Тампони двигател?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Тампони двигател?
Слагай,няма да си познаеш колата после
- shumaher77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320Д
- Мечтае да кара: БМВ Е46 330Д
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тампони двигател?
И да не забравиш, че най-доброто е оригиналното. 

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Тампони двигател?
Абе колко са оригинални само ние си знаем май
иначе и аз се уверих че евтиното излиза скъпо и двойна работата после 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тампони двигател?
S7 написа:Абе колко са оригинални само ние си знаем майиначе и аз се уверих че евтиното излиза скъпо и двойна работата после
Е остана и там да се съмняваме...аз викам да не караме автомобили ,то българина ( + мен) само съмнения в главата му..ама за всяко нещо.Просто е станало начин на живот,мислене,ежедневие

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тампони двигател?
Не мисля, че се произвеждат.
По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).
По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тампони двигател?
Dimitroff написа:Не мисля, че се произвеждат.
По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).
Умната дюза,какви са и признаците за неправилно работеща,само на диагностика ясно,но какво се гледа по принцип.
Zagy беше споделил,че сте нагласили оборотите и при подаване и връщане на газта не претриса - имат ли връзка 2-те неща ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тампони двигател?
© написа:а 150к.с. как са с тампоните? на колко хил. км горе долу се сменят?
Строго индивидуално ... основно зависи от стила на каране, както и от средата (градско/извънградско) няма как да изкарат повече от 40-50 000км...преко сили колкото и внимателно да се шофира.
След този пробег - дори и да не са скъсани (предимно къса левия) са дооооста поомекнали...аз лично на 50 000км препоръчвам поне да се погледнат...да не кажа, че е добре да се сменят профилактично. (200 лева за 50 000км...си е нищо разход!). - Това за стария мотор - 136к.с. - той има повечко вибрации и сякаш ги разбива по-често тампоните!
За комън рейл-а ... съдейки по моята кола, а и тези на колеги, който са ми в полезрението около 2-3-4 години...малко по-висок пробег издържат тампоните.
Моята я взех със сменени тампони (преди 500-600км).
Навъртял съм и 49 000км...и ги усещам вече меки.
Не тресе сериозно при палене и гасене, но все пак има значителна разлика.
При всички случай - не е лошо на 60-тина хиляди да се сменят - просто гумата омеква и не успява да поглъща така добре вибрациите на дизеловия мотор.
Gqbriel написа:Dimitroff написа:Не мисля, че се произвеждат.
По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).
Умната дюза,какви са и признаците за неправилно работеща,само на диагностика ясно,но какво се гледа по принцип.
Zagy беше споделил,че сте нагласили оборотите и при подаване и връщане на газта не претриса - имат ли връзка 2-те неща ..
Умната дюза...
...макар ГНП-то да припокрива работата и се усеща най-вече на празен ход и в ниски обороти (до към 1500).
Там колата работи по-шумно, има вибрации, гори повече, глъхне при рязко подаване на газ.
Много хора смятат, че не е нужно да се прави, но при прецакана умна дюза се бърка не малко и подаваното гориво при оборотите на празен ход и тези в ниският гореописан диапазон.
- ако леките вибрации, леко завишеният разход и "острата" работа на мотора не ви дразнят - карате си спокойно и с прецакана умна дюза.
Пропуснах нещо много важно!
Относно тампоните - може да сложите каквото си искате, но само ще се залъгвате, че е както трябва...докато не сложите оригинални тампони...и разберете, че няма нищо общо с който и да е афтърмаркет еквивалент!
И сега най-интересното - тампоните за заводско вграждане са Кортеко...обаче афтърмаркет Кортеко няма нищо общо с тези от дилъра - факт!!! (както аз лично, така и мой познати са се убедили в това!!)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тампони двигател?
Dimitroff написа:Умната дюза...
...макар ГНП-то да припокрива работата и се усеща най-вече на празен ход и в ниски обороти (до към 1500).
Там колата работи по-шумно, има вибрации, гори повече, глъхне при рязко подаване на газ.
Много хора смятат, че не е нужно да се прави, но при прецакана умна дюза се бърка не малко и подаваното гориво при оборотите на празен ход и тези в ниският гореописан диапазон.
- ако леките вибрации, леко завишеният разход и "острата" работа на мотора не ви дразнят - карате си спокойно и с прецакана умна дюза.
Сега и дюза ли ще ме караш да правя.....



Сега сериозно... не съм забелязал проблем с колата, но започвам да се замислям....
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тампони двигател?
То реално проблеми няма - има само леко завишен разход, леко влошена работа на мотора...и май това е, но принципно не е зле следващия месец да звъннеш 1 телефон и да ти кажа къде да я караш да я рециклират.
Или втория вариант - караш си я така и си свиркаш...но няма как да изчезнат на 100% вибрациите и по-шумния мотор.
Ще те запозная с момчето, което рециклира дюзата и смени тампоните, ще се качиш в колата и...ще направиш сам разликата
Или втория вариант - караш си я така и си свиркаш...но няма как да изчезнат на 100% вибрациите и по-шумния мотор.
Ще те запозная с момчето, което рециклира дюзата и смени тампоните, ще се качиш в колата и...ще направиш сам разликата

Re: Тампони двигател?
60 хил. км
моите не съм ги поглеждал над 100 000км
а не вярвам и немеца да ги е сменил точно преди да продаде колата
направо ще взема да ги сменя

моите не съм ги поглеждал над 100 000км


а не вярвам и немеца да ги е сменил точно преди да продаде колата
направо ще взема да ги сменя
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тампони двигател?
На 60-тина хиляди поне трябва да се погледнат...на канал/подемник!
На 100-тина хиляди...няма какво да ги мислиш просто.
И няма да съжаляваш...гарантирам ти!
Само ... ляв и десен да си бъдат ляв и десен!
На 100-тина хиляди...няма какво да ги мислиш просто.
И няма да съжаляваш...гарантирам ти!

Само ... ляв и десен да си бъдат ляв и десен!
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Тампони двигател?
То ляв и десен, за да ги объркаш трябва или да са ти били разменени или да гледаш ляво и дясно с лице към предния капак
То си ги пише на фактурата от Дару, като се има в предвид, че си седнал на шафьорското място
Пп Десния е с две дупки отдолу на желязото

То си ги пише на фактурата от Дару, като се има в предвид, че си седнал на шафьорското място

Пп Десния е с две дупки отдолу на желязото

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани