325 тдс загря при 180 к в час

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 4.09.2009

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от psycho_vt » 20 Окт 2011, 21:51

вамика написа:Колеги имам следния въпрос когато карам с 160 км в час колата няма проблем ,но като я вдигна до 180 и нагоре започва да вдига температурата .Зная че трябват повече разяснения затова ето как стана . Гърция море прибиране прав участък 10 мин --180 - 190 след една ЕС класа 2004 г и стрелката започна от средата към линията преди червеното и отпуснах до 160 и се върна в средата.Това нормално ли е според вас и ако не е къде да търся проблема.325 тдс с чип 1994г в бмв казаха че двигателя е по додър от 2010г.????????Защо загряваа тогава??? Знам че има спецове затова питам тук и да не виждам абе що вдигаш 160 - 200км . :D :D :D :D :D


Дали пък проблема не може да е от това, че си навлязъл във въздушната струя на мерцедеса?
Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от Dream_BMW » 21 Окт 2011, 11:14

вамика написа:Здравейте колеги, значи вчера се прибрах от Франкфурт на Мейн и за 20 дни минах 5100к пробвах всичко ,което ми подсказахте да направя и единственното ,което забелязах е че при 180- 190 к колата пуши черно отзад и то през цялото време.През целия път не ми е давала никакви ядове но задържа ли 180 и нагоре стрелката тръгва в дясно и не смея да задържа да видя дали след известно време ще се върне в нормално състояние ,тоест в средата и малко в дясно.Та защо ли пуши при по висока скорост и може ли това да е проблема.При по ниска скорост не пуши освен когато я изрежа и то само докато включи турбото и се стрелне.Вода, антифриз разход никакъв.Масло съм долял около 300- 400 грама като се прибрах.А забелязах , че като е студена също пуши малко докато загрее. :driving:

Ако пуши черно постоянно ,значи не и стига въздуха и сместта ти е богата.Май си с чип и е настроен да дава инфо на помпата да пуска повече гориво дори и при високи обороти и като не ти е пипано турбото въздуха идва малко и се получава богата на гориво смес.В тази тема по-горе е разискван този въпрос.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от vld » 21 Окт 2011, 17:01

Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от arr0gance » 23 Окт 2011, 20:49

vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри :roll:


Лично на мойта 325тдс-ка постоянното пушене се случва от 190-195км на горе.Няма да казвам до колко км съм стигал,но пушенето си е стабилно и нито се увеличава с км-ите нито намалява,просто се получава едно постоянно изхвърляне на черен дим.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от Alexi » 23 Окт 2011, 20:54

vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри :roll:

318 тдс не вдига 190 ,че и ++ ти ще я изкараш ,че и над 200 вдига :mhihi:
Максимальная скорость 182 км/час

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от vld » 23 Окт 2011, 21:56

Alexi написа:
vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри :roll:

318 тдс не вдига 190 ,че и ++ ти ще я изкараш ,че и над 200 вдига :mhihi:
Максимальная скорость 182 км/час

Вдига вдига ;)
Това са заводските данни дето ми ги цитираш ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от ~Мишо~ » 24 Окт 2011, 1:10

vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри :roll:

Дизела грее от богата смес,така че ако пуши много е нормално да тръгне температурата,предполагам мотора е чипнат :roll: .

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от vld » 24 Окт 2011, 7:47

Беше стария, мисля и новия да не му се размине :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от Nasko_325TD » 24 Окт 2011, 11:19

За да не пускам нова тема искам да попитам тук.Извинявам се на автора!!!
Как се разбира дали сместа е бедна?Когато го настъпя рязко на място трябва да изпушва черно,но кога?Когато е към 4000 оборота или когато е още в ниските!?Дизела не е чипосан двигателя е М51Д25. :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от arr0gance » 24 Окт 2011, 11:57

~Мишо~ написа:
vld написа:Колеги, при мен имаше нещо такова като описаното от колегата при стария ми 318тдс, като се случваше при задържане на скорот 190++ повече от 1-2 минути придружено със черен пушек, ма много черен, това съм го виждал 2 пъти за всичките 70-80к които съм го карал.
Върнех ли малко газта и стрелката се изправяше веднага, при каране до 190 проблем не е имало.
На 325тдс това явление би трябвало да се появява при 220+ километри :roll:

Дизела грее от богата смес,така че ако пуши много е нормално да тръгне температурата,предполагам мотора е чипнат :roll: .


От Пловдив до София не съм падал под 180 и не загря,но щом казваш.
Аз мисля ,че ако всичко е читаво на един тдс трудно ще му излъжеш температурата в червеното,но все пак това съм си аз ....може би мечтател? :mhihi:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от Nasko_325TD » 24 Окт 2011, 12:10

Не си единствен и аз те подкрепям! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от Dream_BMW » 24 Окт 2011, 21:33

То е ясно,че по мотора ако всичко е читаво,няма да грее,но не е ясно чипа как е направен.Темата я преекспонирахме малко в посока дали не грее ТДС-а при по-богата смес за което причина да е чипа.Аз даже си мислех,че и ако е бедна сместта пак би трябвало да грее.Но за съжаление съм само любител и работя предимно на база предположения.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от vladobate » 24 Окт 2011, 22:17

То хубаво от Пловдив до София ама да се пофалите кат го направите това упражнение 20-на пъти лятото с клима и малко човеци отзад :mhihi: па тогава ми кажете как не грее. Ще му се откине кратуната от тея височки температури ( щото нали може и да говорим за външна темп. от около 36 ). Ясно е че трудно ще понася колицата редовно пренатоварване и не щото е калпава ми защото и идва в повечко пък ако ще с най-оригиналните части да я карате. Никой не поставя граници на натоварванията които се описват и е естествено да не се съглася с такива крайни мнения . Още повече колите са ни на години и не е ясно точно за какви оригинални части вложени в поддръжката става на въпрос нито кой какво разбира под "поддръжка и обслужване".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от ~Мишо~ » 25 Окт 2011, 2:25

Dream_BMW написа:То е ясно,че по мотора ако всичко е читаво,няма да грее,но не е ясно чипа как е направен.Темата я преекспонирахме малко в посока дали не грее ТДС-а при по-богата смес за което причина да е чипа.Аз даже си мислех,че и ако е бедна сместта пак би трябвало да грее.Но за съжаление съм само любител и работя предимно на база предположения.

Не мисля че темата е преекспонирана,това (чипа) е много вероятно обяснение на загряването на изправна кола. Дизела нормално си работи на бедна смес (няма дроселна клапа и рег. на оборотите става с подаването на гориво) бензина грее жестоко с бедна смес - това не са неща които съм открил аз,пък София - Пловдив са приказки за пред приятелите... :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: 325 тдс загря при 180 к в час

Мнение от arr0gance » 25 Окт 2011, 10:39

:OT: :OT: :OT: :OT:



vladobate написа:То хубаво от Пловдив до София ама да се пофалите кат го направите това упражнение 20-на пъти лятото с клима и малко човеци отзад :mhihi: па тогава ми кажете как не грее. Ще му се откине кратуната от тея височки температури ( щото нали може и да говорим за външна темп. от около 36 ). Ясно е че трудно ще понася колицата редовно пренатоварване и не щото е калпава ми защото и идва в повечко пък ако ще с най-оригиналните части да я карате. Никой не поставя граници на натоварванията които се описват и е естествено да не се съглася с такива крайни мнения . Още повече колите са ни на години и не е ясно точно за какви оригинални части вложени в поддръжката става на въпрос нито кой какво разбира под "поддръжка и обслужване".


35градуса 3ма човека и това упражнение се прави през седмица дали е зима или лято няма значение.
Това, че карате боклуци(и това не са мой думи,а ваши в известен смисъл) и влагате по 100лв на година в тях и си мислите "оооо смених водната помпа,край вече мога да я скъсам от бой тая кола" не е база да сравнение пред други колеги.

п.п. Владо баце ти не беше ли с малкия тдс ,как става така ,че спориш за големия,като двата имат не малка разлика?!

Не случайно има поговорка "какъвто стопанинът , такава и къщата" :bchug:

Извинявам се на колегата пуснал темата,ако има нещо допълнително,което някой иска да каже спрямо мен или спрямо здравината на колата ми нека бъде на Л.С. :yes:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook