябва да се кара само с антифриз, а минимум с 30% дестилирана вода от охладителната течност. не знам защо е така, но аз пък си карам само с антифриз, защото не мога да съм сигурен в качеството на продукта, независимо от къде е закупено в България. проблема с 30% вода съм го решил с по-честа смяна на антифриза.
ето и вие малко да прочетете......
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%B8%D0%B7
http://www.vilexauto.com/blog/2010/10/% ... %B8%D0%B7/
Абе ти хубаво караш само с антифриз, ама нали знаеш поговорката, че "Прекаления светец и Богу не е драг"! Ще ти обясня защо не се кара само с антифриз - защото се нарушава топлообмена на течността. Какво се получава - само с антифриз течността не се охлажда достатъчно бързо и сътветно се покачва темературния режим. По същзтз причина един колега от форума смени на бензинка 318 сума части - помпи, термостати, радиатори докато си отвори устата, че е налял само антифриз в системата. Колата му бачкаше на не по-малко от 108 градуса, а се вдигаше и до над 110. Счупихме се да се чудим защо държи толкова висока температура тази кола, докато не видях, че в радиатора тече кръв, не антифриз. Съответно при по-голямата температура - по-високо нялягане в системата и постоянно му се появяваха разни течове от разни места, пукна се радиатора, пукна се разширителния съд и т.н., там дето беше отслабнало с годините. Сега продължава да си кара с чист концентрат, не слуша и тва си е- действително сега в по-студеното време температурата падна на 105-106 градуса, но на пролет, ако не източи малко от антифриза, за да налее вода, пак ще сменява и тва си е! Негова си работа, негова си е колата! Та това е причината да не се кара само с антифриз. А като нямаш доверие на антифризите, може да имаш поне доверие на себе си - слагаш концентрат и вода, както е най-добре 1:1 за БГ условията и мериш с уред за замерване и като покаже -35 ...-40, значи антифриза си е ОК, къв е проблема!??? Аз си купих лонг лайф на Приста червен антифриз и така размесвах - 1:1 и след замерването уреда показва -40! Повече от това.... не знам какво може да иска човек. Уверих се, че явно Пристата е качествена, щом колкото пише на спецификацийте отзад, толкова се получи и в действителност!
Направо загубих ума и дума. Ето това не го знаех. Имайки предвид че колегата slitter го казва го приемам за вярно. Ама верно се опулих

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Антифриз
аз пък невярвам ,защото познавам хора коио карат само с концентрат и в това число и аз и няма никакви проблеми,още повече на концентрата дават -60,следователно е направен че издаржа на тази температура,има места кадето се достига тази температука, и хората кво да правят да го разреждат на -40 и да се пукат блоковете ли,невярвам от това да е надувала.още повече че единия автомобил е мерцедес и се обслужва в мерцедес и е минато с него над 1 000 000 километра само с концентрат и маисторите от мерцедес само концентрат наливат.

59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани