Проблеми с гърнето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблеми с гърнето
Здравейте колеги, колата е 320д 150 и при форсиране на двигателя на свободна се чува всичко нормално, но при ускорение на скорост се чува едно отвратително тракане/чукане някаде отпред а двигатела като цяло си работи нормално. Другия проблем е като спра на едно място и почва да се чува свирене което съм сигурен, че идва от гърнето някаде отпред. Та въпроса ми е от какво може да е това тракане/чукане при ускорение и дали не са свързани двете работи от гърнето?
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблеми с гърнето
Виш някой тампон да нямаш скъсан колега или някой мека връзка да се е скъсала Успех .
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблеми с гърнето
Разкачил си се някъде,провери на отворен капак дали не пуши излишно от някъде
С катализатори ли си?

- e36Bulgaria
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 31.07.2011
- Местоположение: Плевен, Долни Дъбник
- Пол: Мъж
- Кара: ше 318tds
- Мечтае да кара: перфектно БМВ
Re: Проблеми с гърнето
По принцип има една планка която се намира да речем под шофиора тя се държи на 2 болта и много често се къса от вибрациите!! другия проблем може да ти е от меката връзка и тя да ти свири 

Re: Проблеми с гърнето
dobromir написа:Виш някой тампон да нямаш скъсан колега или някой мека връзка да се е скъсала Успех .
Няма скъсани тампони по гърнето
S7 написа:Разкачил си се някъде,провери на отворен капак дали не пуши излишно от някъдеС катализатори ли си?
Скоро махнах катализатора (незнам дали има и друг за махане) и смених едно от гарнетата защото се получаваше и дрънчене на тенекия, но след ремонта се управи само дрънченето тези 2 работи от по горе си останаха.
- e36Bulgaria
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 31.07.2011
- Местоположение: Плевен, Долни Дъбник
- Пол: Мъж
- Кара: ше 318tds
- Мечтае да кара: перфектно БМВ
Re: Проблеми с гърнето
sprewel написа:dobromir написа:Виш някой тампон да нямаш скъсан колега или някой мека връзка да се е скъсала Успех .
Няма скъсани тампони по гърнетоS7 написа:Разкачил си се някъде,провери на отворен капак дали не пуши излишно от някъдеС катализатори ли си?
Скоро махнах катализатора (незнам дали има и друг за махане) и смених едно от гарнетата защото се получаваше и дрънчене на тенекия, но след ремонта се управи само дрънченето тези 2 работи от по горе си останаха.
някоя не дозаварена тръба виж
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Проблеми с гърнето
e36Bulgaria написа:По принцип има една планка която се намира да речем под шофиора тя се държи на 2 болта и много често се къса от вибрациите!! другия проблем може да ти е от меката връзка и тя да ти свири
Ако се е скъсала тръбата,която е над въпросната планка тя ще дрънчи и при палене и гасене.
П.П.Виж квадратният тампон на ауспуха малко преди крайното гърне да не е заминал

Re: Проблеми с гърнето
Видко дай да я закараме тая кола на един канал да погледнем тия тръби и гърнета, че на мене друга една работа ми се върти из главата. Понеже, като загасиш двигателя притриса леко в купето, което няма как да се предаде чак такава вибрация от тия тръби, та мисълта ми е да не е заминал някой тампон на двигателя
(естествено само предполагам може и от тях да е ама най-лесно ще го разберем на канала). Относно свиркането разбрахме, че е от винтилаторчето на парното (иска смазване).

- КЕЛЕША
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 28.03.2009
- Местоположение: Плевен-София-Банско
- Пол: Мъж
- Кара: турбо комбайн и ......
Re: Проблеми с гърнето
Погледни тръбата при номер 2 (сплесканото) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 обикновенно там става проблема(болка си е на 320д) 


Re: Проблеми с гърнето
martin_g60 написа:e36Bulgaria написа:По принцип има една планка която се намира да речем под шофиора тя се държи на 2 болта и много често се къса от вибрациите!! другия проблем може да ти е от меката връзка и тя да ти свири
Ако се е скъсала тръбата,която е над въпросната планка тя ще дрънчи и при палене и гасене.
П.П.Виж квадратният тампон на ауспуха малко преди крайното гърне да не е заминал
Колега при палене и гаснене не се чува дрънчене а прескърцване като от ремък ама не е от ремък

Exesus написа:Видко дай да я закараме тая кола на един канал да погледнем тия тръби и гърнета, че на мене друга една работа ми се върти из главата. Понеже, като загасиш двигателя притриса леко в купето, което няма как да се предаде чак такава вибрация от тия тръби, та мисълта ми е да не е заминал някой тампон на двигателя(естествено само предполагам може и от тях да е ама най-лесно ще го разберем на канала). Относно свиркането разбрахме, че е от винтилаторчето на парното (иска смазване).
Ще закараме да видим макар аз да съм гледал ама може да несъм видял

КЕЛЕША написа:Погледни тръбата при номер 2 (сплесканото) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 обикновенно там става проблема(болка си е на 320д)
Сплесканото от там ми дранчеше на тенекия и го управих, но двата други проблема от по горе си останаха и те се чуват някаде отпред на колата
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблеми с гърнето
Имах подобен проблем оказа, се че ми е скъсан единия тампон на мотора и поради тази причина вибрациите бяха по силни и тръбата на генерацията опираше във въпросната планка и някъде другаде ис е чуваха странни звъци
. Смених тампоните и всички излишни звуци изчезнаха.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани