Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Досега на едно ауди и хонда и наляхме масло малко над макса (не нарочно, просто като трябва да се долее малко и в същото време в тубата има малко и става оливането
), та аудито не бара масло, хондата малко (като на хондата мисля беше мааалко повечко от колкото на аудито) и до сега не са имали проблем и двете коли, така че не вярвам да стане нещо. Но ако ти се занимава източи малко за да си по спокоен 


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
глупостта е да мислиш ,че наливайки малко масло над макса може да хвърли семеринг на кол. вал .. тоя семеринг просто му е било време вече ...
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
е, то това ...избива някаде където е слабо мястото 


Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Alexi написа:глупостта е да мислиш ,че наливайки малко масло над макса може да хвърли семеринг на кол. вал .. тоя семеринг просто му е било време вече ...
Понякога имам чувството, че не говоря на български език. Точно същото казах, че ако е само един милиметър над максимума, та дори и два да са не е проблем, щото колата все ще си го изгори, ама ако е повече, както някога бе при мен, дори и един сантиметър е проблем, защото от минимум до максимум на пръчката на 318 е един сантиметър или горе долу около литър е между двете деления. С един сантиметър отговре примерно реално е около литър в повече. Нямам представа как точно е при колегата, но той каза, че на студен двигател и стекло се масло е повече от милиметър. За 100 грама много ясно, че не е проблем. За повече от половин литър отгоре е проблем и тва е! Пак казвам, може и нищо да не стане, обаче шанса да стане е по-голям. А на семеринга му е дошло времето, защото е предизвикано да му дойде времето! Сигурно би искарал още 100 000, ако нещата бяха в норма!
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Абсолютно, за 1-2мм. няма никакви проблеми. 

- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
абе за всеки случай мисля да източа днес по късно малко около 200/300 мл да ми е мирна главата...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
за шестака няма такова голямо значение щото той винаги е гладен за още
- странно тогава защо при мене чаках цели 9000+ кма за да го свали с 1-2мм , че и аз бях с един косъм над максимума и се гледах дали не го е изгорило - но неще и неще

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Ай стига глупости колко от хората който написаха компетентните си мнения са учили за двигатели с вътрешено горене или някога през живота си са отваряли двигател, само са чували как става
обаче е много важно да излезнем и да напишем поредния си острумен коментар, не за да помогнем а за да видят другите че пишем коментари и сме много компетентни по всички въпроси Ай стига глупости
ся много хора ще кажат ай майната ти къв си ти на какавъв се праиш
лесно е да стоиш пред компа и да казваш а няма страшно карай я така нищо няма да и стане,щом някой го казва това ми е напълно ясно колко разбира от двигатели а пък за други неща да не говоря
някой случайно да е чувал за налягане
след като маслото е повече от допустимото първото място от което ще избие е някоя семеринга дори това да не е веднага ще стане по късно, и след това ще има тема а бе нещо ми тече масло от пред какво ли може да е
по надолу в темата коя я сложи там тази тъпа семеринга
второто място от което ще избие е клапана на картерните газове и тогава на път ще стане много интересно
при другите автомобили когато избие този клапан маслото влиза в въздушния филтар и там става доста интересно
и не на последно място да отговоря на колегата
странно тогава защо при мене чаках цели 9000+ кма за да го свали с 1-2мм , че и аз бях с един косъм над максимума и се гледах дали не го е изгорило - но неще и неще
Тези работи ще ги говориш на някой петокласник който кара бмх
аз съм карал е30 320и когато съм бил на 16г тогава хората караха москвичите който техните са чакали 20г така че не ми обяснявай как твоята не барала масло
сега съм на двайсет и няколко направи си сметка колко бмв та съм смазал и колко ще смажа още 









и не на последно място да отговоря на колегата
странно тогава защо при мене чаках цели 9000+ кма за да го свали с 1-2мм , че и аз бях с един косъм над максимума и се гледах дали не го е изгорило - но неще и неще
Тези работи ще ги говориш на някой петокласник който кара бмх



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Тези работи ще ги говориш на някой петокласник който кара бмхаз съм карал е30 320и когато съм бил на 16г тогава хората караха москвичите който техните са чакали 20г така че не ми обяснявай как твоята не барала масло
сега съм на двайсет и няколко направи си сметка колко бмв та съм смазал и колко ще смажа още
Пич , как да ти обясня - боли ме , дали ти със целия си необятен опит ми вярваш

Има достатъчно хора които знаят как стои въпроса с разход на масло при моята кола , така де то такова нещо като разход няма . Има и хора с М52ТУ и те ще го потвърдят - а тва че караш БМВта от когато ние сме карали москвичи и все масларки целиш , говори много лошо за тебе

И да - разбира се че 1мм (или 1,3мм) масло отгоре не оказва абсолютно никакво влиание .
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Всяка една кола, била тя нова или стара харчи масло! Ако сте виждали какво представляват буталата, сегментите, маслените магистрали, клапаните няма да говорите така! Или ако сте ги виждали, а не осъзнавате начина им на работа ще говорите, че не бара масло и т.н. Може да харчи малко, но все пак харчи! Не биха сложили иначе датчик за нивото на маслото при увеличения пробег до 25000 на лонг лайфа, който се слага стандартно в двигателите. Та това и в ТИС е описано. Та в самата книжка пише дори, че при големи натоварвания на двигателя е допустим разход от литър/1000 км. Това вече е спам в темата! Няма какво повече да добавим - не е хубаво да е над максимума маслото! Не е и кой знае каква философия да се отнеме малко, така, че да стане всичко ок!!! За един два милиметра няма да праиме проблем, ама ако реално е повече от това е проблем, щото 5 мм са приблизително половин литър отгоре и е проблем!!!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
besen би ли ми обяснил като експерт на лаик какво общо има налягането на маслото с неговото количество ? щото аз твърдя че няма НИЩО общо ( до колкото има достатъчно за да захранва маслената помпа ) ама не разбирам та ти ще обясниш
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Alexi написа:besen би ли ми обяснил като експерт на лаик какво общо има налягането на маслото с неговото количество ? щото аз твърдя че няма НИЩО общо ( до колкото има достатъчно за да захранва маслената помпа ) ама не разбирам та ти ще обясниш
Kолега, ти наистина ли го задаваш тоя въпрос или се базикаш?
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
1mm над максимума на пръчката не е проблем. Карай си спокойно.
@slitter
Хем си прав хем не си.
Един двигател винаги харчи масло, спор няма.
Въпроса е в количеството на този харч. Ако харч за теб е да речем 30-50мл за 10к километра, ОК, харчи наистина, ама ако харча е над 1л за 10к километра, то може да се поспори.
Естествено тук не включвам разните му драг/дрифт автомобили и т.н. Говоря за абсолютно стандартен автомобил с който всеки ден си ходя на работа с него. Демек при леки/нормални/всекидневни натоварвания за един двигател.
Както и колегата спомената, това, че не спада маслото не означава, че лъже. Просто двигателя е в добра кондиция и не се пришпорва постоянно като млад тинейджър докопал се до ключовете вечер.
@slitter
Хем си прав хем не си.
Един двигател винаги харчи масло, спор няма.
Въпроса е в количеството на този харч. Ако харч за теб е да речем 30-50мл за 10к километра, ОК, харчи наистина, ама ако харча е над 1л за 10к километра, то може да се поспори.
Естествено тук не включвам разните му драг/дрифт автомобили и т.н. Говоря за абсолютно стандартен автомобил с който всеки ден си ходя на работа с него. Демек при леки/нормални/всекидневни натоварвания за един двигател.
Както и колегата спомената, това, че не спада маслото не означава, че лъже. Просто двигателя е в добра кондиция и не се пришпорва постоянно като млад тинейджър докопал се до ключовете вечер.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Колега карай си спокойно.Аз съм с М43 и винаги го преливам
и е над макса и до сега нито е плювало масло от някъде ,нито съм сменял нещо.

Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
JTD написа:1mm над максимума на пръчката не е проблем. Карай си спокойно.
@slitter
Хем си прав хем не си.
Един двигател винаги харчи масло, спор няма.
Въпроса е в количеството на този харч. Ако харч за теб е да речем 30-50мл за 10к километра, ОК, харчи наистина, ама ако харча е над 1л за 10к километра, то може да се поспори.
Естествено тук не включвам разните му драг/дрифт автомобили и т.н. Говоря за абсолютно стандартен автомобил с който всеки ден си ходя на работа с него. Демек при леки/нормални/всекидневни натоварвания за един двигател.
Както и колегата спомената, това, че не спада маслото не означава, че лъже. Просто двигателя е в добра кондиция и не се пришпорва постоянно като млад тинейджър докопал се до ключовете вечер.
Абсолютно си прав колега, аз точно това имам предвид, което ти току що обясни. Само ще допълня, че дори и нов автомобил, ако се кара предимно на по-високи обороти (примерно чести извънградски пътувания да речем София - Бургас) за 15000 км. сваля почти до минимума. Емпирично проверено е!

Драгослав написа:Колега карай си спокойно.Аз съм с М43 и винаги го преливами е над макса и до сега нито е плювало масло от някъде ,нито съм сменял нещо.
Колега, Драгослав, аз пък теб не мога да те разбера защо си преливаш мотора всеки път. Очевидно не е с много, но все пак защо при положение, че М43 събира точно, ама точно 4 литра! Или си купува човек туба от четири литра или си купува човек 4 бутилки от литър и без да гледа си ги налива и е спокоен, че не си е прелял двигателя. Ти как точно си го преливаш и за чий х** го правиш това нещо. Нали, ясно пак казвам, че не е много, но все пак защо??? Така те кефи ли???




38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани