M10 не вдига повече от 4500 об.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: M10В18 инжекцион не вдига повече от 4500 оборота
delas_328 написа:Разни хора разни идеали !
Проблема си е от таблото,гаранция !
Тва мисля че ти го казах преди 3 страници и мисля че няма да е лошо да го смениш и да се заключи тая тема

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: M10 не вдига повече от 4500 об.

Ха ненадейно се оправи сам и си стига до 6500


Иначе по вървене си е същата


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
Re: M10 не вдига повече от 4500 об.
колега , току що хвърли в тъча всички разсъждения до сега
.... и накрая 3 страници за нищо
виж си таблото за лоши спойки или разхлабени месингови гайки и буксите провери

виж си таблото за лоши спойки или разхлабени месингови гайки и буксите провери

- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: M10 не вдига повече от 4500 об.
към автора на темата:
Виж до 7-цата на оборотомера.
Под числото в ляво има отвор.
В него се вижда предната част на кодерщекера-трябва да пише "04" ако е от 4 цилиндров дв-л.
Кодерщекера натиска пластинни контакти в оборотомера-при "04" са контакти "2","5" и "8".
При изваден кодерщекер според показанието на оборотомера , оборотите падат.
Ако пак ти прави проблеми намести кодерщекера.
Може и без да сваляш таблото.Намира се зад оборотомера.А на опипване прилича на пластмасовите врътки за освобождаване на телата на стоповете в багажника.
При поставяне гледай белега "стрелката"-трябва да сочи на дясно-към барчето.
Ако не ти показва точно ,оборотомера се настройва фино от тримерче на платката.Успех
Виж до 7-цата на оборотомера.
Под числото в ляво има отвор.
В него се вижда предната част на кодерщекера-трябва да пише "04" ако е от 4 цилиндров дв-л.
Кодерщекера натиска пластинни контакти в оборотомера-при "04" са контакти "2","5" и "8".
При изваден кодерщекер според показанието на оборотомера , оборотите падат.
Ако пак ти прави проблеми намести кодерщекера.
Може и без да сваляш таблото.Намира се зад оборотомера.А на опипване прилича на пластмасовите врътки за освобождаване на телата на стоповете в багажника.
При поставяне гледай белега "стрелката"-трябва да сочи на дясно-към барчето.
Ако не ти показва точно ,оборотомера се настройва фино от тримерче на платката.Успех
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Стаевски
Re: M10 не вдига повече от 4500 об.
Здравей колега,
Това много прилича на липса (некоректен ) на сигнал от датчик обороти на колянов вал!
Това много прилича на липса (некоректен ) на сигнал от датчик обороти на колянов вал!
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: M10 не вдига повече от 4500 об.
KaDrift написа:Здравей колега,
Това много прилича на липса (некоректен ) на сигнал от датчик обороти на колянов вал!
m10


Re: M10 не вдига повече от 4500 об.
Мдаа, извинявам се за глупостта! М10 не е М40. Ще трябва да внимавам повече
!

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: M10 не вдига повече от 4500 об.
Стаевски написа:към автора на темата:
Виж до 7-цата на оборотомера.
Под числото в ляво има отвор.
В него се вижда предната част на кодерщекера-трябва да пише "04" ако е от 4 цилиндров дв-л.
Кодерщекера натиска пластинни контакти в оборотомера-при "04" са контакти "2","5" и "8".
При изваден кодерщекер според показанието на оборотомера , оборотите падат.
Ако пак ти прави проблеми намести кодерщекера.
Може и без да сваляш таблото.Намира се зад оборотомера.А на опипване прилича на пластмасовите врътки за освобождаване на телата на стоповете в багажника.
При поставяне гледай белега "стрелката"-трябва да сочи на дясно-към барчето.
Ако не ти показва точно ,оборотомера се настройва фино от тримерче на платката.Успех


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани