Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Колеги,
имам следната дилема! При превключване от задна на директна предавка на автоматика са получава леко тупване и слаб тласък. Характеристики:
-усеща се повече на по-загряла кола;
-повече от задна към директна, обратното много слабо;
-проявява се не винаги и е слабо, няма удар.
-в движение не се усеща, превключва много плавно и неусетно.
Според вас проблема къде е - в карета... (трансмисия до диференциала) или в самия диференциал. Повече се усеща в задната част, така ми се струва.
Мерси!
имам следната дилема! При превключване от задна на директна предавка на автоматика са получава леко тупване и слаб тласък. Характеристики:
-усеща се повече на по-загряла кола;
-повече от задна към директна, обратното много слабо;
-проявява се не винаги и е слабо, няма удар.
-в движение не се усеща, превключва много плавно и неусетно.
Според вас проблема къде е - в карета... (трансмисия до диференциала) или в самия диференциал. Повече се усеща в задната част, така ми се струва.
Мерси!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Започваш с:
- Тампон двигател
- тампон диф
- тампони на скоростите
Не е лошо да обслужиш и скоростната кутия.
На 99% от случаите е първото!
Успех!
- Тампон двигател
- тампон диф
- тампони на скоростите

На 99% от случаите е първото!

Успех!
- naseto1969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: pamplona. espana
- Пол: Мъж
- Кара: 525 d a
- Мечтае да кара: 535 d
- Детайли за колата: 525 d с чип
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
naseto1969 написа:колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя
Левия

- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Колеги, мерси за отговорите:), особено от Илко и ICE.
Смених маслото на скоростите - уникална разлика във всичко без въпросното тупкане с почукване.
Пишете за тампон двигател, но аз го усещам като лек удар отзад, в задната част на колата, не отпред. Давам си зор, защото се опитвам да изолирам проблеам и се надявам силно да не е диференциал (както казва майсторът ми без да е проверил тампони и карета). За мен не е нормално и яко ме дразни.
Ако твърдо сте за тампон двигател...ще се сменя първо там:)
Смених маслото на скоростите - уникална разлика във всичко без въпросното тупкане с почукване.
Пишете за тампон двигател, но аз го усещам като лек удар отзад, в задната част на колата, не отпред. Давам си зор, защото се опитвам да изолирам проблеам и се надявам силно да не е диференциал (както казва майсторът ми без да е проверил тампони и карета). За мен не е нормално и яко ме дразни.
Ако твърдо сте за тампон двигател...ще се сменя първо там:)
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Ilko Ivanov написа:naseto1969 написа:колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя
Левия
Зависи от къде гледаш колата

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Ivailo28
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: София
- Кара: E39 530DA '99
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Пресиян Василев написа:Ilko Ivanov написа:naseto1969 написа:колега и при мен е така, ама кои е този тампон на двигателя
Левия
Зависи от къде гледаш колата
Е нали е един, откъдето и да го погледнеш се е ляв

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Kala написа:Колеги, мерси за отговорите:), особено от Илко и ICE.
Смених маслото на скоростите - уникална разлика във всичко без въпросното тупкане с почукване.
Пишете за тампон двигател, но аз го усещам като лек удар отзад, в задната част на колата, не отпред. Давам си зор, защото се опитвам да изолирам проблеам и се надявам силно да не е диференциал (както казва майсторът ми без да е проверил тампони и карета). За мен не е нормално и яко ме дразни.
Ако твърдо сте за тампон двигател...ще се сменя първо там:)
При Е46 масово се среща въпросният проблем.
Решението е елементарно и в 99% от случайте се оправя след смяна на софта на автомата - пробвано и доказано многократно.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
И аз го имам този проблем, на Д има лек удар топла, днес за съжаление открих лош проблем, и не знам, какво да направя, където е ограденото е направо скъсано от моста и дифа виси, някой специалисти са го вързали с една дебела тел и са го повдигнали и така си стой вързан с телта, а това е алуминий и не знам на място с какво може да се завари, дали целия мост трябва да свалям и да го сменям не знам, някой ако помогне със съвет ще съм благодарен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Някой ще каже че може да се завари но това е част от окачването и най-добре да се смени цялото "магаре"
Взимаш някое втора употреба и караш (едвали ще е много $$$)

Взимаш някое втора употреба и караш (едвали ще е много $$$)

- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Това с телта е много добро:) Хубавото е, че си хванал какво е. Аз нямам време да ходя по майстори, това е лошото и нямам майстор, който да се справи с това.
Има нещо, което сега правя, за да не се случва: от R на D през N с леко пускане на спирачката. Така колата мърда много малко (милиметри:)), сякаш нещо обира луфта и когато се слага на D не помръдва. Т.е. има луфт някъде, но не знам къде е
Е, ако имате добър специалист на това, кажете да го борим с него.
Има нещо, което сега правя, за да не се случва: от R на D през N с леко пускане на спирачката. Така колата мърда много малко (милиметри:)), сякаш нещо обира луфта и когато се слага на D не помръдва. Т.е. има луфт някъде, но не знам къде е

Е, ако имате добър специалист на това, кажете да го борим с него.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
да не бях виждал такова творение с телта, ще я снимам
ми да ще вземам заден мост 2ра ръка и ще го сменям, няма друг начин
ми да ще вземам заден мост 2ра ръка и ще го сменям, няма друг начин
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
Няма ли някакво развитие по въпроса? Никой ли не е разрешил проблема?
Re: Тласък от R на D при автоматик, 525d touring.
На старото ми Е36,ми завариха планката,която държи опашката на скоростната кутия/онази дето е с два тампона отстрани/ и нямаше грижи.
ПП Планката беше също алуминиева,но тогава/преди 7-8 години/,нямаше като сега такъв широко спектърен диапазон на частите втора ръка,нямаше такива бързи комуникации с куриерите и тн...
ПП Планката беше също алуминиева,но тогава/преди 7-8 години/,нямаше като сега такъв широко спектърен диапазон на частите втора ръка,нямаше такива бързи комуникации с куриерите и тн...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани