Е-46 спря да пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е-46 спря да пали
здравеите колеги извиниавам се ако не пиша в правилната тема но съм отчаян от 3 дена както стана по студеничко колата ми почна да пали доста трудно се 1 беше не 7+ градуса а -10 на вън и днес сутринта я запалих пак трудно карах я ниама и 2км и ми се наложи да спра,след 5 мин се качих да потеглям и непоиска да запали въртя ключа и се вурти на празен ход се1 доиде 1 приател даде ми ток пак съштото мисля че е от акумолатора да си има волтаж да има ток ама ампеража да е исчезнал и да не иска да завърти може пук да е стартера или електромотора нз утре ште сложа друг акумулатор и ако пак не върти нз на какъв маистор да я водя за първи път ми се случва подобно нешто моля помагаите с каквото можете колата е е-46 320д 99г 136 коня мерси предварително
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Е-46 спря да пали
Колега .. " мисля че е от акумолатора да си има волтаж да има ток ама ампеража да е исчезнал и да не иска да завърти може пук да е стартера или електромотора .. "
това ти обяснение влиза в бисерите моментално
. Сега сериозно - казваш че върти, но трудно, или изобщо не пали. Провери как е с подаването на гориво, при твоя двигател май имаше няколко помпи които да правят мизерията .


- Joro17
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м си.
Re: Е-46 спря да пали
Свещи 

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Е-46 спря да пали
A са изредете всичките 15000 части по автомобила! Не осъзнавате ли че се е преебал акумулатора и толкова!? То всъщност може ли да разбере нещо човек от написаното




Re: Е-46 спря да пали

Ако някой ти напише отговора си в стила, в който си задал въпроса си дали ще го разбереш

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е-46 спря да пали
За правописа няма да коментирам. За проблема - може би акумулатор или ГНП.
Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е-46 спря да пали
slitter написа:A са изредете всичките 15000 части по автомобила! Не осъзнавате ли че се е преебал акумулатора и толкова!? То всъщност може ли да разбере нещо човек от написаното![]()
![]()
- правописа есе1 доиде 1 приател даде ми ток пак съштото

Как точно решихте,че е от акумулатора - дават му ток същата работа

Отиди да я прегледат и моля те за благото на всички не пиши тип "чат" а на български език,и ако не може да формулираш нещо опитай се по друг начин за да можем да ти помогнат хората по-бързо и по-точно

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Е-46 спря да пали
Gqbriel, koлега!!!
не си залагам апартамента, че е акумулатора, но дори и да са му подали ток, не е гаранция, че ще запали от раз! Много зависи с какви кабели са му подавали ток, а дори и да са хубави трябва поне 10-15 мин. да поседят кабелите със запалена кола донор, че да хване декиш малко акумулатора и да успее да превърти. Колкото и да е чудно дължината на кабелите, проводимостта, както и стабилността на връзките е от съществено значение! Погледнете какво се случва навън - масово почват да бутат колите! Защо??? Защото са им изгорели на всички ГНПтата ли??? Стига сте вкарвали хората в стрес! Вероятността да е акумулатора при това застудяване е много по-голяма, отколкото да е нещо друго. Веднага почвате с ГНПта и датчици колянови валове и прочие. Не, че е невъзможно. но все пак! Тука във форума квото и да му се случи на един дизел и отговора е веднага ГНП. Ма чакайте малко! Нека се провери първо по-дребното, после по-нагоре. То и един акумулатор вече не е никак дребна вещ, е...ти по 250-300 лв. са, не е малко! Чакайте да видиме кво ше каже човека правопис след пробата днес и тогава да даваме предположения така на сухо! 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е-46 спря да пали
slitter написа:Gqbriel, koлега!!!не си залагам апартамента, че е акумулатора, но дори и да са му подали ток, не е гаранция, че ще запали от раз! Много зависи с какви кабели са му подавали ток, а дори и да са хубави трябва поне 10-15 мин. да поседят кабелите със запалена кола донор, че да хване декиш малко акумулатора и да успее да превърти. Колкото и да е чудно дължината на кабелите, проводимостта, както и стабилността на връзките е от съществено значение! Погледнете какво се случва навън - масово почват да бутат колите! Защо??? Защото са им изгорели на всички ГНПтата ли??? Стига сте вкарвали хората в стрес! Вероятността да е акумулатора при това застудяване е много по-голяма, отколкото да е нещо друго. Веднага почвате с ГНПта и датчици колянови валове и прочие. Не, че е невъзможно. но все пак! Тука във форума квото и да му се случи на един дизел и отговора е веднага ГНП. Ма чакайте малко! Нека се провери първо по-дребното, после по-нагоре. То и един акумулатор вече не е никак дребна вещ, е...ти по 250-300 лв. са, не е малко! Чакайте да видиме кво ше каже човека правопис след пробата днес и тогава да даваме предположения така на сухо!
Да не спорим а да му дадем идеи




Вярвай ми аз в колко стрес се вкарвам сам никой не може,но масово като им дадеш ток - палят навън е -20 все пак...но може да е най-елементарната тапотия - прав си...

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Е-46 спря да пали
Гюнтер го е измислил...за да не спорят колегите по форумите - когато проглема е в тоците (акумулатор) цъка и примигват фаровете.
Ако колата върти, но не пали - проблема е друг.
Дизелова Е46ца ако има ток да завърти - ще запали, ако всичко друго и е наред.
Ако завърти веднъж-два пъти, а после само цъка и примигват късите...акумулатора е фира.
Ако колата върти, но не пали - проблема е друг.
Дизелова Е46ца ако има ток да завърти - ще запали, ако всичко друго и е наред.
Ако завърти веднъж-два пъти, а после само цъка и примигват късите...акумулатора е фира.
Re: Е-46 спря да пали
благодаря на всички ви за бързите мнениа
но вече разбрах от какво е ЕЛЕКТРОМОТОРА
в петък ще ми го свалят и поправят мерси пак на всички
поздрави



- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Е-46 спря да пали
Четете внимателно колегата Dimitroff /само не съм сигурен за Гюнтер, май че е Карл-BMW е компания, основана от Карл Фридрих Рап през октомври 1913 г. в Мюнхен/
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: Е-46 спря да пали
slitter написа:...
На автосалона ползваме + кабели от е36. С тия Метровски , бензинджииски - няма как да стане ! Иска си як кабел , колегата го е написал много точно !



16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани