По голям ъгъл на завиване е30 е36
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
а в началото бяха рингове по 4мм
на всички писали по темата, утре отивам си правя шайбите
P.S. като прочетох за стругаря в мола паднах от стола ....






P.S. като прочетох за стругаря в мола паднах от стола ....

- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
накой може ли да обясни малко за Bump steer kit-овете,мисля че така се наричат - тези на снимката по-долу


www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
аз им писах на WiseFab за тия китове .....
Цената е 1200 евро с доставката до европа .. а и мито и ДДС има .... та не искаш оттам да вземаш
Цената е 1200 евро с доставката до европа .. а и мито и ДДС има .... та не искаш оттам да вземаш

- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
цeната и аз я видях каква е,повече ме интересува какъв е крайния резултат от тия железа
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
По-интересните са малките планки .... Те изместват точката където се захваща рейката за шенкела. Едно е, че се хваща по-напред и оттам ъгъла на рейката спрямо шенкела е по-малък и оттам имаш по-голям ъгъл на завиване. Второто е, че променя по-надолу да е захващането а това помага да изравни ъгъла при снижена кола. Третото е, че е смятан акермана да е уж по-добър за дрифт.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Тая схема е само за големи писти с високо скоротни завой ... пробвал съм я още миналата или по-миналата година ...
по този начин външната гума завива повече от вътрешната ... демек точно на обратно от нормалното ... и колата почва да става некараема с малка скорост и да татрузи вътрешната гума .. което при малка скорост те спира
ето тука се вижда разликата в гумите как е точно наопаки на това, което трябва да бъде

дупката за кормилния накрайник не трябва да се измества от линията между стария накрайник и дупката за шарнира на носача .. или да е с много малко
по този начин външната гума завива повече от вътрешната ... демек точно на обратно от нормалното ... и колата почва да става некараема с малка скорост и да татрузи вътрешната гума .. което при малка скорост те спира
ето тука се вижда разликата в гумите как е точно наопаки на това, което трябва да бъде

дупката за кормилния накрайник не трябва да се измества от линията между стария накрайник и дупката за шарнира на носача .. или да е с много малко
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Шаро, защо не постна оная твоята снимка по същия начин като този
От Серес миналия октомври мисля че беше
И един въпрос по темата... като сложиш Е46 носачите и се изнесе колелото още навън ... това дава ли допълнителен ъгъл ? (като му се мести оста на завиване да е по-навън)

И един въпрос по темата... като сложиш Е46 носачите и се изнесе колелото още навън ... това дава ли допълнителен ъгъл ? (като му се мести оста на завиване да е по-навън)
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Аз съм само с втулки на рейката по 4мм., и завива много по-вече отпреди, е аз я карам всекидневно, но удоволствието и разликата отпреди са големи, а съм с 235-40-18 отпред и не опира никъде, много лесно се паркира на невъзможни места.
- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
демек акермана с тях е обратен на заводския(че не ги знам кога е в + и кога -).
от това което съм чел наляво и надясно съм останал с убеждението че нулевия акерман е най-приемливия вариант
има ли нещо вярно?
от това което съм чел наляво и надясно съм останал с убеждението че нулевия акерман е най-приемливия вариант
има ли нещо вярно?
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
TheStorm написа:Шаро, защо не постна оная твоята снимка по същия начин като тозиОт Серес миналия октомври мисля че беше
И един въпрос по темата... като сложиш Е46 носачите и се изнесе колелото още навън ... това дава ли допълнителен ъгъл ? (като му се мести оста на завиване да е по-навън)
Дава до там, че не ти опира вече гумата в рога ...
при мене почва да ми опира апарата в носача .. а д2-ката е доста по компактна от оригиналния апарат
ето я сниката ама тогава колата завиваше доста по-малко от както е сега


Skip_209 написа:демек акермана с тях е обратен на заводския(че не ги знам кога е в + и кога -).
от това което съм чел наляво и надясно съм останал с убеждението че нулевия акерман е най-приемливия вариант
има ли нещо вярно?
само за големи писти .. при каране с малка скорост колата недозавива мноооого.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
шаро я обади как точно ти е направена колата в момента ако не е тайна разбира се де и акермана доло горе като заводския ли си го докарал?
ще ти бъда благодарен....
ще ти бъда благодарен....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
E30_M_Tech_ll написа:шаро я обади как точно ти е направена колата в момента ако не е тайна разбира се де и акермана доло горе като заводския ли си го докарал?
ще ти бъда благодарен....
Носачи от е46 и променени шенкели .. джанти 17х7 с 215х40 гума
акермана е малко по-малък от заводския та на пълен волан да е същия както заводския на пълен
едит:
а и щангата ми е от е36
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
С тея носачи от е46 напречния наклон на гумата става по голям нали тъй, а правите ли нещо за да се нагласи и той или си остава така 

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
VaLy0 написа:С тея носачи от е46 напречния наклон на гумата става по голям нали тъй, а правите ли нещо за да се нагласи и той или си остава така
на кое викаш напречен наклон ... кастъра си остава същия, камбъра се променя брутално и траа се премести отгоре камбърплейта иначе отиваш на едни 6 градуса страничен наклон

аз в момента карам на 3.5 и това за ежедневно каране е не само ненужно ами и неприятно
повече от 2 за ежедневно употреба според мене няма никъв смисъл
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Да точно за тоя наклон говоря който се получава от носачите-е46, и съответно трябва отгоре да се мести, но дали има толкова място за пружината в ботуша 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани