Не пали след смяна термостат.
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Не пали след смяна термостат.
Темите за термостати са много. Моята е с термостат на 80 градуса. С няколкото други правеше проблеми, с този- не. Мисля си, че и при тебе, колега ще има смяна напролет..
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Не пали след смяна термостат.
bat_gosho написа:Какви проблеми по-точно
Загрява..........
Каталози много, всеки "по-по-най" от другия, акъли още повече. Но докато не сложих термостат на 80 гр., не си реших проблема. След като го смених- хубаво обезвъздушаване и стъпка. За един ден- два пъти през Шипка, вечерта- отново София- Ямбол, каране- мъжката, стрелката стои на 12 без една, при сякъв тормоз. При другите термостати, на дванайсе и нещо, а с единия- прехвален пак според незнам кви си каталози, направо искаше да прегрява.
Не давам акъли и не се правя на разбирач, просто споделям опит. А и съм сигурен, че накрая и ти ще сложиш на 80 гр., щото и на предното ми БМВ пак слагах такъв, за да нямам ядове, въпреки, че беше М20 мотор. Сегашното е М50, автомат. Колкото и да са различни, пак са си същите мотори,, факт... иска си охлаждане и термостат - читав.., за предпочитане на 80 гр.
Надявам се съм бил полезен, като споделих опита си.
Поздрави.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Не пали след смяна термостат.
Ми не знам ама за мен и на 92 градуса да е - ако всичко по охладителната система е изрядно няма да има проблеми. Аз на моя М50 бях с 92 градусов, и не е и помисляла да качва след средата, а съм я товарил. Сега съм с 80 градусов и разликата е никаква, само дето вдига стрелката една идея по-бързо. НО е факт, че е по-добре така - малко по-хладно. Парно си има още на 70 градуса, така че и зимата няма да има ядове.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Не пали след смяна термостат.
Dirty M5 driveR написа:Ми не знам ама за мен и на 92 градуса да е - ако всичко по охладителната система е изрядно няма да има проблеми. Аз на моя М50 бях с 92 градусов, и не е и помисляла да качва след средата, а съм я товарил. Сега съм с 80 градусов и разликата е никаква, само дето вдига стрелката една идея по-бързо. НО е факт, че е по-добре така - малко по-хладно. Парно си има още на 70 градуса, така че и зимата няма да има ядове.
Е за тва ставаше дума

Безаварийни километри на всички

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- gosho_d
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: PB
- Кара: E34->Е39->Е38
Re: Не пали след смяна термостат.
По каталог термостатите са 80, 88 и 92 градуса:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
И докато за чисто нов автомобил сигурно няма голямо значение, то за такъв на няколко петилетки, при положение че никоя част от охладителната система не работи на 100%, и при положение, че от друга стана двигателя отделя повече температура (по-голямо триене, по-висок разход, амортизирана изпускателна система и т.н.), според мен има резон да се сложи термостат, отварящ на по-ниска температура. А колегата действително го е установил от опит...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
И докато за чисто нов автомобил сигурно няма голямо значение, то за такъв на няколко петилетки, при положение че никоя част от охладителната система не работи на 100%, и при положение, че от друга стана двигателя отделя повече температура (по-голямо триене, по-висок разход, амортизирана изпускателна система и т.н.), според мен има резон да се сложи термостат, отварящ на по-ниска температура. А колегата действително го е установил от опит...
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани