Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Сливен
Кара: 730d

Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от vlaikov44 » 15 Окт 2011, 14:26

Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс нещо блокира и снощи не можах да я изгася та накрая след 1 час извадих буксата на компа,днес се заех и се оказа патрона нещо блокира или засяда вътре моля ако някои знае как се вади патрона и е имал същия проблем да помага благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от im0tep » 15 Окт 2011, 15:54

Върти ли се изобщо патрона или е блокирал в едно положение ? Най вероятно имаш една счупена ос вътре която контактува с клемореда,често се случва! Ако патрона върти пали ли колата ? За да свалиш патрона трябва да е в определена позиция,но преди това се маха една бронировка...ако наистина не си го свалял до сега по добре изобщо не се опитвай ами викай ключар.Не пише от къде си?!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Сливен
Кара: 730d

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от vlaikov44 » 15 Окт 2011, 16:08

Колега от София съм,не знам кво му има обаче на моменти превърта или не пали или не гаси,днес я разглобих и видях че оста която влиза в клемореда заяжда и не връща ,иначе клемореда си е наред казаха ми 4е в малката дупчица се мушка и патрона излизал ама така и не можах да го направя ако знаеш как излиза ми кажи мерси предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от im0tep » 15 Окт 2011, 16:27

vlaikov44 написа:Колега от София съм,не знам кво му има обаче на моменти превърта или не пали или не гаси,днес я разглобих и видях че оста която влиза в клемореда заяжда и не връща ,иначе клемореда си е наред казаха ми 4е в малката дупчица се мушка и патрона излизал ама така и не можах да го направя ако знаеш как излиза ми кажи мерси предварително :)


Този механизъм които си видял се чупи.Вкарва се тел в тази дупка да прибере едно петле вътре,но се върти заедно с ключа като вкараш телта докато дойде на определна позиция за да махнеш бронировката.Така обаче се вади само бронировката а след това по друг начин се вади патрона.Но даже и да го извадиш не можеш да направиш нищо защото тази част няма от къде да я купиш а за да се смени тя тряба да се извади целия пакет а не само патрона.Силно ти препоръчвам да отидеш на ключар !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от vanioboy » 11 Дек 2011, 13:56

Как си реши проблема,наскоро и моята нова придобивка ми направи същия номер.....дълго се чудих как да я изгася и накрая разделих пласмасовата част и действах ден два с отверка :mhihi: Иначе при мен петлето беше заяло и доколкото схванах в самата ключалка трябва да са ми износени вече ламаринките затова го прави.Ключар ще ми свърши ли работа или? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от im0tep » 11 Дек 2011, 14:01

Точно за ключар си! Но спри да палиш с отвертката, защото ще нараниш леглото на клемореда и после ще сменяш и него !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от vanioboy » 11 Дек 2011, 14:20

Ох аз смених цялата курмилна кутия така,че имам и нов клеморед но сега пък не мога ключалката от старата греда да сваля та затова си продължавам с отверката,утре съм намислил да я нося на някой да я демонтира и ако може да я посъживи ако може.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от maksim_uk » 12 Дек 2011, 10:54

леле човече във какъв филм си се вкарал.
цялата работа е 30мин. и 50 лв.
добрия заварчик ампеража не го бърка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от vanioboy » 12 Дек 2011, 18:52

:mhihi: Имах и скрита цел де, вече мога да глобна каквото ми скефне воланче.Самия ключ не е болка за умиране,аз бмв с тънко воланче и бели стрелки не мога много много да карам :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 6.04.2012
Местоположение: Милано Италия
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1999
Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
Детайли за колата: Самолет с метаново

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от zarobg » 16 Авг 2012, 10:16

Здравейте,случи ми се вчера същото и на мен .Ключа върти но си стои само на контакт ни пали ни изключва. Разглобих и видях че ключа върти но металната ос която върти клемореда не се върти с ключа а само на ръка запалих с отверка за да мога да се прибера. Мисля да ходя в бмв да сменя патрона ако това е възможно само несъм на ясно какво става? Всички патрони ли ще трябва да сменям нови ключове ли ще копувам, моля някой ако е запознат да сподели. Живея в Милано и предвид опита ми с майстори тук вариянта за ключар мисля че отпада.
Също ме интересува според схмета тук оста коята съм маркирал с буква А това същата ос ли е като тази която съм маркирал с буква Б или в елемнт 1 има някъв механизам който приема джижението от патрона и го предава на клемореда, и ако е второто случва ло ли се е да се счупе тозаи механизам (предполагам че тогава ще копувам само елемнт 1)
http://prikachi.com/images.php?images/782/5144782n.jpg
Изображение
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: Bmw X5

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от senata » 18 Авг 2012, 11:56

ох, и на мен ми се случи същия проблем с е36-цата. Паркирам пред блока "уж" махам ключа и колата остава запалена, бях в шах и мат. опитах д вкарам ключа на ново но не влезна, изгасих я на скорост, и после някакси набутах ключа, дадох на 2-я контакт и повече неможах да го извадя.. и после наистина доста зор видяхме докато махнем патроника от кормилния прът, такаче съветвам и аз който неразбира да викне или майстор или ключар. На мен ми го опрвиха за 25лв в София беше като нов
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 6.04.2012
Местоположение: Милано Италия
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1999
Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
Детайли за колата: Самолет с метаново

Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс

Мнение от zarobg » 18 Авг 2012, 14:38

Аз се отказах да е ремонтирам сам, без кола немога прежалих се и е оставих в бмв патрона струва 67 евро идва същия за моя ключ, демек друго няма да сменяма, само че приемчика в бмв незнаеше дали елемент 1 от схмета е с някъв механизъм или е само метална отливка и механизма който се вижда на схемата е всъщност този на патрона та най вероятно ще сменят и него да ме посъдерат така хубавичко как си му е реда :lol: ,та този елеммент е 107 евро и труда и нещо друго кат сложат едни 300 евро са ми съдрали одно. :dummy:

П.С.
Колеги взех си колата със сменени патрон+ елемнет 1 от схемата и няколко дреболийки. Имах един много неприятен проблем, сутрин и вечер когато паля колата (пали нормално), двигателя тресеше тракаше кат дизел, неможеще да набира сякаш няма гориво- така придърпваше, не гаснеше но и не вървеше , оборотите седяха стабилно несе меняха( поне по стрелката така се виждаше) трябваше на някой светофар или в движение да е изгася, извадя ключа и запаля на ново за да се оправи. Понякога ставаше от първия път по някога трябваше 2-3 пъте да повторя.След като се оправи ставаше така пак на пълен "рандом" демек когат си реши и лечението беше се същото.
Сега от както съм е взел колата този проблем го няма, по колата е сменяно само задни дискове и накладки и патрона с чарколите около него ( имам фактурата и мога да дам точно кво е сменяно ако е нужно ). Нищо друго не е ремонтирано обаче факт колата върви супер не придърпва не тресе . Само немога да си обесня как патрона има нещо общо с този проблем ??? Бях се подготвил да сменям всички датчици по мотора ма сег ....... :lalala:
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook