въпрос за охладителната система на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Pitbyla
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: жените да плачат
въпрос за охладителната система на е46
здравейте колеги .... закупих си ново бмв е46 и не мога да му се нарадвам както трябва .....
колата ми загрява с града.Извън града нямам проблеми .....Съмнявам се че колата е побългарявана в германия ... имам един приятел има същото бмв като моето е46 320 150... неговото има две перки една от пред и една от зад където е с виско съединител...при мен е ел перка а от пред няма нищо ....... климатроника ми когато колата е на място не работи (защото няма кои да охлажда радиатора) ... така като я гледам е направено оригинално ... но се пак има проблем .На тая ел. перка кабелите са отрязани такаче няма как работи и тя. Интерисува ме колата с колко перки трябва да е ,и с какви от пред с ел перка а от зад с виско .. или две ел перки?? благодаря предварително
Иван Михов
колата ми загрява с града.Извън града нямам проблеми .....Съмнявам се че колата е побългарявана в германия ... имам един приятел има същото бмв като моето е46 320 150... неговото има две перки една от пред и една от зад където е с виско съединител...при мен е ел перка а от пред няма нищо ....... климатроника ми когато колата е на място не работи (защото няма кои да охлажда радиатора) ... така като я гледам е направено оригинално ... но се пак има проблем .На тая ел. перка кабелите са отрязани такаче няма как работи и тя. Интерисува ме колата с колко перки трябва да е ,и с какви от пред с ел перка а от зад с виско .. или две ел перки?? благодаря предварително
Иван Михов
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: въпрос за охладителната система на е46
Виж тук: http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... E46&arch=0
А иначе колата 320i или 320d e?
А иначе колата 320i или 320d e?
Re: въпрос за охладителната система на е46
Със ел. перка и виско е автоматика, ръчните скорости са само с ел.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: въпрос за охладителната система на е46
има и ръчни скоростти с виско и ел.перка 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Pitbyla
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: жените да плачат
Re: въпрос за охладителната система на е46
колега мотора е 320и а в тоз сайт кадето ми го даде нищо немога да разбера ...
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: въпрос за охладителната система на е46
дизела 320 си е с една електрическа перка зад радиаторите. 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: въпрос за охладителната система на е46
Гецата написа:има и ръчни скоростти с виско и ел.перка
COUNTACH написа:Със ел. перка и виско е автоматика, ръчните скорости са само с ел.
Точно така!
Да повторим (за N-ти път!) - с 2 перки са всички автомати и големите мотори (при дизела - 330д), при бензина май пак 330-ката беше с 2, но имам съмнение, че 328ците също са с 2...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: въпрос за охладителната система на е46
Dimitroff написа:Гецата написа:има и ръчни скоростти с виско и ел.перкаCOUNTACH написа:Със ел. перка и виско е автоматика, ръчните скорости са само с ел.
Точно така!
Да повторим (за N-ти път!) - с 2 перки са всички автомати и големите мотори (при дизела - 330д), при бензина май пак 330-ката беше с 2, но имам съмнение, че 328ците също са с 2...
Pitbyla написа:колега мотора е 320и а в тоз сайт кадето ми го даде нищо немога да разбера ...
С 1 ел. перка си, колега.
Оправи я, за да не прегрееш колата - нова е скъпа - към 700 лева.
Търси втора ръка, но от фейслифт и задължително бензин ръчка!!! - към 300 лева са.
- Pitbyla
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: жените да плачат
Re: въпрос за охладителната система на е46
разбрах с колко перки е колата. изкарах я и има един датчик които мисля че е термо датчик които включва перката ако го махна и си го направя с ключе мога ли да прецакам нещо ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: въпрос за охладителната система на е46
Pitbyla написа:разбрах с колко перки е колата. изкарах я и има един датчик които мисля че е термо датчик които включва перката ако го махна и си го направя с ключе мога ли да прецакам нещо ?
Аз така и не разбрах на кое точно мислиш да включиш отделно ключе вместо него??? Да не би да говориш за чената кутийка, която е закачена за дифузьора на перката??? Щото ако говориш за това, това не е никакъв термодатчик, а компютърно управление на перката, която определя скоростите й на въртене. Термодатчик има един на главата и един на изходящия маркуч на радиатора, а там освен да направиш късо съединение, което да ти увреди моторната електроника, друго не можеш да направиш, както един друг колега навремето направи - изгори си ЕКУто и после даде 1000 лв. за нов модул, щото не са взаимозаменяеми с втора употреба! Така че внимавай какво правиш!!! Аз някога си направих на развалената ми перка допълнение към нея с реле, което взимаше сигнал от компресора на климатика и активираше перката на скорост 100%, когато климатика е включен съответно, защото на мен не ми бачкаха високите скорости и климатика се товареше, не работеше добре, а после даже почваше да прегрява и колата. Ама това бе само временно, докато си намеря нова перка от фейслифт! Изобретението ми работеше и то добре, можех да карам колата спокойно и на климатик, но нищо не може да замени тази прецизна система с менене на скорости, защото именно перката поддържа необходимото налягане в системата на климатика, както и охлажда двигателя с прецизност. По-добре си потърси перка втора употреба фейсова и не се заномавай с глупости!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани