Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 10.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 '02 525 dA touring

Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от Kala » 04 Фев 2011, 22:50

Колеги,

имам следната дилема! При превключване от задна на директна предавка на автоматика са получава леко тупване и слаб тласък. Характеристики:
-усеща се повече на по-загряла кола;
-повече от задна към директна, обратното много слабо;
-проявява се не винаги и е слабо, няма удар.
-в движение не се усеща, превключва много плавно и неусетно.

Според вас проблема къде е - в карета... (трансмисия до диференциала) или в самия диференциал. Повече се усеща в задната част, така ми се струва.

Мерси!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от ICE » 04 Фев 2011, 23:28

Започваш с:
- Тампон двигател
- тампон диф
- тампони на скоростите
:idea: Не е лошо да обслужиш и скоростната кутия.

На 99% от случаите е първото! ;)
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 13.07.2008
Местоположение: pamplona. espana
Пол: Мъж
Кара: 525 d a
Мечтае да кара: 535 d
Детайли за колата: 525 d с чип

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от naseto1969 » 04 Фев 2011, 23:59

колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от Ilko Ivanov » 05 Фев 2011, 8:38

naseto1969 написа:колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя

Левия ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 10.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 '02 525 dA touring

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от Kala » 04 Окт 2011, 22:14

Колеги, мерси за отговорите:), особено от Илко и ICE.
Смених маслото на скоростите - уникална разлика във всичко без въпросното тупкане с почукване.
Пишете за тампон двигател, но аз го усещам като лек удар отзад, в задната част на колата, не отпред. Давам си зор, защото се опитвам да изолирам проблеам и се надявам силно да не е диференциал (както казва майсторът ми без да е проверил тампони и карета). За мен не е нормално и яко ме дразни.
Ако твърдо сте за тампон двигател...ще се сменя първо там:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от Пресиян Василев » 05 Окт 2011, 8:38

Ilko Ivanov написа:
naseto1969 написа:колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя

Левия ;)

Зависи от къде гледаш колата :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: София
Кара: E39 530DA '99

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от Ivailo28 » 05 Окт 2011, 8:42

Пресиян Василев написа:
Ilko Ivanov написа:
naseto1969 написа:колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя

Левия ;)

Зависи от къде гледаш колата :mhihi:

Е нали е един, откъдето и да го погледнеш се е ляв :mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от Dimitroff » 10 Окт 2011, 17:29

Kala написа:Колеги, мерси за отговорите:), особено от Илко и ICE.
Смених маслото на скоростите - уникална разлика във всичко без въпросното тупкане с почукване.
Пишете за тампон двигател, но аз го усещам като лек удар отзад, в задната част на колата, не отпред. Давам си зор, защото се опитвам да изолирам проблеам и се надявам силно да не е диференциал (както казва майсторът ми без да е проверил тампони и карета). За мен не е нормално и яко ме дразни.
Ако твърдо сте за тампон двигател...ще се сменя първо там:)


При Е46 масово се среща въпросният проблем.
Решението е елементарно и в 99% от случайте се оправя след смяна на софта на автомата - пробвано и доказано многократно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от popai » 12 Окт 2011, 1:11

И аз го имам този проблем, на Д има лек удар топла, днес за съжаление открих лош проблем, и не знам, какво да направя, където е ограденото е направо скъсано от моста и дифа виси, някой специалисти са го вързали с една дебела тел и са го повдигнали и така си стой вързан с телта, а това е алуминий и не знам на място с какво може да се завари, дали целия мост трябва да свалям и да го сменям не знам, някой ако помогне със съвет ще съм благодарен
most.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от gentata » 12 Окт 2011, 18:41

Някой ще каже че може да се завари но това е част от окачването и най-добре да се смени цялото "магаре" :mhihi:
Взимаш някое втора употреба и караш (едвали ще е много $$$) :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 10.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 '02 525 dA touring

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от Kala » 12 Окт 2011, 22:15

Това с телта е много добро:) Хубавото е, че си хванал какво е. Аз нямам време да ходя по майстори, това е лошото и нямам майстор, който да се справи с това.
Има нещо, което сега правя, за да не се случва: от R на D през N с леко пускане на спирачката. Така колата мърда много малко (милиметри:)), сякаш нещо обира луфта и когато се слага на D не помръдва. Т.е. има луфт някъде, но не знам къде е :(

Е, ако имате добър специалист на това, кажете да го борим с него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от popai » 13 Окт 2011, 2:23

да не бях виждал такова творение с телта, ще я снимам
ми да ще вземам заден мост 2ра ръка и ще го сменям, няма друг начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 20.12.2011
Местоположение: Ст
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от ivanofff » 27 Мар 2012, 18:21

Няма ли някакво развитие по въпроса? Никой ли не е разрешил проблема?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.

Мнение от kalingk » 27 Мар 2012, 18:38

На старото ми Е36,ми завариха планката,която държи опашката на скоростната кутия/онази дето е с два тампона отстрани/ и нямаше грижи.
ПП Планката беше също алуминиева,но тогава/преди 7-8 години/,нямаше като сега такъв широко спектърен диапазон на частите втора ръка,нямаше такива бързи комуникации с куриерите и тн...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook