Питане за парното на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Питане за парното на е46
Здравейте, колеги! Понеже от скоро застудя имам следното питане.
Колата е с климатик и има врътка с син, бял и червен сектор, Това е ясно, но за какво е врътката с 1,2 и 3 бели и червени точки между двете централни духалки на таблото?
Предварително благодаря!
А, и колата няма печка. 320d 136 к.с. 2001г.
Колата е с климатик и има врътка с син, бял и червен сектор, Това е ясно, но за какво е врътката с 1,2 и 3 бели и червени точки между двете централни духалки на таблото?
Предварително благодаря!
А, и колата няма печка. 320d 136 к.с. 2001г.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Питане за парното на е46
Оттам контролираш смесването на външния студен въздух с топлия от парното.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Питане за парното на е46
vladobosh написа:Здравейте, колеги! Понеже от скоро застудя имам следното питане.
Колата е с климатик и има врътка с син, бял и червен сектор, Това е ясно, но за какво е врътката с 1,2 и 3 бели и червени точки между двете централни духалки на таблото?
Предварително благодаря!
А, и колата няма печка. 320d 136 к.с. 2001г.
Колега, не се заяждам, виждам, че си и нов във форума, ама не ти ли мина през ум да пробваш кво ще стане, ако врътнеш тая врътка в двете посоки при пуснато парно примерно??? По емпиричен път щеше сам да разбереш за какво е или е по-лесно да се пусне тема във форума!
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Питане за парното на е46
Благодаря ви! Страхотни сте. Пробата с въртенето я правих в топлото, но не можах да се ориентирам дали е свързана с парното или с климатика и за това пуснах темата. Четох и за печките, та се усъмних да не е за печката, ако я има и просто при мен да не играе никаква роля. Още веднъж мерси на отзовалите се. 

- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Питане за парното на е46
Така и така пуснах тема, искам да питам колегите с опит през зимата, кой е най-бързият начин за затопляне на купето на кола с климатик. Трябва ли да е включен климатика или се разчита само на парното. Пак да кажа, че колата няма печка, а само нагревател. Пък и нали за това е форума, да се пише и пита, не само да ръчкаме и връткаме, пък каквото стане. 

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
Колега, не се заяждаме, но затова е инструкцията, с нея се почва! А зимата климатик се пуска, ако са запотени прозорците за изсушаване. Има една тема за инструкциите, има ги на английски, испански, италиански, полски, руски, сигурно и на други езици. На български не съм намерил още??!!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
При включенном кондиционере поступающий наружный воздуха охлаждается, осушается и, в случае необходимости, - в зависимости от выбранной температуры - снова подогревается.
В зависимости от погодных условий ветровое стекло может на некоторое время запотеть после запуска двигателя.
При температуре наружного воздуха ниже +5°С выключайте кондиционер. Это поможет Вам избежать запотевания стекол.
Если после выключения стекла запотеют, снова включите кондиционер.
В кондиционере осаждается водяной конденсат, который сливается под автомобиль. Поэтому следы воды на дороге не являются признаком неисправности.
В зависимости от погодных условий ветровое стекло может на некоторое время запотеть после запуска двигателя.
При температуре наружного воздуха ниже +5°С выключайте кондиционер. Это поможет Вам избежать запотевания стекол.
Если после выключения стекла запотеют, снова включите кондиционер.
В кондиционере осаждается водяной конденсат, который сливается под автомобиль. Поэтому следы воды на дороге не являются признаком неисправности.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за парното на е46
NikVanov написа:При включенном кондиционере поступающий наружный воздуха охлаждается, осушается и, в случае необходимости, - в зависимости от выбранной температуры - снова подогревается.
В зависимости от погодных условий ветровое стекло может на некоторое время запотеть после запуска двигателя.
При температуре наружного воздуха ниже +5°С выключайте кондиционер. Это поможет Вам избежать запотевания стекол.
Если после выключения стекла запотеют, снова включите кондиционер.
В кондиционере осаждается водяной конденсат, который сливается под автомобиль. Поэтому следы воды на дороге не являются признаком неисправности.
Верно е това, че климатика обира влагата ама после напролет се почва с темите във форума който вече се повтарят за хиляден път например климатик смърди или неприятна миризма от климатика или нещо подобно защото тези бактерий който издават тази гадна миризма която всеки който кара е46 и не само я е усетил идва от тези гадинки които виреято точно в такава влажна среда а тако климатика обрал влагата още повече зимата трудно се изсушава изпарителя и напролет със сигурност смърди.
Мой съвет е по възможност не го ползавайта да си изсушавате предния джам.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
За миризмата е вярно, май никой не е намерил 100% успешно лечение, а за предното стъкло си е горния бутон вдясно, подсушава го за секунди.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за парното на е46
NikVanov написа:За миризмата е вярно, май никой не е намерил 100% успешно лечение, а за предното стъкло си е горния бутон вдясно, подсушава го за секунди.
горния бутон в дясно ако се ползва без да се пуска компресора от снежинката става, но има колеги които пускат и компресора тогава изсушаването е почти мигновенно защото изпарителя обира влагата, но за мен това е най кофти варианта за повишаване на влагата и образуване на неприятна миризма.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
Съгласен съм, има си бутон за предното стъкло. Климатикът стои като опция, ако вътре има много влага за бързо премахване, не става въпрос да се използва често зимата. И все пак това с миризмата не е нормално, при други коли не е така. Ясно ли е точно каква е причината и има ли спасение освен спирането на климатика 10-ина минути преди края на пътуването?
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Питане за парното на е46
Има спрейове, (стават и за домашни климатици)пръска се директно в духалките(в отворено положение)изчаква се 10-15 мин. преди да се включи климатик или парно.
Миризма не се усеща няколко месеца, зависи в каква среда се кара-повече градско и т.н.
Миризма не се усеща няколко месеца, зависи в каква среда се кара-повече градско и т.н.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за парното на е46
NikVanov написа:Съгласен съм, има си бутон за предното стъкло. Климатикът стои като опция, ако вътре има много влага за бързо премахване, не става въпрос да се използва често зимата. И все пак това с миризмата не е нормално, при други коли не е така. Ясно ли е точно каква е причината и има ли спасение освен спирането на климатика 10-ина минути преди края на пътуването?
има спасение писано е доста във форума и аз и един друг колега бяхме обяснили появата на миризмата и спасението от нея.
Причината е във влагата или конденза, който се отделя и се завъждат едни бактерии, които без да се почисти директно изпарителя и дъното на прасено на парното или това е най-ниската точка на конденза преди да изтече по търбичката над скоростите няма да изчезне. Това дето колегата по горе е споменал за спрей за домашните климатици, да те вършат работа ама за домашните защото там изпарителя е под капака на вътрешното тяло и ти пръскаш директно върху него докато през духалките на колата няма как да стигнеш до изпарителя още повече на е46 ако някога сте виждали къде се намира ще ви стане ясно.
Повярвайте ми занимавам се от 10-тина години вече само с климатична техника домашна, промишлена и автоклиматици и съм се сблъсквал хиляди пъти с това и единственото решение е механично почистване с препарат директно върху изпарителя.
Но не това беше същността на темата мой съвет беше да не се използва по възможност климатика за изсушаване на стъклата за да може да намалим влагата в иначе вмирисания вече изпарител и да не влошим нещата така, че напролет пак да се чудим как да дишаме в колата когато спрем климатика.
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани