Модификация М20В20 -> М20В25
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Модификация М20В20 -> М20В25
Привет колеги!
Интересува ме как най-лесно (разбирайте с най-малко интервенции) може да се извърши модификация на М20В20 към В25?
Понеже имам един М20В20 мотор, който е с проблемна глава и искам да го модифицирам малко
Какво точно ще ми трябва от В25 мотора?
Мерси предварително
Интересува ме как най-лесно (разбирайте с най-малко интервенции) може да се извърши модификация на М20В20 към В25?
Понеже имам един М20В20 мотор, който е с проблемна глава и искам да го модифицирам малко

Какво точно ще ми трябва от В25 мотора?
Мерси предварително

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
Блок, глава оборудвана, колянов вал, биели, бутала, всмукателни колектори, компютър, дебитомер.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
т.е. си намери цял б25 и го сложи него
- Митко Пурата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: София, младост 4
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Опел или Форд
Re: Модификация М20В20 -> М20В25










Колега, не си слагай таралеж в гащите!

- gosho_d
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: PB
- Кара: E34->Е39->Е38
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
Нелош вариант е да стане 2.3 - сменят се само бутала и колянов вал, но в твоя случай щом главата не е в ред ще трябва да се сменя и тя...
Ето тема за такъв "ремонт" - стара, но златна
viewtopic.php?f=1&t=607&start=0
Ето тема за такъв "ремонт" - стара, но златна

viewtopic.php?f=1&t=607&start=0
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
Темата е добра, колега, но никъде не видях какво точно е правено и как е правено, а пък ми е интересно. Ако някой знае някаква тема в която е описана каквато и да е работа/модификация по М20В20/25, моля нека я сподели 

- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
Колега намираш циял б25 с компа, дебитомер и слагаш.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
или го правиш на б23 или дето вика колегата си купуваш цял м20б25 щото за да си шлайфаш цилиндрите за бутала 2.5 ще истънеят доста, поне да ти беше здрава главата да смениш само блока с 2.7 щеше да е супер
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
tuningfena написа:или го правиш на б23 или дето вика колегата си купуваш цял м20б25 щото за да си шлайфаш цилиндрите за бутала 2.5 ще истънеят доста, поне да ти беше здрава главата да смениш само блока с 2.7 щеше да е супер
Колега дай малко инфо относно въпросната смяна на блока с такъв от В27.
Поздрави!
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
ами просто е купуваш си блок 2,7 ета с вал биели и бутала и го слагаш на мястото на твоя , сменяш и кутията с гетраг 260 и получаваш мотор среден между м20б23 и м20б25 , със по голям въртящ момент от м20б25 но малко по слабичък
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
tuningfena написа:ами просто е купуваш си блок 2,7 ета с вал биели и бутала и го слагаш на мястото на твоя , сменяш и кутията с гетраг 260 и получаваш мотор среден между м20б23 и м20б25 , със по голям въртящ момент от м20б25 но малко по слабичък
Има ли някакъв вариант впоследствие от тази модификация да се изстискат повече коне (атмосферно имам предвид)? Понеже определено ми се кара по-мощен мотор, но ако ще е само с 10-20 коня повече от сега някак ми се обезсмисля цялата процедура

- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
има да ама повече коне повече пари, тоз м20б27 му слагаш бутала от м20б25 и глава 885 от м20б25 със смукател дросел дебитомер и куп други неща от м20б25 за по лесно сменяш си мотора с м20б25 или м50б28 или турбинираш твоя , за без пари коне няма 

Re: Модификация М20В20 -> М20В25
Нямах предвид за без пари, а за вариант без турбиниране - чипове, валове и т.н. Просто не съм наясно с процедурите, които може да претърпи този агрегат, за да се изстиска максимума от него без принудително пълнене.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Модификация М20В20 -> М20В25
manos написа:Нямах предвид за без пари, а за вариант без турбиниране - чипове, валове и т.н. Просто не съм наясно с процедурите, които може да претърпи този агрегат, за да се изстиска максимума от него без принудително пълнене.
кой агрегат визираш м20б20 ? няма смисъл от инвестиции.А ако визираш м20б27 с доста пари можеш да искараш 300 атмосверни коня - viewtopic.php?f=67&t=110391&start=45 виж тук Ванката и Найден как го засилиха с вал дросели и други добавки. С по малко средства 180 190 зависи , колко пари си готов да инвестираш ? пиши на лично да ти обесня
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани