Тресене при гасене на двигател

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от tani bojilov » 13 Окт 2011, 17:58

tani bojilov написа:На мойта съм сменил демферната шайба,амортесьора на оптяжния механизъм на ремъка,демферен маховик и колата си гасне по същия начин по който и преди.Явно такъв си е модела.. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
marto853. написа:Ми смени си и тампоните на мотора и ще кажеш после как е. :winky:
Прав беше колега.Като ги свалих старите и кво да видя.Левия сменен с някакво менте а десния си беше оригинален с щамба на БМВ,целия покъсан.Сложих два Лемфьордера и направо неможах да си позная колата :mhihi: :mhihi: ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от RaHzElChO » 13 Окт 2011, 18:09

Е това е новина, само да беше ги сменил преди да дадеш 2500лв за други неща.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от Dimitroff » 13 Окт 2011, 18:20

Бе, аз като ви обяснявам да си сменяте тампоните на мотора...вие не та не!

И...ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОРИГИНАЛНИ!

И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от shark1986 » 13 Окт 2011, 18:24

Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Последна промяна shark1986 на 13 Окт 2011, 23:15, променена общо 3 пъти
ИзображениеИзображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от Zagy » 13 Окт 2011, 18:26

Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!

Габриел точно така се наигра :mhihi: - бяха му обърнали единия или нещо такова :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от tani bojilov » 13 Окт 2011, 18:42

RaHzElChO написа:Е това е новина, само да беше ги сменил преди да дадеш 2500лв за други неща.
Еее стигаде,другите неща си бяха за смяна.Демферната шайба се раздели на две,маховика дрънкаше целия,няма как да дам такива пари зареди едното претрисане при гасене... :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от tani bojilov » 13 Окт 2011, 23:27

shark1986 написа:Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Левия тампон(от към шофьора)ти е без дупки,десния е с дупките... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от shark1986 » 13 Окт 2011, 23:38

tani bojilov написа:
shark1986 написа:Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Левия тампон(от към шофьора)ти е без дупки,десния е с дупките... :yes:

Значи да разбирам,че тоя който е без дупките е подсиления и за това се слага в лявата страна,а другата по мека за да балансира двигателя защото двигателя тежи повече от ляво?!? :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от bochogogogo » 14 Окт 2011, 1:42

shark1986 написа:
tani bojilov написа:
shark1986 написа:Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Левия тампон(от към шофьора)ти е без дупки,десния е с дупките... :yes:

Значи да разбирам,че тоя който е без дупките е подсиления и за това се слага в лявата страна,а другата по мека за да балансира двигателя защото двигателя тежи повече от ляво?!? :?:

Левия се къса повече от десния при повечето Е46...На много съм виждал 2 десни да слагат.Но по бързо ще се късат!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от Dimitroff » 14 Окт 2011, 8:26

Zagy написа:
Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!

Габриел точно така се наигра :mhihi: - бяха му обърнали единия или нещо такова :mhihi:


Кофти, но факт!

При него колата е била с обърнати тампони още предният път явно - ляв от дясно и десен сложен от ляво...купува оригинални тампони и ги слагат "на местата на старите тампони" - тоест пак левия от дясно и десния от ляво...тъкмо се зарадва, че колата е друга при палене и гасене...и пак се започна...
Затова казвам да се внимава! - когато тампоните са оригинални - на пликовете има лепенки с парт номер - виждате кой е левия и го пишете на стикера, за да не се обърка майстора при смяната..., че даже му обяснявате, че левия тампон...е ляв когато си в купето, а не като застанеш срещу колата :mhihi: (какви майстори има само, а ?!) :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от Gqbriel » 14 Окт 2011, 11:13

Dimitroff написа:
Zagy написа:
Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!

Габриел точно така се наигра :mhihi: - бяха му обърнали единия или нещо такова :mhihi:


Кофти, но факт!

При него колата е била с обърнати тампони още предният път явно - ляв от дясно и десен сложен от ляво...купува оригинални тампони и ги слагат "на местата на старите тампони" - тоест пак левия от дясно и десния от ляво...тъкмо се зарадва, че колата е друга при палене и гасене...и пак се започна...
Затова казвам да се внимава! - когато тампоните са оригинални - на пликовете има лепенки с парт номер - виждате кой е левия и го пишете на стикера, за да не се обърка майстора при смяната..., че даже му обяснявате, че левия тампон...е ляв когато си в купето, а не като застанеш срещу колата :mhihi: (какви майстори има само, а ?!) :lol:


Ей станах като еталон бе :mhihi: ,не че след 10-а дни нема да избича 2 оригинални и да ги сменям по схема с парт номера в ръка и къде седят - чее 1 год мрънкане Dimitroff стана луд покрай моите тампони,зарадвах се споделих и след 5 дена - same shit different day :mhihi:
Но наистина гледайте,200лв не са малко за нещо,което реално нито ще спре вървеж,нито каквото и да е ,но комфорта цена няма за съжаление :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от RaHzElChO » 29 Окт 2011, 22:08

Gqbriel написа:
Dimitroff написа:
Zagy написа:
Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!

Габриел точно така се наигра :mhihi: - бяха му обърнали единия или нещо такова :mhihi:


Кофти, но факт!

При него колата е била с обърнати тампони още предният път явно - ляв от дясно и десен сложен от ляво...купува оригинални тампони и ги слагат "на местата на старите тампони" - тоест пак левия от дясно и десния от ляво...тъкмо се зарадва, че колата е друга при палене и гасене...и пак се започна...
Затова казвам да се внимава! - когато тампоните са оригинални - на пликовете има лепенки с парт номер - виждате кой е левия и го пишете на стикера, за да не се обърка майстора при смяната..., че даже му обяснявате, че левия тампон...е ляв когато си в купето, а не като застанеш срещу колата :mhihi: (какви майстори има само, а ?!) :lol:

Но наистина гледайте,200лв не са малко за нещо,което реално нито ще спре вървеж,нито каквото и да е ,но комфорта цена няма за съжаление :yes:


Комфорта е ясен, но вибрациите разбиват и други неща.

П.П. Днес смених и двата тампона на xd-то. Левия беше напукан и малко смачкан, около 1-2 см по-нисък в сравнение с новия. Десния беше тотална щета, освен, че е много по-различен от левия, с формата на ромб и болта е кривнат, беше толкова разбит, че целия болт с гумената основа играеше в тялото. Има промяна в поведението на колата при потегляне на полусъединител, но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от Gqbriel » 30 Окт 2011, 13:42

RaHzElChO написа: но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.


Няма да ти казвам тогава,какво следва дооста по нататък,отделно имай предвид ,че е хладно,тампоните също имат нужда да омекнат :yes: ..гаси я и пали на съединител и тва е..карай си с кеф :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от RaHzElChO » 30 Окт 2011, 16:07

Gqbriel написа:
RaHzElChO написа: но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.


Няма да ти казвам тогава,какво следва дооста по нататък,отделно имай предвид ,че е хладно,тампоните също имат нужда да омекнат :yes: ..гаси я и пали на съединител и тва е..карай си с кеф :yes:

Кажи :)

Sent from my Desire HD using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Re: Тресене при гасене на двигател

Мнение от Gqbriel » 30 Окт 2011, 17:53

RaHzElChO написа:
Gqbriel написа:
RaHzElChO написа: но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.


Няма да ти казвам тогава,какво следва дооста по нататък,отделно имай предвид ,че е хладно,тампоните също имат нужда да омекнат :yes: ..гаси я и пали на съединител и тва е..карай си с кеф :yes:

Кажи :)

Sent from my Desire HD using Tapatalk


Еми,по разговори с ралични хора (опит нямам още),след смяна на тампони особено 30-ка,които мисля са и със вакум към тампоните,не би трябвало да претриса,6-ака е изключително балансиран мотор..еми от там следва демпфер,маховик,съединител...това се предположения..но аз продължавам да поддържам мнението си,че не може едно бмв да друса повече от половината стари дизели,които съм виждал :dunno:
Според доста хора..това са останалите причини за това претрисане..а да си забелязал с натиснат и не съединител да има разлика ?Ако има много вероятно едно от тези неща да е тръгнало
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook