Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Здравеите колеги ,преди няколко дни смених маслото с Castrol Edge 0w30, обаче този тъпан който го сменя наля вместо 4,30л - 4,8 (абе почти цялата туба). Източих малко на око и сега като го проверя е някаде половин-един мм над горната граница.. мотора е N42 1,8 . Мога ли да си карам така или е опасно да не избие от някаде?
- vlado320
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Плевен,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 4.8
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Колега,и аз карам моето така...вече 4 година(М52Б20ТУ) и няма проблем. 

- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Е поуспокоих се, малко повече пуши колата,ама сигурно е нормално незнам.. ми ше си карам така кво 

Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
vlado320 написа:Колега,и аз карам моето така...вече 4 година(М52Б20ТУ) и няма проблем.
4 години караш с едно и също масло без да го сменяш или 4 години го сменяш над максимума

Real.Eyes.Realize.Real.Lies
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Абе не знам, ама на старата бавария преди години един тупан ми наля повече, отколкото трябва и изби от семеринга на коляновия вал. Едни 100 лв дадох ей така после за смяна на семеринга! Маслото беше доста над максимума, не само един милиметър, ама от тогава гледам на майсторите в ръцете колко точно сипват или им нося точно 4 литра и ни капка в повече, защото моят двигател побира точно 4 литра! Ако действително е само един милиметър не мисля, че ще има проблем, дори това 0W30 ще го изгори и ще го свали под максимума съвсем скоро!
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Ако нямаше значение нямаше да слагат горната граница а щеше да е не определено колко в повече да сипваш
за шестака няма такова голямо значение щото той винаги е гладен за още
обаче при четворките като н42 има, това масло в момента е излишно и ще се опита да излезне от някъде
за горенето съм писал че този мотор бара масло ако е много си смени клапана на картерните газове и ще намалее значително
иначе си избрал добро масло бмв си обича кастрола 





- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
besnia_ написа:Ако нямаше значение нямаше да слагат горната граница а щеше да е не определено колко в повече да сипвашза шестака няма такова голямо значение щото той винаги е гладен за още
обаче при четворките като н42 има, това масло в момента е излишно и ще се опита да излезне от някъде
за горенето съм писал че този мотор бара масло ако е много си смени клапана на картерните газове и ще намалее значително
иначе си избрал добро масло бмв си обича кастрола
незнам аз утре сутринта мисля просто да я закарам на канал да отвартя отдолу и да поизте4е още малко, проблема е че така съм я карал вече няколко дена. как ще разбера ако избие от някаде, кво се случва в такъв момент? колкото до смяна на каквото и да било, аз не съм разбирач и ми се ще да не ми се налага заради някав тапанар който незнае колко масло да налее, да ходя и да сменям клапани итн.
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
PESCHO написа:besnia_ написа:Ако нямаше значение нямаше да слагат горната граница а щеше да е не определено колко в повече да сипвашза шестака няма такова голямо значение щото той винаги е гладен за още
обаче при четворките като н42 има, това масло в момента е излишно и ще се опита да излезне от някъде
за горенето съм писал че този мотор бара масло ако е много си смени клапана на картерните газове и ще намалее значително
иначе си избрал добро масло бмв си обича кастрола
незнам аз утре сутринта мисля просто да я закарам на канал да отвартя отдолу и да поизте4е още малко, проблема е че така съм я карал вече няколко дена. как ще разбера ако избие от някаде, кво се случва в такъв момент? колкото до смяна на каквото и да било, аз не съм разбирач и ми се ще да не ми се налага заради някав тапанар който незнае колко масло да налее, да ходя и да сменям клапани итн.
Не не разбрал си ме погрешно





- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
besnia_ написа:PESCHO написа:besnia_ написа:Ако нямаше значение нямаше да слагат горната граница а щеше да е не определено колко в повече да сипвашза шестака няма такова голямо значение щото той винаги е гладен за още
обаче при четворките като н42 има, това масло в момента е излишно и ще се опита да излезне от някъде
за горенето съм писал че този мотор бара масло ако е много си смени клапана на картерните газове и ще намалее значително
иначе си избрал добро масло бмв си обича кастрола
незнам аз утре сутринта мисля просто да я закарам на канал да отвартя отдолу и да поизте4е още малко, проблема е че така съм я карал вече няколко дена. как ще разбера ако избие от някаде, кво се случва в такъв момент? колкото до смяна на каквото и да било, аз не съм разбирач и ми се ще да не ми се налага заради някав тапанар който незнае колко масло да налее, да ходя и да сменям клапани итн.
Не не разбрал си ме погрешноне е заради тапанара трябва да сменяш клапана а защото като го смениш ще намалее горенето на масло,самия клапан по себе си си има определено време на действие
той е свързан с един маркуч идващ от щеката и един маркуч идващ от капака на главата това е направено за да има по малко вредни емисии
и като се прецака въпросния клапан през маркуча който идва от щеката на маслото се качва масло директно в колекторите и така това масло попада в цилиндрите и го изгаря това е, сменяш клапана и маслото спира да се качва горе
калпана при мен струва 30 паунда в бг не знам колко е
Колега надявам се да не съм предизвикал много смях, аз разбирам от сипване на бензин и каране

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
PESCHO написа:besnia_ написа:PESCHO написа:besnia_ написа:Ако нямаше значение нямаше да слагат горната граница а щеше да е не определено колко в повече да сипвашза шестака няма такова голямо значение щото той винаги е гладен за още
обаче при четворките като н42 има, това масло в момента е излишно и ще се опита да излезне от някъде
за горенето съм писал че този мотор бара масло ако е много си смени клапана на картерните газове и ще намалее значително
иначе си избрал добро масло бмв си обича кастрола
незнам аз утре сутринта мисля просто да я закарам на канал да отвартя отдолу и да поизте4е още малко, проблема е че така съм я карал вече няколко дена. как ще разбера ако избие от някаде, кво се случва в такъв момент? колкото до смяна на каквото и да било, аз не съм разбирач и ми се ще да не ми се налага заради някав тапанар който незнае колко масло да налее, да ходя и да сменям клапани итн.
Не не разбрал си ме погрешноне е заради тапанара трябва да сменяш клапана а защото като го смениш ще намалее горенето на масло,самия клапан по себе си си има определено време на действие
той е свързан с един маркуч идващ от щеката и един маркуч идващ от капака на главата това е направено за да има по малко вредни емисии
и като се прецака въпросния клапан през маркуча който идва от щеката на маслото се качва масло директно в колекторите и така това масло попада в цилиндрите и го изгаря това е, сменяш клапана и маслото спира да се качва горе
калпана при мен струва 30 паунда в бг не знам колко е
Колега надявам се да не съм предизвикал много смях, аз разбирам от сипване на бензин и каранесега тази вечер ми се налага да карам около 70 км ,може ли да стане нещо фатално (сутринта проверих щеката и маслото изведнъж се беше качило много над 1 мм без колата да е палена) от ауспуха си пуши малко по силно от нормално ,предполагам гори масло. мусълта ми е мога ли да карам така сега поне тази вечер беъ да рискувам нещо сериозно
Е то сега в студа има и конденз и излиза пара пушека на масло няма как да го збъркаш


- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
besnia_ написа:PESCHO написа:besnia_ написа:PESCHO написа:besnia_ написа:Ако нямаше значение нямаше да слагат горната граница а щеше да е не определено колко в повече да сипвашза шестака няма такова голямо значение щото той винаги е гладен за още
обаче при четворките като н42 има, това масло в момента е излишно и ще се опита да излезне от някъде
за горенето съм писал че този мотор бара масло ако е много си смени клапана на картерните газове и ще намалее значително
иначе си избрал добро масло бмв си обича кастрола
незнам аз утре сутринта мисля просто да я закарам на канал да отвартя отдолу и да поизте4е още малко, проблема е че така съм я карал вече няколко дена. как ще разбера ако избие от някаде, кво се случва в такъв момент? колкото до смяна на каквото и да било, аз не съм разбирач и ми се ще да не ми се налага заради някав тапанар който незнае колко масло да налее, да ходя и да сменям клапани итн.
Не не разбрал си ме погрешноне е заради тапанара трябва да сменяш клапана а защото като го смениш ще намалее горенето на масло,самия клапан по себе си си има определено време на действие
той е свързан с един маркуч идващ от щеката и един маркуч идващ от капака на главата това е направено за да има по малко вредни емисии
и като се прецака въпросния клапан през маркуча който идва от щеката на маслото се качва масло директно в колекторите и така това масло попада в цилиндрите и го изгаря това е, сменяш клапана и маслото спира да се качва горе
калпана при мен струва 30 паунда в бг не знам колко е
Колега надявам се да не съм предизвикал много смях, аз разбирам от сипване на бензин и каранесега тази вечер ми се налага да карам около 70 км ,може ли да стане нещо фатално (сутринта проверих щеката и маслото изведнъж се беше качило много над 1 мм без колата да е палена) от ауспуха си пуши малко по силно от нормално ,предполагам гори масло. мусълта ми е мога ли да карам така сега поне тази вечер беъ да рискувам нещо сериозно
Е то сега в студа има и конденз и излиза пара пушека на масло няма как да го збъркашнищо не ти пречи да си я караш така само и доливай от време на време
явно много колеги ще падат от смях, но все пак, нали имам излишно масло в момента ,щом ще го гори, няма ли да изгори само излишното ,защо ми е да доливам


- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Ха ха ха
аз ти казвам да знаеш да си я наблюдаваш ти сега щом имаш масло за горене няма да наливаш много ясно
гледаш следиш да не пада под минимума
като почне да намалява сипваш да не я оставяш без масло че лошо после 




Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Защо плашиш човека
Карай я, ама не я напъвай, гледай да си в по-ниски обороти и щом се оказва повече от един милиметър над максимума не отлагай много източването до нормални количества! Ще изпусне от някъде, където е по-слабо станало с годините!



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
нищо и няма карай си така .. и 1 см да е над максимума пак нищо и няма .. още повече че щом видимо пуши значи го пипа яко и скоро няма да е над максимума 

Re: Проблем ли е маслото да ми е 1мм над допустимото
Alexi написа:нищо и няма карай си така .. и 1 см да е над максимума пак нищо и няма .. още повече че щом видимо пуши значи го пипа яко и скоро няма да е над максимума
Тва па е пълна глупост! Нали няколко мнения по-нагоре обясних как от преливане се оля мотора отвън, ама от място, от което не бива да излиза! И тва, че пуши не означава, че пуши, щото харчи масло яко. Не е уточнил колегата! Осъзнавам, че може и нищо да не стане, но определено шанса да поддаде отнякъде е по-голям! Казвам го от опит! За кво сега човека да си преебава нещо по колата, при положение, че с едно отвиване на пробката и източване на малко масло проблем няма да има! На тая логика дай всички да си преливаме моторите да има, Ленин е казал "да има"! Ай стига глупости!
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани