Тампони двигател?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Тампони двигател?

Мнение от tani bojilov » 31 Окт 2011, 19:05

Слагай,няма да си познаеш колата после

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 8.04.2011
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е46 320Д
Мечтае да кара: БМВ Е46 330Д

Re: Тампони двигател?

Мнение от shumaher77 » 31 Окт 2011, 20:21

:yes: дано

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тампони двигател?

Мнение от mitaka7 » 01 Ное 2011, 12:17

И да не забравиш, че най-доброто е оригиналното. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Тампони двигател?

Мнение от S7 » 02 Ное 2011, 14:27

Абе колко са оригинални само ние си знаем май :lol: иначе и аз се уверих че евтиното излиза скъпо и двойна работата после :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тампони двигател?

Мнение от Gqbriel » 02 Ное 2011, 14:41

S7 написа:Абе колко са оригинални само ние си знаем май :lol: иначе и аз се уверих че евтиното излиза скъпо и двойна работата после :mhihi:

Е остана и там да се съмняваме...аз викам да не караме автомобили ,то българина ( + мен) само съмнения в главата му..ама за всяко нещо.Просто е станало начин на живот,мислене,ежедневие :confused:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Тампони двигател?

Мнение от Zagy » 02 Ное 2011, 15:44

:OT:

Има ли някой с PowerFlex тампони на мотора? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тампони двигател?

Мнение от Dimitroff » 02 Ное 2011, 16:52

Не мисля, че се произвеждат.

По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Тампони двигател?

Мнение от © » 02 Ное 2011, 17:06

а 150к.с. как са с тампоните? на колко хил. км горе долу се сменят?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тампони двигател?

Мнение от Gqbriel » 02 Ное 2011, 17:21

Dimitroff написа:Не мисля, че се произвеждат.

По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).


Умната дюза,какви са и признаците за неправилно работеща,само на диагностика ясно,но какво се гледа по принцип.
Zagy беше споделил,че сте нагласили оборотите и при подаване и връщане на газта не претриса - имат ли връзка 2-те неща ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тампони двигател?

Мнение от Dimitroff » 02 Ное 2011, 17:32

© написа:а 150к.с. как са с тампоните? на колко хил. км горе долу се сменят?


Строго индивидуално ... основно зависи от стила на каране, както и от средата (градско/извънградско) няма как да изкарат повече от 40-50 000км...преко сили колкото и внимателно да се шофира.
След този пробег - дори и да не са скъсани (предимно къса левия) са дооооста поомекнали...аз лично на 50 000км препоръчвам поне да се погледнат...да не кажа, че е добре да се сменят профилактично. (200 лева за 50 000км...си е нищо разход!). - Това за стария мотор - 136к.с. - той има повечко вибрации и сякаш ги разбива по-често тампоните!

За комън рейл-а ... съдейки по моята кола, а и тези на колеги, който са ми в полезрението около 2-3-4 години...малко по-висок пробег издържат тампоните.

Моята я взех със сменени тампони (преди 500-600км).
Навъртял съм и 49 000км...и ги усещам вече меки.
Не тресе сериозно при палене и гасене, но все пак има значителна разлика.

При всички случай - не е лошо на 60-тина хиляди да се сменят - просто гумата омеква и не успява да поглъща така добре вибрациите на дизеловия мотор.

Gqbriel написа:
Dimitroff написа:Не мисля, че се произвеждат.

По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).


Умната дюза,какви са и признаците за неправилно работеща,само на диагностика ясно,но какво се гледа по принцип.
Zagy беше споделил,че сте нагласили оборотите и при подаване и връщане на газта не претриса - имат ли връзка 2-те неща ..


Умната дюза...
...макар ГНП-то да припокрива работата и се усеща най-вече на празен ход и в ниски обороти (до към 1500).
Там колата работи по-шумно, има вибрации, гори повече, глъхне при рязко подаване на газ.
Много хора смятат, че не е нужно да се прави, но при прецакана умна дюза се бърка не малко и подаваното гориво при оборотите на празен ход и тези в ниският гореописан диапазон.
- ако леките вибрации, леко завишеният разход и "острата" работа на мотора не ви дразнят - карате си спокойно и с прецакана умна дюза.

Пропуснах нещо много важно!

Относно тампоните - може да сложите каквото си искате, но само ще се залъгвате, че е както трябва...докато не сложите оригинални тампони...и разберете, че няма нищо общо с който и да е афтърмаркет еквивалент!
И сега най-интересното - тампоните за заводско вграждане са Кортеко...обаче афтърмаркет Кортеко няма нищо общо с тези от дилъра - факт!!! (както аз лично, така и мой познати са се убедили в това!!)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Тампони двигател?

Мнение от Zagy » 02 Ное 2011, 17:44

Dimitroff написа:Умната дюза...
...макар ГНП-то да припокрива работата и се усеща най-вече на празен ход и в ниски обороти (до към 1500).
Там колата работи по-шумно, има вибрации, гори повече, глъхне при рязко подаване на газ.
Много хора смятат, че не е нужно да се прави, но при прецакана умна дюза се бърка не малко и подаваното гориво при оборотите на празен ход и тези в ниският гореописан диапазон.
- ако леките вибрации, леко завишеният разход и "острата" работа на мотора не ви дразнят - карате си спокойно и с прецакана умна дюза.

Сега и дюза ли ще ме караш да правя..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сега сериозно... не съм забелязал проблем с колата, но започвам да се замислям....
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тампони двигател?

Мнение от Dimitroff » 02 Ное 2011, 17:51

То реално проблеми няма - има само леко завишен разход, леко влошена работа на мотора...и май това е, но принципно не е зле следващия месец да звъннеш 1 телефон и да ти кажа къде да я караш да я рециклират.

Или втория вариант - караш си я така и си свиркаш...но няма как да изчезнат на 100% вибрациите и по-шумния мотор.
Ще те запозная с момчето, което рециклира дюзата и смени тампоните, ще се качиш в колата и...ще направиш сам разликата :D

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Тампони двигател?

Мнение от © » 02 Ное 2011, 18:20

60 хил. км :shock:
моите не съм ги поглеждал над 100 000км :shock: :mhihi:
а не вярвам и немеца да ги е сменил точно преди да продаде колата

направо ще взема да ги сменя

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тампони двигател?

Мнение от Dimitroff » 02 Ное 2011, 18:22

На 60-тина хиляди поне трябва да се погледнат...на канал/подемник!
На 100-тина хиляди...няма какво да ги мислиш просто.

И няма да съжаляваш...гарантирам ти! :yes:
Само ... ляв и десен да си бъдат ляв и десен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d

Re: Тампони двигател?

Мнение от outworld » 02 Ное 2011, 18:48

То ляв и десен, за да ги объркаш трябва или да са ти били разменени или да гледаш ляво и дясно с лице към предния капак :mhihi:
То си ги пише на фактурата от Дару, като се има в предвид, че си седнал на шафьорското място :yes:

Пп Десния е с две дупки отдолу на желязото :wave:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook