Лека корозия в алуминия около термостата.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Лека корозия в алуминия около термостата.
Здравейте колеги,
Накратко - преди около месец и половина реших да сменям антифриза и заедно с това да
сваля и огледам термостата поради минимален теч под него ,като предварително бях си
купил оригинален нов уплътнителен пръстен за него. Като свалих термостата се оказа ,че
е оригинал
, но е сменян защото имаше щампа за производство 2007 г. С термостата
всичко е наред ,замерих и буксата за нагревателния елемент ,даде ми 11 ома ,дотук
всичко О.К.
Обаче около отвора за термостата в главата забелязах малки язвички в алуминия и ми
стана ясно ,че само силикона няма да реши на 100% проблема . Още повече ,че като
свалих термостата той вече беше гарниран със силикон.
.
Понеже в момента не можех да предприема друго ,то изчистих до блясък всичко от стария
силикон ,зашкурих колкото можах корозията около отвора за термостата ,сложих новия
пръстен на термостата и намазах съвсем умерено с червен високотемператерен силикон
уплътнението на термостата . Изчахах около 2 часа след монтажа на термостата ,налях
новия антифриз ,обезвъздуших и т.н. От тогава до преди може би 3-4 дни всичко беше
наред ,никакви течове и загуби.
Обаче вчера вдигнах капака и ......опа , под термостата отново много малко петънце .
Ясно е че само със силикон няма да стане ,или поне този червения /на БИЗОН/ .
Дайте акъл дали ще свърши работа черния силикон за гарнитури на РЕЙНЦ или
да свалям термостата и да се опитвам да запълня язвите в алуминия с някаква
химия от рода на "течна стомана" и т.н. Не ми се ще за такава простотия да свалям
главата за наваряване ,още по малко че язвичките са сравнително плитки.
Ще съм особено благодарен за отзиви на колеги които са имали подобен проблем и
са го решили грамотно и трайно по някакъв начин
П.П. Мотора е М 43 ТУ.
Накратко - преди около месец и половина реших да сменям антифриза и заедно с това да
сваля и огледам термостата поради минимален теч под него ,като предварително бях си
купил оригинален нов уплътнителен пръстен за него. Като свалих термостата се оказа ,че
е оригинал

всичко е наред ,замерих и буксата за нагревателния елемент ,даде ми 11 ома ,дотук
всичко О.К.
Обаче около отвора за термостата в главата забелязах малки язвички в алуминия и ми
стана ясно ,че само силикона няма да реши на 100% проблема . Още повече ,че като
свалих термостата той вече беше гарниран със силикон.

Понеже в момента не можех да предприема друго ,то изчистих до блясък всичко от стария
силикон ,зашкурих колкото можах корозията около отвора за термостата ,сложих новия
пръстен на термостата и намазах съвсем умерено с червен високотемператерен силикон
уплътнението на термостата . Изчахах около 2 часа след монтажа на термостата ,налях
новия антифриз ,обезвъздуших и т.н. От тогава до преди може би 3-4 дни всичко беше
наред ,никакви течове и загуби.
Обаче вчера вдигнах капака и ......опа , под термостата отново много малко петънце .
Ясно е че само със силикон няма да стане ,или поне този червения /на БИЗОН/ .
Дайте акъл дали ще свърши работа черния силикон за гарнитури на РЕЙНЦ или
да свалям термостата и да се опитвам да запълня язвите в алуминия с някаква
химия от рода на "течна стомана" и т.н. Не ми се ще за такава простотия да свалям
главата за наваряване ,още по малко че язвичките са сравнително плитки.
Ще съм особено благодарен за отзиви на колеги които са имали подобен проблем и
са го решили грамотно и трайно по някакъв начин

П.П. Мотора е М 43 ТУ.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Лека корозия в алуминия около термостата.
Черен силикон за гарнитури, немски е. Издържа до 340,гр. и лепи всичко, също така е и гъвкав! Поне, аз лепя различни материяли: дърво-гума; ламарина-пластмаса и всякакви гумени уплътнения. Снощи си залепих лайсните на купето с него+щипките им. Ще едитна снимка довечера.
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Лека корозия в алуминия около термостата.
vavilon написа:Черен силикон за гарнитури, немски е. Издържа до 340,гр. и лепи всичко, също така е и гъвкав! Поне, аз лепя различни материяли: дърво-гума; ламарина-пластмаса и всякакви гумени уплътнения. Снощи си залепих лайсните на купето с него+щипките им. Ще едитна снимка довечера.
За черния силикон на ВИКТОР РЕЙНЦ ли говориш колега?
Дай една снимка ако не е проблем.

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Лека корозия в алуминия около термостата.
IKN написа:vavilon написа:Черен силикон за гарнитури, немски е. Издържа до 340,гр. и лепи всичко, също така е и гъвкав! Поне, аз лепя различни материяли: дърво-гума; ламарина-пластмаса и всякакви гумени уплътнения. Снощи си залепих лайсните на купето с него+щипките им. Ще едитна снимка довечера.
За черния силикон на ВИКТОР РЕЙНЦ ли говориш колега?
Дай една снимка ако не е проблем.

- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани