Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс нещо блокира и снощи не можах да я изгася та накрая след 1 час извадих буксата на компа,днес се заех и се оказа патрона нещо блокира или засяда вътре моля ако някои знае как се вади патрона и е имал същия проблем да помага благодаря предварително 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Върти ли се изобщо патрона или е блокирал в едно положение ? Най вероятно имаш една счупена ос вътре която контактува с клемореда,често се случва! Ако патрона върти пали ли колата ? За да свалиш патрона трябва да е в определена позиция,но преди това се маха една бронировка...ако наистина не си го свалял до сега по добре изобщо не се опитвай ами викай ключар.Не пише от къде си?!?
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Колега от София съм,не знам кво му има обаче на моменти превърта или не пали или не гаси,днес я разглобих и видях че оста която влиза в клемореда заяжда и не връща ,иначе клемореда си е наред казаха ми 4е в малката дупчица се мушка и патрона излизал ама така и не можах да го направя ако знаеш как излиза ми кажи мерси предварително 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
vlaikov44 написа:Колега от София съм,не знам кво му има обаче на моменти превърта или не пали или не гаси,днес я разглобих и видях че оста която влиза в клемореда заяжда и не връща ,иначе клемореда си е наред казаха ми 4е в малката дупчица се мушка и патрона излизал ама така и не можах да го направя ако знаеш как излиза ми кажи мерси предварително
Този механизъм които си видял се чупи.Вкарва се тел в тази дупка да прибере едно петле вътре,но се върти заедно с ключа като вкараш телта докато дойде на определна позиция за да махнеш бронировката.Така обаче се вади само бронировката а след това по друг начин се вади патрона.Но даже и да го извадиш не можеш да направиш нищо защото тази част няма от къде да я купиш а за да се смени тя тряба да се извади целия пакет а не само патрона.Силно ти препоръчвам да отидеш на ключар !!!
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Как си реши проблема,наскоро и моята нова придобивка ми направи същия номер.....дълго се чудих как да я изгася и накрая разделих пласмасовата част и действах ден два с отверка
Иначе при мен петлето беше заяло и доколкото схванах в самата ключалка трябва да са ми износени вече ламаринките затова го прави.Ключар ще ми свърши ли работа или? 


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Точно за ключар си! Но спри да палиш с отвертката, защото ще нараниш леглото на клемореда и после ще сменяш и него !!!
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Ох аз смених цялата курмилна кутия така,че имам и нов клеморед но сега пък не мога ключалката от старата греда да сваля та затова си продължавам с отверката,утре съм намислил да я нося на някой да я демонтира и ако може да я посъживи ако може.
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
леле човече във какъв филм си се вкарал.
цялата работа е 30мин. и 50 лв.
цялата работа е 30мин. и 50 лв.
добрия заварчик ампеража не го бърка
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс




- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Здравейте,случи ми се вчера същото и на мен .Ключа върти но си стои само на контакт ни пали ни изключва. Разглобих и видях че ключа върти но металната ос която върти клемореда не се върти с ключа а само на ръка запалих с отверка за да мога да се прибера. Мисля да ходя в бмв да сменя патрона ако това е възможно само несъм на ясно какво става? Всички патрони ли ще трябва да сменям нови ключове ли ще копувам, моля някой ако е запознат да сподели. Живея в Милано и предвид опита ми с майстори тук вариянта за ключар мисля че отпада.
Също ме интересува според схмета тук оста коята съм маркирал с буква А това същата ос ли е като тази която съм маркирал с буква Б или в елемнт 1 има някъв механизам който приема джижението от патрона и го предава на клемореда, и ако е второто случва ло ли се е да се счупе тозаи механизам (предполагам че тогава ще копувам само елемнт 1)
http://prikachi.com/images.php?images/782/5144782n.jpg

Също ме интересува според схмета тук оста коята съм маркирал с буква А това същата ос ли е като тази която съм маркирал с буква Б или в елемнт 1 има някъв механизам който приема джижението от патрона и го предава на клемореда, и ако е второто случва ло ли се е да се счупе тозаи механизам (предполагам че тогава ще копувам само елемнт 1)
http://prikachi.com/images.php?images/782/5144782n.jpg

Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- senata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: Bmw X5
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
ох, и на мен ми се случи същия проблем с е36-цата. Паркирам пред блока "уж" махам ключа и колата остава запалена, бях в шах и мат. опитах д вкарам ключа на ново но не влезна, изгасих я на скорост, и после някакси набутах ключа, дадох на 2-я контакт и повече неможах да го извадя.. и после наистина доста зор видяхме докато махнем патроника от кормилния прът, такаче съветвам и аз който неразбира да викне или майстор или ключар. На мен ми го опрвиха за 25лв в София беше като нов
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Проблем с патрона и ключа за палене 525 тдс
Аз се отказах да е ремонтирам сам, без кола немога прежалих се и е оставих в бмв патрона струва 67 евро идва същия за моя ключ, демек друго няма да сменяма, само че приемчика в бмв незнаеше дали елемент 1 от схмета е с някъв механизъм или е само метална отливка и механизма който се вижда на схемата е всъщност този на патрона та най вероятно ще сменят и него да ме посъдерат така хубавичко как си му е реда
,та този елеммент е 107 евро и труда и нещо друго кат сложат едни 300 евро са ми съдрали одно. 
П.С.
Колеги взех си колата със сменени патрон+ елемнет 1 от схемата и няколко дреболийки. Имах един много неприятен проблем, сутрин и вечер когато паля колата (пали нормално), двигателя тресеше тракаше кат дизел, неможеще да набира сякаш няма гориво- така придърпваше, не гаснеше но и не вървеше , оборотите седяха стабилно несе меняха( поне по стрелката така се виждаше) трябваше на някой светофар или в движение да е изгася, извадя ключа и запаля на ново за да се оправи. Понякога ставаше от първия път по някога трябваше 2-3 пъте да повторя.След като се оправи ставаше така пак на пълен "рандом" демек когат си реши и лечението беше се същото.
Сега от както съм е взел колата този проблем го няма, по колата е сменяно само задни дискове и накладки и патрона с чарколите около него ( имам фактурата и мога да дам точно кво е сменяно ако е нужно ). Нищо друго не е ремонтирано обаче факт колата върви супер не придърпва не тресе . Само немога да си обесня как патрона има нещо общо с този проблем ??? Бях се подготвил да сменям всички датчици по мотора ма сег .......


П.С.
Колеги взех си колата със сменени патрон+ елемнет 1 от схемата и няколко дреболийки. Имах един много неприятен проблем, сутрин и вечер когато паля колата (пали нормално), двигателя тресеше тракаше кат дизел, неможеще да набира сякаш няма гориво- така придърпваше, не гаснеше но и не вървеше , оборотите седяха стабилно несе меняха( поне по стрелката така се виждаше) трябваше на някой светофар или в движение да е изгася, извадя ключа и запаля на ново за да се оправи. Понякога ставаше от първия път по някога трябваше 2-3 пъте да повторя.След като се оправи ставаше така пак на пълен "рандом" демек когат си реши и лечението беше се същото.
Сега от както съм е взел колата този проблем го няма, по колата е сменяно само задни дискове и накладки и патрона с чарколите около него ( имам фактурата и мога да дам точно кво е сменяно ако е нужно ). Нищо друго не е ремонтирано обаче факт колата върви супер не придърпва не тресе . Само немога да си обесня как патрона има нещо общо с този проблем ??? Бях се подготвил да сменям всички датчици по мотора ма сег .......

Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани