Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Бмв Е39 М47
Мечтае да кара: Ягуар

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от FragNatic » 02 Окт 2011, 10:17

Все още имам този кофти проблем и се задълбочава, вече съм твърдо решен да правя ремонт, но не искам да хвърля 150-200 лв на вятъра. Предпочитам да дам 500 но да е завършен проблема. 2 са вариантите на описания от мен проблем:
1. ГНП
2. Помпа в резервоара

2ма различни човека , които зная за кво става дума ми казват различни неща
Вече нзм кое да отремонтирам като никак не ми се иска да ми пипат ГНП защото в БГ е едва ли ще има качествено отремонтиране на което и да е по ГНП.
Но проблема се задалбочава. Преди паля и гасне като падне под 15 - 20 л гориво , а сега и при 30-35л отново ми загасна. Искам да събера последни мнения преди да отида да ми гледат колата, защото ми писна и съм готов за ремонт само и само да е наред колата, +тва и зима идва и не мога да разчитам на случайноста.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.10.2011

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от mcnet » 02 Окт 2011, 11:51

Колега, имах проблем подобен на твоя - сутрин, когато двигателя е студен не пали или поне не пали от първия път, това се случва през юни при температури +15/ 20, когато колата е паркирана с обратен наклон още по-трудно пали. Ако въобще не иска да запали я засилваме по един наклон на паркинга ми, вкарвам 2-ра скорост, матора пали и потеглям. После през деня - никакъв проблем докато мотора още не е изстинал напълно. Водих я в сервиз, смениха едно маркуче за обратно подаване на гориво отзад при резервоара (било спукано, новото струва 3 лв.) и оттогава няма отказ да запали. Майстора ми гарантира, че ако пали нестабилно, може да е нещо отпред при мотора, но нямало начин вече да не пали изобщо. Така, че моят съвет е - пробвай първо с по-малкото, нека ти проверят всички маркучи, уплътнения и т.н. по горивната система от резервоара нататък и тогава мисли за по-сериозни неща.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS
Мечтае да кара: X6

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от dane mama » 02 Окт 2011, 18:11

Колегата е много прав, не е нужно да се хвърляш в приключения за щяло и нещяло.
Ако не ти работи помпата в резервоара, колата ще ти гасне винаги щом имаш по малко от 15 литра гориво.
Ако ти е проблемно ГНП-то колата няма да пали като е топла и ще и играят оборотите на свободна, или ще ти гасне докато караш.
Виж си маркучите, някой може да е пропукан и да пропуска въздух ;)
Редовен клиент на родната Милиция
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от vladobate » 02 Окт 2011, 19:07

Колега проблема ти отдавна ма нищо не си направил освен да си мислиш че подкачващата помпа ти работи ей на прясна тема в същия раздел за същото и как уж работи ма тя кога си иска. тъй че смени си я поне не е кой знае ква пара ( ако не взимаш оригинална ) и си прегледай доставната система за неплътност па тогава умувай за ГНП-та и други парички :mhihi: . То от това по-прост двигател няма има ли нфта ще запали ама кат няма отде да доде музата. И ако наистина имаш мерак чети в Е34 форума има важни теми за бащата на твоя ДВГ изписано е всичко квот може му се случи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от Ivo_Borisov » 02 Окт 2011, 21:01

FragNatic написа:Все още имам този кофти проблем и се задълбочава, вече съм твърдо решен да правя ремонт, но не искам да хвърля 150-200 лв на вятъра. Предпочитам да дам 500 но да е завършен проблема. 2 са вариантите на описания от мен проблем:
1. ГНП
2. Помпа в резервоара

2ма различни човека , които зная за кво става дума ми казват различни неща
Вече нзм кое да отремонтирам като никак не ми се иска да ми пипат ГНП защото в БГ е едва ли ще има качествено отремонтиране на което и да е по ГНП.
Но проблема се задалбочава. Преди паля и гасне като падне под 15 - 20 л гориво , а сега и при 30-35л отново ми загасна. Искам да събера последни мнения преди да отида да ми гледат колата, защото ми писна и съм готов за ремонт само и само да е наред колата, +тва и зима идва и не мога да разчитам на случайноста.

Колега аз ти бях писал че и аз имам проблем като твоя. При мен не е гаснела. Но не искаше да пали. Оказа се ГНП, за смяна на уплътнения беше. Оправих я и сега нямам капчица нафта по мотора. Пали при всякъкви наклони. Ако и при теб се окаже ГНП, пращам ти на ЛС фирмата която ми го оправи. Ще останеш доволен!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Бмв Е39 М47
Мечтае да кара: Ягуар

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от FragNatic » 03 Окт 2011, 16:45

Благодаря Ви на всички , но мисля че изтървате подробноста че колата винаги пали от -5 до +35 градуса външ темп. от 1вия път без значение дали мотора е студен или топъл. Когато не съм я карал да речем 1 денонощие : Проблема е че веднага след като запали се мъчи 3-5 сек и гасне, след което няма палене ако не я засиля по надолнище или не и приложа други процедури. Така само да въртя стартера абсурд да запали пак!
Относни маркучите за обратно съм ги сменил преди няколко месеца , ей така профилактично.
Във всички подобни теми срещам супер различаващи се мнения,както и от "монтьори" . Направо съм шах.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от Alexi » 03 Окт 2011, 16:59

смуче ти въздух отнякъде

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от Ivo_Borisov » 03 Окт 2011, 18:25

FragNatic написа:Благодаря Ви на всички , но мисля че изтървате подробноста че колата винаги пали от -5 до +35 градуса външ темп. от 1вия път без значение дали мотора е студен или топъл. Когато не съм я карал да речем 1 денонощие : Проблема е че веднага след като запали се мъчи 3-5 сек и гасне, след което няма палене ако не я засиля по надолнище или не и приложа други процедури. Така само да въртя стартера абсурд да запали пак!
Относни маркучите за обратно съм ги сменил преди няколко месеца , ей така профилактично.
Във всички подобни теми срещам супер различаващи се мнения,както и от "монтьори" . Направо съм шах.

Ами точно така беше и при мен. В началото почна да припалва, да пали по трудно. След това започна да не ми пали и за да я запаля искаше обезвъздушаване. Смуче ти въздух през уплътнения на ГНП според мен. Остави я за ден, два но надолнище с предницата. Ако запали без проблем значи може да се насочиш към уплътненията. Щом имаш и клапан за обратна нафта значи проблема е от там до ГНП. Маркуците ако са сухи не е от тях и остава само уплътнения. Моята кола я карах с този проблем една година ама почна да тече сериозно нафта.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Бмв Е39 М47
Мечтае да кара: Ягуар

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от FragNatic » 26 Дек 2011, 14:51

Най-накрая проблема решен! :lalala:
Едно уплътнение на ГНП беше заминало с времето. Поемаше въздух течеше нафта и т.н. След обиколка из всички "майстори" в града един реши в крайна сметка да отдели 5 минути и да си заработи парите като диагностицира проблема.
Смяна на въпростната гумичка (струваща 1 лв.) отнема час час и нещо време без да се бърза. Дадох му 80 лв на човека и вече спя спокойно.
Колата си пали без проблем при светната лампичка на резервоара, с наклон муцуната нагоре при темп под нулата от 1ви път ! Всичките тези глупости за проблемно ГНП, плочка помпа в резервоара , маркучи, лоша нафта и т.н. са мит!

По-добре късно отколкото никога!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от VRPerformance » 27 Дек 2011, 0:01

FragNatic написа:Най-накрая проблема решен! :lalala:
Едно уплътнение на ГНП беше заминало с времето. Поемаше въздух течеше нафта и т.н. След обиколка из всички "майстори" в града един реши в крайна сметка да отдели 5 минути и да си заработи парите като диагностицира проблема.
Смяна на въпростната гумичка (струваща 1 лв.) отнема час час и нещо време без да се бърза. Дадох му 80 лв на човека и вече спя спокойно.
Колата си пали без проблем при светната лампичка на резервоара, с наклон муцуната нагоре при темп под нулата от 1ви път ! Всичките тези глупости за проблемно ГНП, плочка помпа в резервоара , маркучи, лоша нафта и т.н. са мит!

По-добре късно отколкото никога!


VRPerformance написа:не няма да покаже,най-вероятно му пада нафтата,точно от уплатнения на помпата може да го прави


Колега аз това ти бях казах преди 10 месеца...чак сега ли се намери майстор да го оправи :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Поредния Дизел дето неще да пали! Дайте мнение!

Мнение от vladobate » 27 Дек 2011, 1:07

FragNatic написа:Най-накрая проблема решен! :lalala:
Едно уплътнение на ГНП беше заминало с времето. Поемаше въздух течеше нафта и т.н. След обиколка из всички "майстори" в града един реши в крайна сметка да отдели 5 минути и да си заработи парите като диагностицира проблема.
Смяна на въпростната гумичка (струваща 1 лв.) отнема час час и нещо време без да се бърза. Дадох му 80 лв на човека и вече спя спокойно.
Колата си пали без проблем при светната лампичка на резервоара, с наклон муцуната нагоре при темп под нулата от 1ви път ! Всичките тези глупости за проблемно ГНП, плочка помпа в резервоара , маркучи, лоша нафта и т.н. са мит!

По-добре късно отколкото никога!

Радвам се за теб колега , поздрави. Ама не ми стана ясно ти наистина ли си вярваш че другите възможни причини са мит щото ако е така има да патиш толкоз сигурен. Че и само едно уплътнение сменил , много си спестил ама до кога ли , че имат навика и другите да се обаждат скоро след първото ама няма нищо то туй мит. Имай малко уважение към хората пишещи по проблема ти щот още отначало ти писаха колегите и почти във всяко мнение ставаше на идея за тоя въздух ама ти не го провери , нали. Извинявай амавсичко описано се е случвало на някой ( и не само на един ) и е споделял , а не е никъв мит. Жив и здрав . ПС: Една гумичка да пропусне значи е загубила оплътнителните си качества от продължителното действие на температура ( налягане , нафта също ) и се предполага и другите и другарки да са на същото дередже затова е въпрос на недълго време и се практикува смяна на всичките наведнъж .

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook