Тресене при гасене на двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Тресене при гасене на двигател
tani bojilov написа:На мойта съм сменил демферната шайба,амортесьора на оптяжния механизъм на ремъка,демферен маховик и колата си гасне по същия начин по който и преди.Явно такъв си е модела..![]()
![]()
Прав беше колега.Като ги свалих старите и кво да видя.Левия сменен с някакво менте а десния си беше оригинален с щамба на БМВ,целия покъсан.Сложих два Лемфьордера и направо неможах да си позная колатаmarto853. написа:Ми смени си и тампоните на мотора и ще кажеш после как е.


- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тресене при гасене на двигател
Е това е новина, само да беше ги сменил преди да дадеш 2500лв за други неща.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тресене при гасене на двигател
Бе, аз като ви обяснявам да си сменяте тампоните на мотора...вие не та не!
И...ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОРИГИНАЛНИ!
И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!
И...ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОРИГИНАЛНИ!
И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Тресене при гасене на двигател
Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Последна промяна shark1986 на 13 Окт 2011, 23:15, променена общо 3 пъти


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тресене при гасене на двигател
Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!
Габриел точно така се наигра


Si non confectus, non reficiat.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Тресене при гасене на двигател
Еее стигаде,другите неща си бяха за смяна.Демферната шайба се раздели на две,маховика дрънкаше целия,няма как да дам такива пари зареди едното претрисане при гасене...RaHzElChO написа:Е това е новина, само да беше ги сменил преди да дадеш 2500лв за други неща.


- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Тресене при гасене на двигател
Левия тампон(от към шофьора)ти е без дупки,десния е с дупките...shark1986 написа:Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?

- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Тресене при гасене на двигател
tani bojilov написа:Левия тампон(от към шофьора)ти е без дупки,десния е с дупките...shark1986 написа:Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Значи да разбирам,че тоя който е без дупките е подсиления и за това се слага в лявата страна,а другата по мека за да балансира двигателя защото двигателя тежи повече от ляво?!?

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Тресене при гасене на двигател
shark1986 написа:tani bojilov написа:Левия тампон(от към шофьора)ти е без дупки,десния е с дупките...shark1986 написа:Левия тампон на двигателя е заминал!Левия е от шофьорската страна,нали?Обикалях на няколко магазина и всеки ми предлага на Феби,обаче от прочетеното до тук ми стана ясно,че въобще не ги хвалят,а се оплакват от тях!Иначе цената им е 58лв.бр.със остъпка почти двойно по ефтини от оригиналните които са 100лв.бр..По добре да дам двойно повече пари за оригинални от колкото да съжалявам после!
Въпросът ми е как да разбера кой тампон е ляв и кой десен?Кой тампон е със дупчиците?
Значи да разбирам,че тоя който е без дупките е подсиления и за това се слага в лявата страна,а другата по мека за да балансира двигателя защото двигателя тежи повече от ляво?!?
Левия се къса повече от десния при повечето Е46...На много съм виждал 2 десни да слагат.Но по бързо ще се късат!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тресене при гасене на двигател
Zagy написа:Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!
Габриел точно така се наигра- бяха му обърнали единия или нещо такова
Кофти, но факт!
При него колата е била с обърнати тампони още предният път явно - ляв от дясно и десен сложен от ляво...купува оригинални тампони и ги слагат "на местата на старите тампони" - тоест пак левия от дясно и десния от ляво...тъкмо се зарадва, че колата е друга при палене и гасене...и пак се започна...
Затова казвам да се внимава! - когато тампоните са оригинални - на пликовете има лепенки с парт номер - виждате кой е левия и го пишете на стикера, за да не се обърка майстора при смяната..., че даже му обяснявате, че левия тампон...е ляв когато си в купето, а не като застанеш срещу колата


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тресене при гасене на двигател
Dimitroff написа:Zagy написа:Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!
Габриел точно така се наигра- бяха му обърнали единия или нещо такова
Кофти, но факт!
При него колата е била с обърнати тампони още предният път явно - ляв от дясно и десен сложен от ляво...купува оригинални тампони и ги слагат "на местата на старите тампони" - тоест пак левия от дясно и десния от ляво...тъкмо се зарадва, че колата е друга при палене и гасене...и пак се започна...
Затова казвам да се внимава! - когато тампоните са оригинални - на пликовете има лепенки с парт номер - виждате кой е левия и го пишете на стикера, за да не се обърка майстора при смяната..., че даже му обяснявате, че левия тампон...е ляв когато си в купето, а не като застанеш срещу колата(какви майстори има само, а ?!)
Ей станах като еталон бе


Но наистина гледайте,200лв не са малко за нещо,което реално нито ще спре вървеж,нито каквото и да е ,но комфорта цена няма за съжаление

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тресене при гасене на двигател
Gqbriel написа:Dimitroff написа:Zagy написа:Dimitroff написа:И още нещо...много внимавайте да не им разменят местата при смяната - ляв-десен !!!
Габриел точно така се наигра- бяха му обърнали единия или нещо такова
Кофти, но факт!
При него колата е била с обърнати тампони още предният път явно - ляв от дясно и десен сложен от ляво...купува оригинални тампони и ги слагат "на местата на старите тампони" - тоест пак левия от дясно и десния от ляво...тъкмо се зарадва, че колата е друга при палене и гасене...и пак се започна...
Затова казвам да се внимава! - когато тампоните са оригинални - на пликовете има лепенки с парт номер - виждате кой е левия и го пишете на стикера, за да не се обърка майстора при смяната..., че даже му обяснявате, че левия тампон...е ляв когато си в купето, а не като застанеш срещу колата(какви майстори има само, а ?!)
Но наистина гледайте,200лв не са малко за нещо,което реално нито ще спре вървеж,нито каквото и да е ,но комфорта цена няма за съжаление
Комфорта е ясен, но вибрациите разбиват и други неща.
П.П. Днес смених и двата тампона на xd-то. Левия беше напукан и малко смачкан, около 1-2 см по-нисък в сравнение с новия. Десния беше тотална щета, освен, че е много по-различен от левия, с формата на ромб и болта е кривнат, беше толкова разбит, че целия болт с гумената основа играеше в тялото. Има промяна в поведението на колата при потегляне на полусъединител, но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тресене при гасене на двигател
RaHzElChO написа: но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.
Няма да ти казвам тогава,какво следва дооста по нататък,отделно имай предвид ,че е хладно,тампоните също имат нужда да омекнат


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Тресене при гасене на двигател
Gqbriel написа:RaHzElChO написа: но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.
Няма да ти казвам тогава,какво следва дооста по нататък,отделно имай предвид ,че е хладно,тампоните също имат нужда да омекнат..гаси я и пали на съединител и тва е..карай си с кеф
Кажи

Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Re: Тресене при гасене на двигател
RaHzElChO написа:Gqbriel написа:RaHzElChO написа: но при гасене разклащането на купето се запази, макар и по-малко.
Няма да ти казвам тогава,какво следва дооста по нататък,отделно имай предвид ,че е хладно,тампоните също имат нужда да омекнат..гаси я и пали на съединител и тва е..карай си с кеф
Кажи
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Еми,по разговори с ралични хора (опит нямам още),след смяна на тампони особено 30-ка,които мисля са и със вакум към тампоните,не би трябвало да претриса,6-ака е изключително балансиран мотор..еми от там следва демпфер,маховик,съединител...това се предположения..но аз продължавам да поддържам мнението си,че не може едно бмв да друса повече от половината стари дизели,които съм виждал

Според доста хора..това са останалите причини за това претрисане..а да си забелязал с натиснат и не съединител да има разлика ?Ако има много вероятно едно от тези неща да е тръгнало
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани