Странен проблем с климатроник
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- android
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i 2000г.
- Детайли за колата: М43Б19
Странен проблем с климатроник
М43Б19 BMW Е46 318i 99г
Здравейте съфорумци, имам странен проблем с климатроника и незнам как да го разреша. Проблема се проявява на дълъг път по някое време спира да духа студено и става задушно в купето. Като го изключа, влиза свеж въздух от вън и при повторно включване на климатика пак духа студено за известно време и т.н. Понякога при самото изключване на климатика, почва да мирише на изгоряло! Карах колата на диагностика и излезе, че налягането е по- малко от препоръчителното! Пълних с фреон преди няколко месеца, няма течове, поне така каза майстора!
Благодаря предварително.
Здравейте съфорумци, имам странен проблем с климатроника и незнам как да го разреша. Проблема се проявява на дълъг път по някое време спира да духа студено и става задушно в купето. Като го изключа, влиза свеж въздух от вън и при повторно включване на климатика пак духа студено за известно време и т.н. Понякога при самото изключване на климатика, почва да мирише на изгоряло! Карах колата на диагностика и излезе, че налягането е по- малко от препоръчителното! Пълних с фреон преди няколко месеца, няма течове, поне така каза майстора!
Благодаря предварително.
Колкото повече, толкова повече.
- vlado320
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Плевен,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 4.8
Re: Странен проблем с климатроник
Колега ,провери си клапите(кога отварят и затварят).....При мен(М52Б20ТУ) отляво духаше студено(лед направо),а отдясно жега.Оказа се че е намалял фреона......впрочем не са ми напълнили необходимото количество.Провери и на друго място колко фреон имаш,преди датръгнеш да правиш нещо! 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странен проблем с климатроник
android написа:М43Б19 BMW Е46 318i 99г
Здравейте съфорумци, имам странен проблем с климатроника и незнам как да го разреша. Проблема се проявява на дълъг път по някое време спира да духа студено и става задушно в купето. Като го изключа, влиза свеж въздух от вън и при повторно включване на климатика пак духа студено за известно време и т.н. Понякога при самото изключване на климатика, почва да мирише на изгоряло! Карах колата на диагностика и излезе, че налягането е по- малко от препоръчителното! Пълних с фреон преди няколко месеца, няма течове, поне така каза майстора!
Благодаря предварително.
щом ти го прави на дълаг път значи най-вероятно ти замръзва изпарителя има един датчик на него който следи температурата му и под 5 градуса трябва да изключи компресора.
За де се убедиш сам в това което казвам пусни климатика и отиди при двигателя и гледая дали компресора ще се изключи ако не спира и тръгва от време на време значи този датчик за който ти говоря е дал фира и като тръгнеш на дълго изпарителя замръзва и като спреш климатика от снежинката и го пуснеш след няколко минути пак си работи нормално до следващото замръзване.
Не си губи времето да мериш фреона щом си го заредил и са го гледали за течове виж този датчик как се държи и ще си решиш проблема може да се види на живи данни с програма, а може и да се замери той трябва да отчете 5 градуса за да изключи компресора в противен случей изапарителя замръзва.
- android
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i 2000г.
- Детайли за колата: М43Б19
Re: Странен проблем с климатроник
Благодаря за бързата реакция колеги!
Ще го проверя този датчик! Когато пълних климатика с фреон, човека замери температурата в купето и стигна до -3C. Странното е, че понякога като спре да работи и го изключа и за кратко започва да мирише на изгоряло. А за диагностика я гледаха и показа по- малко налягане (цифрите ги забравих за съжаление ако са от значение), но няколко атмосфери на долу. Благодаря още веднъж. Ще пиша като има развитие по моя случай.

Колкото повече, толкова повече.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странен проблем с климатроник
android написа:Благодаря за бързата реакция колеги!Ще го проверя този датчик! Когато пълних климатика с фреон, човека замери температурата в купето и стигна до -3C. Странното е, че понякога като спре да работи и го изключа и за кратко започва да мирише на изгоряло. А за диагностика я гледаха и показа по- малко налягане (цифрите ги забравих за съжаление ако са от значение), но няколко атмосфери на долу. Благодаря още веднъж. Ще пиша като има развитие по моя случай.
щом са ти измерили -3 градуса значи гаранция вече изпарителя замръзва не знам защо това не им е направило впечатление това е климатик а не фризер тук температурата не трябва да е под 5 градуса само фризерите имат минусова камера.
Смени дефрос датчика и си готов.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Странен проблем с климатроник
Климатикът в абсолютно изрядно състояние трябва да ти вкарва студен създух с температура межу 7 и 12 градуса. Каквато и цифра да ти каже в този прозорец - майсторът на климатици ще ти каже, че е наред. За да ти вкарва -3....как не им е направило впечатление просто...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани