Палене?

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Палене?

Мнение от Disasterr » 26 Сеп 2011, 17:30

Колеги,
забелязвам, че когато колата /725 тдс/ е загряла пали доста по-трудно отколкото когато я паля студена сутрин. При студен старт пали от раз, а след това като я паля. ако е още топла върти 5-6 пъти. Някой има ли някакви идеи откаде може да идва това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Палене?

Мнение от Дифашир » 26 Сеп 2011, 21:32

еми при мен беше така оказа се ,че стартера като се напече от мотора и е непълноценен,но при тдс-са съм чувал ,че сменят верига поради същите признаци но мен ме съмнява ...... еее ако е на 900 000 К :shock: примерно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Палене?

Мнение от dobromir » 26 Сеп 2011, 21:39

Може да е - верига,дюза или генепе .,, колега провери най вече дюзите , и като се замисля може и помпата да прави проблеми .. Успех и пиши като отркиеш проблема :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Палене?

Мнение от Disasterr » 26 Сеп 2011, 21:53

И аз мисля че е от стартера. Ще ходя тази седмица на диагностика, да я прегледат цялата, каде и какво :)

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 15.08.2011

Re: Палене?

Мнение от vanko_penkov » 27 Сеп 2011, 14:01

имахго саштото 1:1 стартера беше и колега ходи си го оправи докато е време,заштото да не патиш като мен сега и акомолатор :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 22.02.2010
Местоположение: София
Кара: E38 M62B35

Re: Палене?

Мнение от St-George » 27 Сеп 2011, 17:55

Колега не ми се вярва да е от стартера. Потърси в подфорума E34 - за твоя мотор е писано доста и по специялно за топъл/старт. Това му е от редовните болежки ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Палене?

Мнение от Disasterr » 28 Сеп 2011, 20:57

Оказа се стартер + ГНП. Ще рециклирам и двете за 600 лв :) Не си тормозете стартерите ако не пали топла, после ремонта става с четири цифри :)
Последна промяна Disasterr на 28 Сеп 2011, 23:33, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Палене?

Мнение от dobromir » 28 Сеп 2011, 21:36

Disasterr написа:Оказа се стартер + ГНП. Ще рециклирам и двете за 600 лв :) Не си тормозете стартерите ако не пали топла, после с четири цифри :)

Да както споменах по горе можеше и да е от генепето . но и колегата по горе позна че може и да е от стартера . Радвам се че си отрки проблема и много безаварийно каране! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Палене?

Мнение от cod-cdbp » 29 Сеп 2011, 1:08

dobromir написа:
Disasterr написа:Оказа се стартер + ГНП. Ще рециклирам и двете за 600 лв :) Не си тормозете стартерите ако не пали топла, после с четири цифри :)

Да както споменах по горе можеше и да е от генепето . но и колегата по горе позна че може и да е от стартера . Радвам се че си отрки проблема и много безаварийно каране! :yes:


Всъщност до колкото съм чел за дизелови мотори и двете неща са адски важни за безпроблемно палене
1. ГНП + вериги - там е повече от ясно и е предъвкано милион пъти във форума.
2. Стартер (и акумулатор) - ако не направи оптимални обороти не запалва или запалва едвам едвам.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Палене?

Мнение от Disasterr » 29 Сеп 2011, 1:47

Проблема при всички TDS-и на повече от 400 000 км. идва от разтегнати агренажни вериги. Ремонта на двете вериги поне,а те са три, е 1200+ лв. Като се сетите по колко ни струват колите, сами преценете дали в сметките ви влиза един такъв 'капитален' ремонт. Цифрите са актуални, днес я изкарах от бокса! Безаварийна на всички ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Палене?

Мнение от iliew » 30 Сеп 2011, 2:16

Disasterr написа:Проблема при всички TDS-и на повече от 400 000 км. идва от разтегнати агренажни вериги. Ремонта на двете вериги поне,а те са три, е 1200+ лв. Като се сетите по колко ни струват колите, сами преценете дали в сметките ви влиза един такъв 'капитален' ремонт. Цифрите са актуални, днес я изкарах от бокса! Безаварийна на всички ;)

Не ги плаши с тези суми....много е относително от сервиза..... И както знаят повечето има начин (стига да не е разтегната много веригата)да се закрепи положението без смяна... и колата да си пали нормално...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Палене?

Мнение от Disasterr » 30 Сеп 2011, 11:58

"Закрепянето на положението" става до едно време. Не зависи толкова от сервиза, колкото от това кой я кара и как я поддържа. Колата не се плаши от км., а от мундари!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Re: Палене?

Мнение от Sivako » 30 Сеп 2011, 13:33

Смяна на вериги 1200+лв :shock: , Аз незнам каде ги намирате тея майстори при положение че веригите са 160лв чисто нови във ДаруКар + зъбни колела и успокоители още 200лв и 500лв макс 600лв за работа а и в повечето случаи зъбните колела са си перфектни и нямат нужда От смяна.


Ако са веригите положението може да се закърпи или със въртене на гнп-то или със Дис да му се пусне повечко стартово гориво :yes:
Но това е временно решение.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Палене?

Мнение от dobromir » 30 Сеп 2011, 13:52

Sivako написа:Смяна на вериги 1200+лв :shock: , Аз незнам каде ги намирате тея майстори при положение че веригите са 160лв чисто нови във ДаруКар + зъбни колела и успокоители още 200лв и 500лв макс 600лв за работа а и в повечето случаи зъбните колела са си перфектни и нямат нужда От смяна.


Ако са веригите положението може да се закърпи или със въртене на гнп-то или със Дис да му се пусне повечко стартово гориво :yes:
Но това е временно решение.

колега бахти евтината верига хаха 160 лева . тя колкото един ремък на едно пежо бре с ролката хаха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Палене?

Мнение от Disasterr » 30 Сеп 2011, 14:24

Намираме ги тука там :D Дару е хубава фирма да, но явно работят с вестници не с пари :D Говорим за дизелови автомобили колега, разликата се чувства не само на бензиностанцията обаче ;)

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook