По голям ъгъл на завиване е30 е36

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 24.05.2011
Местоположение: In search of the pot of gold
Пол: Мъж
Кара: Е36
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от GKuzmanov » 29 Май 2011, 18:20

а в началото бяха рингове по 4мм :mhihi: :mhihi: :mhihi:

:bowdown: :bowdown: :bowdown: на всички писали по темата, утре отивам си правя шайбите


P.S. като прочетох за стругаря в мола паднах от стола ....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Skip_209 » 07 Окт 2011, 23:13

накой може ли да обясни малко за Bump steer kit-овете,мисля че така се наричат - тези на снимката по-долу




Изображение
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от TheStorm » 10 Окт 2011, 12:35

аз им писах на WiseFab за тия китове .....

Цената е 1200 евро с доставката до европа .. а и мито и ДДС има .... та не искаш оттам да вземаш :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Skip_209 » 10 Окт 2011, 12:43

цeната и аз я видях каква е,повече ме интересува какъв е крайния резултат от тия железа
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от TheStorm » 10 Окт 2011, 12:51

По-интересните са малките планки .... Те изместват точката където се захваща рейката за шенкела. Едно е, че се хваща по-напред и оттам ъгъла на рейката спрямо шенкела е по-малък и оттам имаш по-голям ъгъл на завиване. Второто е, че променя по-надолу да е захващането а това помага да изравни ъгъла при снижена кола. Третото е, че е смятан акермана да е уж по-добър за дрифт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 11 Окт 2011, 11:48

Тая схема е само за големи писти с високо скоротни завой ... пробвал съм я още миналата или по-миналата година ...
по този начин външната гума завива повече от вътрешната ... демек точно на обратно от нормалното ... и колата почва да става некараема с малка скорост и да татрузи вътрешната гума .. което при малка скорост те спира

ето тука се вижда разликата в гумите как е точно наопаки на това, което трябва да бъде
Изображение

дупката за кормилния накрайник не трябва да се измества от линията между стария накрайник и дупката за шарнира на носача .. или да е с много малко
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от TheStorm » 11 Окт 2011, 13:08

Шаро, защо не постна оная твоята снимка по същия начин като този :) От Серес миналия октомври мисля че беше

И един въпрос по темата... като сложиш Е46 носачите и се изнесе колелото още навън ... това дава ли допълнителен ъгъл ? (като му се мести оста на завиване да е по-навън)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от gecata73 » 11 Окт 2011, 13:59

Аз съм само с втулки на рейката по 4мм., и завива много по-вече отпреди, е аз я карам всекидневно, но удоволствието и разликата отпреди са големи, а съм с 235-40-18 отпред и не опира никъде, много лесно се паркира на невъзможни места.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Skip_209 » 11 Окт 2011, 18:37

демек акермана с тях е обратен на заводския(че не ги знам кога е в + и кога -).
от това което съм чел наляво и надясно съм останал с убеждението че нулевия акерман е най-приемливия вариант
има ли нещо вярно?
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 12 Окт 2011, 0:02

TheStorm написа:Шаро, защо не постна оная твоята снимка по същия начин като този :) От Серес миналия октомври мисля че беше

И един въпрос по темата... като сложиш Е46 носачите и се изнесе колелото още навън ... това дава ли допълнителен ъгъл ? (като му се мести оста на завиване да е по-навън)


Дава до там, че не ти опира вече гумата в рога ...
при мене почва да ми опира апарата в носача .. а д2-ката е доста по компактна от оригиналния апарат

ето я сниката ама тогава колата завиваше доста по-малко от както е сега
Изображение
Изображение


Skip_209 написа:демек акермана с тях е обратен на заводския(че не ги знам кога е в + и кога -).
от това което съм чел наляво и надясно съм останал с убеждението че нулевия акерман е най-приемливия вариант
има ли нещо вярно?

само за големи писти .. при каране с малка скорост колата недозавива мноооого.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 12 Окт 2011, 8:33

шаро я обади как точно ти е направена колата в момента ако не е тайна разбира се де и акермана доло горе като заводския ли си го докарал?
ще ти бъда благодарен....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 12 Окт 2011, 10:53

E30_M_Tech_ll написа:шаро я обади как точно ти е направена колата в момента ако не е тайна разбира се де и акермана доло горе като заводския ли си го докарал?
ще ти бъда благодарен....



Носачи от е46 и променени шенкели .. джанти 17х7 с 215х40 гума
акермана е малко по-малък от заводския та на пълен волан да е същия както заводския на пълен

едит:
а и щангата ми е от е36
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от VaLy0 » 12 Окт 2011, 10:59

С тея носачи от е46 напречния наклон на гумата става по голям нали тъй, а правите ли нещо за да се нагласи и той или си остава така ;)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 12 Окт 2011, 11:15

VaLy0 написа:С тея носачи от е46 напречния наклон на гумата става по голям нали тъй, а правите ли нещо за да се нагласи и той или си остава така ;)

на кое викаш напречен наклон ... кастъра си остава същия, камбъра се променя брутално и траа се премести отгоре камбърплейта иначе отиваш на едни 6 градуса страничен наклон

Изображение

аз в момента карам на 3.5 и това за ежедневно каране е не само ненужно ами и неприятно
повече от 2 за ежедневно употреба според мене няма никъв смисъл
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от VaLy0 » 12 Окт 2011, 11:25

Да точно за тоя наклон говоря който се получава от носачите-е46, и съответно трябва отгоре да се мести, но дали има толкова място за пружината в ботуша ;)
ИзображениеБъРзИя ///

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook