Всичко за BMW ///M8 , BMW 830 , E31 Cabrio
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Всичко за BMW ///M8 , BMW 830 , E31 Cabrio
http://www.clube31.net/forum/viewtopic.php?t=13
Мога да я преведа...Темата има цел да направим фонд за спасяването на М8 и "подкупване" на БМВ да ни я покаже.
Мога да я преведа...Темата има цел да направим фонд за спасяването на М8 и "подкупване" на БМВ да ни я покаже.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4

За съжаление 8цата е представена в трудна за продажба на атомобили от нейния клас година.Броят на продадените 8ци е по-малък от очаквания.И даже ситуацията е била толкова лоша,че е било взето решение да не се пуска най-добрата модификация на Е31 на пазара - М8,защото по това време суперспортни автомобили почти не се продавали.
И така 850CSI маркира по-добра модификация,но има и прототип ///М8.
{{Двигателят на картинките е бил нарочно произведен за Мкларън Ф1.}}
Имало е и двигател,който е бил за М8.Той също е бил 5.6литра,но с модификация от Моторспорт отдела и този път с 48Клапана.
Както и да е - Гордън Мърай(малко или много бащата на McLaren F1) казал на Пол Роше,че двигателят е твърде голям и тежък.
По време на пътя към Мюнхен(през Октомври 1990 Година) Гордън казал на Роше,че иска нов по-лек и малък двигател за новия F1.Той трябвало да бъде не-повече от 600мм дълъг,не по-тежък от 250кг,не по-слаб от 550кс,смазка за сух - Зумпф,и проектиран така,че да се побере в предния "кош/контейнер

Новият продукт е бил без маховник и много яко наточен.Та,като говорите,че двигателят е СЛОЖЕН на Макларън не сте прави.Той е бил проектиран за него.А двигателят,който е бил за ///М8 е бил същия,който Мърай не искал. 5.7 V12 48V взет от CSI.
Koлата е била около 666/627к.с.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Цитата от френско списание:
Експериментална кола,само 1 произведена ръчно от Bmw Motorsport GMbH на базата на е31 ще тества възможностите на v12.
Двигателя е изработен от Пол Роше,купето от келварови елементи,PVC прозорци,и има въздухозаборници,карбонов капак с въздухопровод.Джантите са от ///M5
Снимки на истинската страница...
830i
Oт Април 1992 до Декемви 1992 18 прототипа са сглобени.830i е била като базов модел,но е била прекалено слаба и са сложили 840.Всички прототипи са унищожени.Двигателите са познати 3.0 V6/V8 с 218к.с.
Снимки на кабриолета пак на истинската страница...
Експериментална кола,само 1 произведена ръчно от Bmw Motorsport GMbH на базата на е31 ще тества възможностите на v12.
Двигателя е изработен от Пол Роше,купето от келварови елементи,PVC прозорци,и има въздухозаборници,карбонов капак с въздухопровод.Джантите са от ///M5
Снимки на истинската страница...
830i
Oт Април 1992 до Декемви 1992 18 прототипа са сглобени.830i е била като базов модел,но е била прекалено слаба и са сложили 840.Всички прототипи са унищожени.Двигателите са познати 3.0 V6/V8 с 218к.с.
Снимки на кабриолета пак на истинската страница...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Наистина има уникални снимки, струва си да я преведеш стига да тио се занимава. М8 ми е детската мечта





- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ей тая модификация ако е излязла тогава,буквално е нямало кой да й излезе насреща
Гамата на предлаганите модели при Ферари,Ламборджини и Порше беше малко бедна в началото на 90-те години
Диаблото го все още го нямаше,Тестаросата слезе от сцената през '89,за легендата Ф40 пък да не говорим ... Може би 930-та на Порше във варианта с турбо и 320 к.с. ,които за никъде е нямало да стигнат ... Сега се сещам единствено за Турбо Есприт-а на Лотус,наистина като се замисли човек нещо тогава беше много смътно положението с тези върховите спортисти
Жалко наистина ,че така и не са реализирали проекта
Георги Пенчев



Жалко наистина ,че така и не са реализирали проекта

Георги Пенчев
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
bam-bam написа:много яка количка .. ама малко живи има въобще в БГ
Има ,но за съжаление наистина са малко ...
Вчера като се прибирах от училище видях един невероятен екземпляр от 8-серия 850i вишняв невероятен с джантите със спиците уникат сигурно съм седял 20 минути да го гледам



С 5665 му беше номера някой ако го познава задължително да го покани на събора !
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
И в Плевен си имаме един черен екземпляр
п.с.Преди две седмици в студентски град видях две черни спрени една до друга с еднакви номера

п.с.Преди две седмици в студентски град видях две черни спрени една до друга с еднакви номера


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани