вьпрос за паленето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
вьпрос за паленето
колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: вьпрос за паленето
riki_ написа:колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са
Датчик колянов вал ?

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: вьпрос за паленето
riki_ написа:колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са
Значи, един съвет от мен - страховете привличат и материализират проблемите, така че недей да те е страх. А паленето е нормално да е с различна честота при нормални условия. Имам предвид палене сутрин като е студена колата и палене на топъл двигател. Особено значение има при вас печките дали ви работят всички свещи също така. Та дори и с попрецакан дебитомер или неадаптиран, дори и с някоя друга неработеща свещ ни би трябвало да имаш проблеми с прибирането от тази така далечна дестинация. На този двигател за да те прибере до вкъщи е необходимо само ГНПто да е здраво и да има вода и масло. Това ти гарантира придвижването. Колкото до датчика на коляновия вал аз лично мисля, че на 99% не е от него и си е здрав. Все пак ти говориш за 2-3 завъртания, което е нищо.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: вьпрос за паленето
slitter написа:riki_ написа:колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са
Значи, един съвет от мен - страховете привличат и материализират проблемите, така че недей да те е страх. А паленето е нормално да е с различна честота при нормални условия. Имам предвид палене сутрин като е студена колата и палене на топъл двигател. Особено значение има при вас печките дали ви работят всички свещи също така. Та дори и с попрецакан дебитомер или неадаптиран, дори и с някоя друга неработеща свещ ни би трябвало да имаш проблеми с прибирането от тази така далечна дестинация. На този двигател за да те прибере до вкъщи е необходимо само ГНПто да е здраво и да има вода и масло. Това ти гарантира придвижването. Колкото до датчика на коляновия вал аз лично мисля, че на 99% не е от него и си е здрав. Все пак ти говориш за 2-3 завъртания, което е нищо.
Бах **** аз значи съм мноого страхлив




bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: вьпрос за паленето
специално за този дат4ик не сьм правил диагностика оба4е не знам досега всеки дето ми правил диагностика на колата казва супер е няма никакви грески.не 4е имам оплакване од паленето на колата само ми стана интересно за6то става така
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: вьпрос за паленето
Може да дърпа въздух от някъде, най вероятно от самото ГНП, от годините и от шибаната нафта с добавка от биодизел се разлагат уплътненията и започва да дърпа въздух от тях. Спирай колата с предницата надолу и тогава виж как ще пали, ако пали нормално значи връща гориво, защото дърпа въздух от помпата.
- vlado320
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Плевен,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 4.8
Re: вьпрос за паленето
Колега,нормално е да пали по различен начин.........Както казаха някои от колегите..много зависи дали е топла колата(студена),навън какво е времето.Но масло и вода ,ако има.....е добре 

- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: вьпрос за паленето
мерси колеги .колата си пали топла, студена.проблема е 4е аз се вкарвам в филм. 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани