740 IL /2001 Виското експлодира
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
Колега благодаря за отговора !Ще те помоля да уточним и още нещо.Понеже вече си го направил това ново въведение и имаш сигурно наблюдения.Как се държат стрелката на температурата и включването на перката при свързване към датчика на 91градуса?Смисъл системата перка-датчик успява ли да държи колата в нормална работна температура?Понеже при мен на 30-та леко ми минава средата и едва тогава се включва перката при условие че ползвам датчик от 38-ца който,пак е завит на същата височина на която е завит и на 38-ят радиатор.Дали ме разбра какво те питам?
С тази интервенция температурата стои ли на средата или има отклонения ако да какви?

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
адаш аз като сменях на е34-ката мотора и сложих от М20-ката датчиците на М52-то и сега както казваш температурата стои след средата и виското тогава зацепва.аз си го обяснявам че двигателите са направени да работят на различни температури и цялата работа ме самнява че идва от термостата.
- afterburner
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 11.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '95 E38 740i
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
За жалост още не съм монтирал перката, изникнаха някакви странни проблеми с колата и в момента автомата е в авариен режим и това ми е по-големия проблем
Ще пиша като го пробвам...

- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
В този ред на мисли аз в моята съм без виско въобще. Следва ли да я карам в някакъв по-различен режим (без климатик, без парно)?
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
На място по светофарите не ти ли загрява?А на климатик?
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
На климатик не я карам, за да не прегрее фреона. Но преди да се установи липсата на перката я карах и не загряваше, по-скоро климатика почваше да духа топло след време. Самата кола не загрява грам.
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
IceFire написа:В този ред на мисли аз в моята съм без виско въобще. Следва ли да я карам в някакъв по-различен режим (без климатик, без парно)?
Не се разбрал,колега.Виско си имаш,даже е перфектно.Липсва ти ел.перката.Затова не трябва да караш на климатик докато не се монтира перка.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
Да, още ги уча доста от нещата. Значи имаме:
-Перка за охлаждане на двигател
-Ел.перка
-Виско
И всичко това са различни неща. За сега като я карам, пускам на моменти климатика за по 5-10 минути на час максимум да поразхлади и си се включва и работи, надявам се нищо да не даде фира
-Перка за охлаждане на двигател
-Ел.перка
-Виско
И всичко това са различни неща. За сега като я карам, пускам на моменти климатика за по 5-10 минути на час максимум да поразхлади и си се включва и работи, надявам се нищо да не даде фира

Re: 740 IL /2001 Виското експлодира
IceFire написа:Да, още ги уча доста от нещата. Значи имаме:
-Перка за охлаждане на двигател
-Ел.перка
-Виско
И всичко това са различни неща. За сега като я карам, пускам на моменти климатика за по 5-10 минути на час максимум да поразхлади и си се включва и работи, надявам се нищо да не даде фира
1-вото и 3-тото са едно,а 2-рото е отделно и на теб точно то ти липсва.А за климатика ти казах да не го пускаш изобщо докато не монтираме перка,но както решиш ако искаш си карай нон стоп на климатик....
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани