Не пали след смяна термостат.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Stoqnov_ » 26 Сеп 2011, 15:17

Темите за термостати са много. Моята е с термостат на 80 градуса. С няколкото други правеше проблеми, с този- не. Мисля си, че и при тебе, колега ще има смяна напролет..
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от bat_gosho » 26 Сеп 2011, 15:53

Какви проблеми по-точно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Stoqnov_ » 26 Сеп 2011, 22:40

bat_gosho написа:Какви проблеми по-точно


Загрява..........

Каталози много, всеки "по-по-най" от другия, акъли още повече. Но докато не сложих термостат на 80 гр., не си реших проблема. След като го смених- хубаво обезвъздушаване и стъпка. За един ден- два пъти през Шипка, вечерта- отново София- Ямбол, каране- мъжката, стрелката стои на 12 без една, при сякъв тормоз. При другите термостати, на дванайсе и нещо, а с единия- прехвален пак според незнам кви си каталози, направо искаше да прегрява.
Не давам акъли и не се правя на разбирач, просто споделям опит. А и съм сигурен, че накрая и ти ще сложиш на 80 гр., щото и на предното ми БМВ пак слагах такъв, за да нямам ядове, въпреки, че беше М20 мотор. Сегашното е М50, автомат. Колкото и да са различни, пак са си същите мотори,, факт... иска си охлаждане и термостат - читав.., за предпочитане на 80 гр.
Надявам се съм бил полезен, като споделих опита си.
Поздрави.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Сеп 2011, 6:28

Ми не знам ама за мен и на 92 градуса да е - ако всичко по охладителната система е изрядно няма да има проблеми. Аз на моя М50 бях с 92 градусов, и не е и помисляла да качва след средата, а съм я товарил. Сега съм с 80 градусов и разликата е никаква, само дето вдига стрелката една идея по-бързо. НО е факт, че е по-добре така - малко по-хладно. Парно си има още на 70 градуса, така че и зимата няма да има ядове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от Stoqnov_ » 27 Сеп 2011, 16:49

Dirty M5 driveR написа:Ми не знам ама за мен и на 92 градуса да е - ако всичко по охладителната система е изрядно няма да има проблеми. Аз на моя М50 бях с 92 градусов, и не е и помисляла да качва след средата, а съм я товарил. Сега съм с 80 градусов и разликата е никаква, само дето вдига стрелката една идея по-бързо. НО е факт, че е по-добре така - малко по-хладно. Парно си има още на 70 градуса, така че и зимата няма да има ядове.



Е за тва ставаше дума :)

Безаварийни километри на всички :yes:
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: PB
Кара: E34->Е39->Е38

Re: Не пали след смяна термостат.

Мнение от gosho_d » 28 Сеп 2011, 18:07

По каталог термостатите са 80, 88 и 92 градуса:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

И докато за чисто нов автомобил сигурно няма голямо значение, то за такъв на няколко петилетки, при положение че никоя част от охладителната система не работи на 100%, и при положение, че от друга стана двигателя отделя повече температура (по-голямо триене, по-висок разход, амортизирана изпускателна система и т.н.), според мен има резон да се сложи термостат, отварящ на по-ниска температура. А колегата действително го е установил от опит...

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook