Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Бимбо » 14 Окт 2011, 19:36

Колеги колата ми се повреди! :( Винаги когато съм се допитвал до форума,информацията ми дадена от вас ми е била полезна!!! :yes: Затова и сега реших да се обърн акъм вас!

Таааааааа...............

Както си карах и се бяхме подгонили с една 5-чка(или по-точно той ме гонеше)таблото ми "замръзна"!Или по-точно стрелките замръзнаха(спряха съответно на 50км/ч 1900об/мин и разходомера на 7-8л,горивото на 1-вото деление,температурата по средата),лампите угаснаха(с изключение на ABS-а,AIR-бега,ръчната),както и самото осветление на таблото!Колата обаче продължи да се движи и работи!След като взех дъщеричката си от ясла(и вече бях угасил колата)съответно не можех да я запаля.Когато завъртя на контакт(лампи не светят и изключение на посочените от мен)ОБАЧЕ помпата(7.5бара от Ауди С2)ЯВНО се чува как подкачва гориво!Таааа дойдоха мои приятели и забутахме колата за да видим дали ще запали с бутане,ОБАЧЕ нем,не се подаав ток до бобините(а помпата работи?????)!От там проверих какво работи и какво не! :shock: :confused: Ми всичко освен таблото!Фарове(къси дълги),мигачи,чистачки,пръскалки,клаксон,мулти волан.Интересното е,че проверих всички бушони(нямаше един засегнат ОБАЧЕ имаше няколко в повече от схемата на колата ИЛИ ПО–ТОЧНО ИМАШЕ НЕНУЖНИ БУШОНИ 3-4,но и те бяха непокътнати)!Вчера съвсем леко и внимателно разглобих таблото и корите отдолу в краката ИИИИИИ ми всичко е като ново,няма и НАЙ–МАЛКА СЛЕДА ОТ НАГРЯВАНЕ,ТОПЕНЕ,СПОЯВАНЕ и т.н.НЕПОКЪТНАТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!Силовия кабел(от алтернатора) и той е непокътнат(поне на визуалните места)!

И така ако може някой да ми помогне с мнение, и препоръка какво да е следващото ми действие(без да ползвам сервиз,защото единственият в който искам да закарам колата беше при Мирафиоритата и Явор,обаче мой приятел се обади и му отговориха,че са претрупани от работа и така)!


Предварително благодаря за мненията и помоща която ще ми окажете! :yes: :bowdown: ;)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от b00st » 14 Окт 2011, 19:46

колега почти съм сигурен - проблем по тоците, може и EWS модула да е заминал. отиди задължително на диагностика да видят дали може да се свържат с него. ако няма връзка това все още не означава, че е умрял. проверете кабелите от бушуниерата в моторното, дали няма нещо там окъсило!
колата няма да ти запали даже и с бутане. имах абсолютно същия проблем с мойта е36, умряха стрелките на горивото и разходомера после колата не искаше да запали. някой кабел там беше окъсил и шашкаше EWS-а. под кората всичко си беше ок.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Бимбо » 14 Окт 2011, 20:29

zBoost написа:колега почти съм сигурен - проблем по тоците, може и EWS модула да е заминал. отиди задължително на диагностика да видят дали може да се свържат с него. ако няма връзка това все още не означава, че е умрял. проверете кабелите от бушуниерата в моторното, дали няма нещо там окъсило!
колата няма да ти запали даже и с бутане. имах абсолютно същия проблем с мойта е36, умряха стрелките на горивото и разходомера после колата не искаше да запали. някой кабел там беше окъсил и шашкаше EWS-а. под кората всичко си беше ок.



Мерси колега!Ето такива мнения ще са ми от полза!Колкото повече такива("НАСОЧВАЩИ")мнения толкова по-добре! :lol:

Само да уточня,че колата е БМВ 320и Е46 М52б20ТУ!

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от HeBePeH » 14 Окт 2011, 21:40

Ники , аз имах подобни проблеми с 328-цата , първо не ми работеха половината уреди , а след месец и не палеше.
За всичко беше виновно ЕКУ-то , първо като имах проблеми с уредите Лъчо с чипове ми го презапои , но след месец отказа да пали . ЕКУ-то и EWS-са са свързани така че и аз мисля , че от там ти е проблема . Вземи едно ЕКУ от познат с като твойта кола и виж дали ще запали
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Dimitroff » 14 Окт 2011, 23:06

HeBePeH написа: Вземи едно ЕКУ от познат с като твойта кола и виж дали ще запали


Колега...моля ти се замисли се дали има капчица резон в това, което пишеш!

Някой тук да е чувал за синхронизация между DME/DDE - EWS ???

Как с чужд комп ще запали тая кола ?
Просто ей така ?!


Автора - започни с диагностика!
Има вариант да се е скапало нещо по софта (особено, ако колата е чипосвана и пипана повечко...чисто софтуерно.)
Да я диагностицира някой, който има понятие от това!
Да се види какви са запаметените грешки в таблото, ЕКУ-то и ЕВС-а !!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Бимбо » 14 Окт 2011, 23:37

Dimitroff написа:
HeBePeH написа: Вземи едно ЕКУ от познат с като твойта кола и виж дали ще запали


Колега...моля ти се замисли се дали има капчица резон в това, което пишеш!

Някой тук да е чувал за синхронизация между DME/DDE - EWS ???

Как с чужд комп ще запали тая кола ?
Просто ей така ?!


Автора - започни с диагностика!
Има вариант да се е скапало нещо по софта (особено, ако колата е чипосвана и пипана повечко...чисто софтуерно.)
Да я диагностицира някой, който има понятие от това!
Да се види какви са запаметените грешки в таблото, ЕКУ-то и ЕВС-а !!



Много ти благодаря,а дали ти няма да си ми най-от полза? :mrgreen: в този случай...... :bowdown: или хора които ти познаваш? ;)

Драсни ми,че откакто ходих при Щерьо съм ти изгубил номера(разбира се ако нямаш нищо напротив пак да ми го дадеш)и ме е адски яд,а и за теб първи се сетих!!!Мерси предварително! :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Alexch » 15 Окт 2011, 2:55

Колега, пиши на NAPSTERS (Милен), защото той не чете този подфорум, но съм сигурен, че може да помогне с насоки или лично с диагностика :yes:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от vicho » 15 Окт 2011, 3:37

на мен ми се струва, че ECU-то е излязло от строя! започни от там! :smoke:

и после задължително пиши, какъв е проблема

п.с. ей така на боб
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от blacksapphire » 15 Окт 2011, 13:02

Off topic

Много е важно да се поясни в заглавието, че е една от най-бързите. :mhihi:


Ванка, промени заглавието, та после някой като търси инфо за подобен проблем да успее да го намери. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Бимбо » 15 Окт 2011, 15:33

:yes:
blacksapphire написа:Off topic

Много е важно да се поясни в заглавието, че е една от най-бързите. :mhihi:


Ванка, промени заглавието, та после някой като търси инфо за подобен проблем да успее да го намери. :mhihi:



Еххххххххх стига де това беше с идеята повече хора да ми помогнат!Иначе няман нищо против да се смени името и темата да е полезна на всички потребители с този проблем! :yes:

Предполагам,че тази седмица ще разберем какъв и е проблемът,само да нанеря време!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от xterminator » 15 Окт 2011, 21:45

Dimitroff написа:
HeBePeH написа: Вземи едно ЕКУ от познат с като твойта кола и виж дали ще запали


Колега...моля ти се замисли се дали има капчица резон в това, което пишеш!

Някой тук да е чувал за синхронизация между DME/DDE - EWS ???

Как с чужд комп ще запали тая кола ?
Просто ей така ?!


Автора - започни с диагностика!
Има вариант да се е скапало нещо по софта (особено, ако колата е чипосвана и пипана повечко...чисто софтуерно.)
Да я диагностицира някой, който има понятие от това!
Да се види какви са запаметените грешки в таблото, ЕКУ-то и ЕВС-а !!



:mhihi: Винаги точно и на място. Ако се ползва ECU-то от друга кола трябва да се вземе и нейния EWS и ключ... което става голяма веселба :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60
Мечтае да кара: Pershing 115

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Jenkov » 16 Окт 2011, 13:56

Колега , защо първо не опиташ малкия дявол т.е ресет на всичко и после да търсиш по-големи проблеми. При моята Е46-ца (М52Б20ТУ - дано това я прави бърза автоматично :mhihi: ) таблото беше забило и не искаше да влиза в скритите менюта (само в 1 и 2 влизаше) след ресет се оправи. Вярно че при теб има и други по крупни белези , но все пак е добре да се тръгва от най-малкото според мен. Дано съм бил полезен.

ПОЗДРАВИ !

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от HeBePeH » 17 Окт 2011, 18:37

Dimitroff написа:
HeBePeH написа: Вземи едно ЕКУ от познат с като твойта кола и виж дали ще запали


Колега...моля ти се замисли се дали има капчица резон в това, което пишеш!

Някой тук да е чувал за синхронизация между DME/DDE - EWS ???

Как с чужд комп ще запали тая кола ?
Просто ей така ?!


Автора - започни с диагностика!
Има вариант да се е скапало нещо по софта (особено, ако колата е чипосвана и пипана повечко...чисто софтуерно.)
Да я диагностицира някой, който има понятие от това!
Да се види какви са запаметените грешки в таблото, ЕКУ-то и ЕВС-а !!


Просто не се съобразих ,че колата му е с EWS , и го написах в бързината понеже съм 90% сигурен ,че проблема му е от ЕКУ-то . А мойта няма и мога да си сложа ЕКУ от 2.0 -ка , 2.5 -ца ,28-ца само за проба , стига и другото да е с махнат EWS.
Ники препоръчвам ти Лъчо , ще направите диагностика и от там може да се погледне ЕКУ-то , все пак той с това се занимава :yes:
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Бимбо » 17 Окт 2011, 18:51

Jenkov написа:Колега , защо първо не опиташ малкия дявол т.е ресет на всичко и после да търсиш по-големи проблеми. При моята Е46-ца (М52Б20ТУ - дано това я прави бърза автоматично :mhihi: ) таблото беше забило и не искаше да влиза в скритите менюта (само в 1 и 2 влизаше) след ресет се оправи. Вярно че при теб има и други по крупни белези , но все пак е добре да се тръгва от най-малкото според мен. Дано съм бил полезен.

ПОЗДРАВИ !



Хахахахаха!Благодаря за мнението,но предполагам скоро ще разберем какво и е на колата!Само да се освободя от всичките ангажименти които са ми на главата и с колегата Dimitroff със СИГУРНОСТ съм обеден,че ще открием проблема и ще можем да го отстраним.


А и 20-ката е бърза не поради факта,че е М52б20ТУ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,а защото e пипната тук там! :mhihi: ;) :twisted:


Наистина благодаря на всички за помоща и мненията,които определено ми помогнаха и най-вече на колегата Dimitroff! :yes:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Възникна проблем с една от най-бързите 20-ки в София!

Мнение от Dimitroff » 17 Окт 2011, 21:04

Разбирам, колега, но следващият път имай предвид, че Е46ца без ЕВС...няма.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook