Е-46 спря да пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.11.2009

Е-46 спря да пали

Мнение от lilazian » 12 Окт 2011, 0:16

здравеите колеги извиниавам се ако не пиша в правилната тема но съм отчаян от 3 дена както стана по студеничко колата ми почна да пали доста трудно се 1 беше не 7+ градуса а -10 на вън и днес сутринта я запалих пак трудно карах я ниама и 2км и ми се наложи да спра,след 5 мин се качих да потеглям и непоиска да запали въртя ключа и се вурти на празен ход се1 доиде 1 приател даде ми ток пак съштото мисля че е от акумолатора да си има волтаж да има ток ама ампеража да е исчезнал и да не иска да завърти може пук да е стартера или електромотора нз утре ште сложа друг акумулатор и ако пак не върти нз на какъв маистор да я водя за първи път ми се случва подобно нешто моля помагаите с каквото можете колата е е-46 320д 99г 136 коня мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от The Edge » 12 Окт 2011, 1:08

Колега .. " мисля че е от акумолатора да си има волтаж да има ток ама ампеража да е исчезнал и да не иска да завърти може пук да е стартера или електромотора .. " :mhihi: това ти обяснение влиза в бисерите моментално ;) . Сега сериозно - казваш че върти, но трудно, или изобщо не пали. Провери как е с подаването на гориво, при твоя двигател май имаше няколко помпи които да правят мизерията .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м си.

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Joro17 » 12 Окт 2011, 8:36

Свещи :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Next » 12 Окт 2011, 10:04

Датчика на коляновия вал.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от slitter » 12 Окт 2011, 10:27

A са изредете всичките 15000 части по автомобила! Не осъзнавате ли че се е преебал акумулатора и толкова!? То всъщност може ли да разбере нещо човек от написаното :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Drum » 12 Окт 2011, 11:12

:OT:
Ако някой ти напише отговора си в стила, в който си задал въпроса си дали ще го разбереш :roll:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Zagy » 12 Окт 2011, 11:16

За правописа няма да коментирам. За проблема - може би акумулатор или ГНП.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Gqbriel » 12 Окт 2011, 14:24

slitter написа:A са изредете всичките 15000 части по автомобила! Не осъзнавате ли че се е преебал акумулатора и толкова!? То всъщност може ли да разбере нещо човек от написаното :mhihi: :mhihi: :mhihi:


се1 доиде 1 приател даде ми ток пак съштото
- правописа е :mhihi:

Как точно решихте,че е от акумулатора - дават му ток същата работа :dunno: датчик колянов вал,свещи хабсурд ако е не е заминало и релето палих на " - "темепратури зимата на 1 свещ и много силен акумулатор ,както и да е...,горивна помпа и т.н

Отиди да я прегледат и моля те за благото на всички не пиши тип "чат" а на български език,и ако не може да формулираш нещо опитай се по друг начин за да можем да ти помогнат хората по-бързо и по-точно :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от slitter » 12 Окт 2011, 14:59

Gqbriel, koлега!!! :) не си залагам апартамента, че е акумулатора, но дори и да са му подали ток, не е гаранция, че ще запали от раз! Много зависи с какви кабели са му подавали ток, а дори и да са хубави трябва поне 10-15 мин. да поседят кабелите със запалена кола донор, че да хване декиш малко акумулатора и да успее да превърти. Колкото и да е чудно дължината на кабелите, проводимостта, както и стабилността на връзките е от съществено значение! Погледнете какво се случва навън - масово почват да бутат колите! Защо??? Защото са им изгорели на всички ГНПтата ли??? Стига сте вкарвали хората в стрес! Вероятността да е акумулатора при това застудяване е много по-голяма, отколкото да е нещо друго. Веднага почвате с ГНПта и датчици колянови валове и прочие. Не, че е невъзможно. но все пак! Тука във форума квото и да му се случи на един дизел и отговора е веднага ГНП. Ма чакайте малко! Нека се провери първо по-дребното, после по-нагоре. То и един акумулатор вече не е никак дребна вещ, е...ти по 250-300 лв. са, не е малко! Чакайте да видиме кво ше каже човека правопис след пробата днес и тогава да даваме предположения така на сухо! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Gqbriel » 12 Окт 2011, 15:08

slitter написа:Gqbriel, koлега!!! :) не си залагам апартамента, че е акумулатора, но дори и да са му подали ток, не е гаранция, че ще запали от раз! Много зависи с какви кабели са му подавали ток, а дори и да са хубави трябва поне 10-15 мин. да поседят кабелите със запалена кола донор, че да хване декиш малко акумулатора и да успее да превърти. Колкото и да е чудно дължината на кабелите, проводимостта, както и стабилността на връзките е от съществено значение! Погледнете какво се случва навън - масово почват да бутат колите! Защо??? Защото са им изгорели на всички ГНПтата ли??? Стига сте вкарвали хората в стрес! Вероятността да е акумулатора при това застудяване е много по-голяма, отколкото да е нещо друго. Веднага почвате с ГНПта и датчици колянови валове и прочие. Не, че е невъзможно. но все пак! Тука във форума квото и да му се случи на един дизел и отговора е веднага ГНП. Ма чакайте малко! Нека се провери първо по-дребното, после по-нагоре. То и един акумулатор вече не е никак дребна вещ, е...ти по 250-300 лв. са, не е малко! Чакайте да видиме кво ше каже човека правопис след пробата днес и тогава да даваме предположения така на сухо! :)


Да не спорим а да му дадем идеи :yes: ,аз ако ти кажа от какво не можех да запаля - никога няма да го провериш - вярвай ми :mhihi: ако знаех колко се чудех не е истина....10-15 мин стига де какъв акумулатор да зарежда не разбирам,ела с паднал акумулатор да ти дам ток,на кола която всичко и е наред да видим няма ли да запали ,може 1-2 въртенета ама 10-15 мин :dunno: ...може не съм експерт ,колото пъти съм давал ток ,на коли които не могат да се отключат ,толкова е паднал тока - а той дори върти...отделно не съм казал ,че е помпа или датчик - а просто дадох пример с изброяване :yes:
Вярвай ми аз в колко стрес се вкарвам сам никой не може,но масово като им дадеш ток - палят навън е -20 все пак...но може да е най-елементарната тапотия - прав си... :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Dimitroff » 12 Окт 2011, 18:52

Гюнтер го е измислил...за да не спорят колегите по форумите - когато проглема е в тоците (акумулатор) цъка и примигват фаровете.

Ако колата върти, но не пали - проблема е друг.

Дизелова Е46ца ако има ток да завърти - ще запали, ако всичко друго и е наред.

Ако завърти веднъж-два пъти, а после само цъка и примигват късите...акумулатора е фира.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.11.2009

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от lilazian » 12 Окт 2011, 23:02

благодаря на всички ви за бързите мнениа :) но вече разбрах от какво е ЕЛЕКТРОМОТОРА :) в петък ще ми го свалят и поправят мерси пак на всички :) поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от NikVanov » 12 Окт 2011, 23:27

Четете внимателно колегата Dimitroff /само не съм сигурен за Гюнтер, май че е Карл-BMW е компания, основана от Карл Фридрих Рап през октомври 1913 г. в Мюнхен/

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от Dimitroff » 13 Окт 2011, 8:38

"Гюнтер" го ползвам като нарицателно за "немеца" :lol:

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: Е-46 спря да пали

Мнение от LuBo1 » 13 Окт 2011, 9:05

slitter написа:...

На автосалона ползваме + кабели от е36. С тия Метровски , бензинджииски - няма как да стане ! Иска си як кабел , колегата го е написал много точно ! :clap:
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook