"Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
"Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Първо здравейте на всички!
От доста време харесвам и карам BMW имах няколко Е30,но някакси 5-та серия винаги ме е привличала и скоро се сдобих с така мечтаната Е34, от далечната 1990г. но пък за сметка на това с почти всички "глезотийки".Естествено както се полага на една нова придобивка трябваше да се обслужи,първо си взимам 6 бр. свещи,защото е неделя и вече почти всички магазини са затворили си викам "ще изчакам до понеделник за ремъци,ролки,антифриз и т.н.
И такааааа..... свалям аз свещи 5 от 6, едната остава на главата е не цялата само резбата.
Бившите собсвеници естествено го отнасят
.Както и да е,викам си майната му,тоя мотор не си знае километрите я да му махна кратуната и да я ревизирам. Речено -сторено захващаме се с двама приятели и почваме.
И сега започва интересното главата е била сваляна и то скоро (всички гарнитури са подозрително нови
а и някой болтове се развиха подозрително лесно!!).Вече псувам не само Бившите собственици а и малоумните "майстори"
(от болтовете на главата единия различен,
свалили главата ,сложили стара ролка и стара водна помпа(вият та се къса!).Както и да е,главата вече е долу,това което ме притеснява е :
1.от дясно на блока на две места от дупките за болтовете за главата до водната магистрала има цепнатини!!!!
и2. Как по дяволите да извадя ангренажния ремък без да свалям шяйбата на коляновия вал?!
Благодаря предварително на всички !!!
Поздрави

От доста време харесвам и карам BMW имах няколко Е30,но някакси 5-та серия винаги ме е привличала и скоро се сдобих с така мечтаната Е34, от далечната 1990г. но пък за сметка на това с почти всички "глезотийки".Естествено както се полага на една нова придобивка трябваше да се обслужи,първо си взимам 6 бр. свещи,защото е неделя и вече почти всички магазини са затворили си викам "ще изчакам до понеделник за ремъци,ролки,антифриз и т.н.
И такааааа..... свалям аз свещи 5 от 6, едната остава на главата е не цялата само резбата.
Бившите собсвеници естествено го отнасят

И сега започва интересното главата е била сваляна и то скоро (всички гарнитури са подозрително нови



1.от дясно на блока на две места от дупките за болтовете за главата до водната магистрала има цепнатини!!!!
и2. Как по дяволите да извадя ангренажния ремък без да свалям шяйбата на коляновия вал?!

Благодаря предварително на всички !!!
Поздрави

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Колега, тая попара съм я сърбал преди 2 години, само че с М30 мотор. С тия цепки блока не става за работа, ще трябва да се подмени на 100%. Потърси из обявите за читав блок или цял мотор 2.5 пак М20. Ще ти пасне на трансмисията перфектно, а разхода е почти същия.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Такаааа сега,след доста разговори блока няма да може да се спаси
.Според всички а вече и според мен ще се търси друг мотор
.Приканвам всички които са правили такова нещо да споделят опит
.Най-вероятно ще се търси М50Б20.
Интересува ме с лапите ли да го търся или моите,ще станат? За скоростите разбрах ,че стават
, а генерацията преправя ли се?,радиатор?,Като вадя мотора да вадя ли и скоростите?
(баси колко въпроси зададох!!!
)
А и много важно ще помоля колегите който имат мотори за продаване за по едно лично!!!
Благодаря предварително на отзовалите се



Интересува ме с лапите ли да го търся или моите,ще станат? За скоростите разбрах ,че стават

(баси колко въпроси зададох!!!

А и много важно ще помоля колегите който имат мотори за продаване за по едно лично!!!

Благодаря предварително на отзовалите се

Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Монтажният ъгъл на скоростните кутии при М20 и М50 е различен (поради различния наклон на двигателите), така че ако слагаш М50 задължително вземи скоростна кутия. Лапите по принцип ще си дойдат с двигателя ако го вземеш от Е34 (какъвто именно аз бих те посъветвал), така че няма нужда да ги мислиш. За генерацията не съм сигурен, но мисля че твоята няма да стане без преправяне на М50. Радиаторът вероятно няма да има нужда да го сменяш, особено ако твоят е сравнително нов.
- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Благодаря на всички колеги,които се отзоваха.Направо незнам какво да кажа.За първи път попадам на толкова свестни хора накуп
Преди малко разкачихме всичко около мотора и сме готови да го вадим
Все още се търси донор за да си има парахода ми отново сърце.
Още веднъж МНОГО МНОГО БЛАГОДАРЯ на всички!!!!!

Преди малко разкачихме всичко около мотора и сме готови да го вадим

Все още се търси донор за да си има парахода ми отново сърце.
Още веднъж МНОГО МНОГО БЛАГОДАРЯ на всички!!!!!
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
ще се радвам това да остане една от чистите теми, ако има други въпроси - не се притеснявай да питаш 

- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Сагата продължава! Все още се търси донор ,(тук искам отново да благодаря на всички колеги ,които ми писаха и се опитват да ми помогнат
) моята глава е с извадена свещ и по всичко личи ,че е читава. Все пак ще я пратя да се прегледа разбира се.
Имам няколко въпроса:
1. Ако взема оборудван блок мога ли да мина без смяна на бутала ,преди да ме нападнете знам,че се сменят но за момента вложението е непосилно за мен.
2.Какво да гледам на блока ,можеби тук е мястото да помоля някой колега ,който разбира повече за помощ. Ако иска да го взема с мен при огледа или .....
Още веднъж благодаря на всички
Поздрави

Имам няколко въпроса:
1. Ако взема оборудван блок мога ли да мина без смяна на бутала ,преди да ме нападнете знам,че се сменят но за момента вложението е непосилно за мен.
2.Какво да гледам на блока ,можеби тук е мястото да помоля някой колега ,който разбира повече за помощ. Ако иска да го взема с мен при огледа или .....
Още веднъж благодаря на всички

Поздрави

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Имам блок от дваеска и за последно беше ок всичко - преди около 2 години, от тогава седи в гаража, ако искаш - имаш донор срещу скромна сума
- Митко Пурата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: София, младост 4
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Опел или Форд
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Колега имам две е34ки.
Едната е М50 Б20, а другата М20 Б20.
Ако ме питаш по добре си намери един двигател М20 Б20 или М20 Б25, защото със винтиловия мотор ще се вкараш в голям филм.
Радиатора е еднакъв, скорости други, маховика вече е демферен,за кардана не знам , друга инсталация със компютър.
Ако изкаш ще ги сложа двете една до друга, а ти гледай и решавай.
Едната е М50 Б20, а другата М20 Б20.
Ако ме питаш по добре си намери един двигател М20 Б20 или М20 Б25, защото със винтиловия мотор ще се вкараш в голям филм.
Радиатора е еднакъв, скорости други, маховика вече е демферен,за кардана не знам , друга инсталация със компютър.
Ако изкаш ще ги сложа двете една до друга, а ти гледай и решавай.
- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Вижда му се края
.Благодарение на колегата lunatikbmwfen ,който изрови едно дълго пазено съкровище от някъде
!Искам отново да благодаря на всички,който се опитаха да ми помогнат(няма да ми стигне мястото да ги изредя) огромен
пред всички вас!!!
Току що стария ми блок и скоростите излязоха на въздух
,и понеже стана късно утре ще прехвърлям съединител,ще сменям ангренаж,ще махам старата инсталация и т.н.
И да сме живи и здрави в събота ще
!!!
P.S. имам снимки ама или съм много сакат и тъп или......



Току що стария ми блок и скоростите излязоха на въздух

И да сме живи и здрави в събота ще

P.S. имам снимки ама или съм много сакат и тъп или......

- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса

Е..си колко много части сме свалили в началото!!Накрая не остана време да сложим радиатора и да вържем водната система,но утреееее....
Важното е ,че го запалихме

Обаче!! ( незнам защо винаги трябва да има обаче!) хидравличната помпа взе да издава странен звук все едно няма масло




Ако имате някакви идей

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Колега, оправи ли се от грипа бе
Нищо че нямаше мъжкото държание да се обадиш по телефона, ще те насоча - имаш въздух в системата.
Отвиваш капачката и почваш да въртиш - крайно ляво, крайно дясно и обратно, докато спре да вие помпата...


Нищо че нямаше мъжкото държание да се обадиш по телефона, ще те насоча - имаш въздух в системата.
Отвиваш капачката и почваш да въртиш - крайно ляво, крайно дясно и обратно, докато спре да вие помпата...
- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Не става. Вдигнах колата от дясно на крик,въртях пълен ляв,пълен десен няколко пъти,после без да я свалям от крика запалих. И о чудо
колата работи,помпата не вие и си викам супер,гася и почвам да събирам водната система. Слагам си радиатор,виско,маркучи,сменям маслото,наливам антифриз и паля за да обезвъздушавам и
помпата пак вие и изхвърля маслото през капачката
охлабих я съвсем,сложих стария ремек не и не!!! Клапан ли има и съм го запушил?Прегледах маркучите да несъм ги прегънал - не!
Ако някой се сеща нещо казвай те! Аз вече



Ако някой се сеща нещо казвай те! Аз вече

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Хахаха, съдба... бегай за нова
- djovani78
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е38
Re: "Непредвидена" ревизия М20Б20 и няколко въпроса
Дали, или да пробвам с казанче?
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани