М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
става за каране, що реши, че не става? дори това което пише като мнение е, че не става за писта.

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
в никакъв случай КВ!!!!
преди година си купих за части 2 предни койловъра от е36 карани 2000км в бг купувани чисто нови от германия....
и двата амортисйора бяха изпусанли и двете големи пружини бяха счупени единственото здраво нещо бяха малките пружинки които обират луфта....а КВ-тата струват колкото хубави койловъри.....
преди година си купих за части 2 предни койловъра от е36 карани 2000км в бг купувани чисто нови от германия....
и двата амортисйора бяха изпусанли и двете големи пружини бяха счупени единственото здраво нещо бяха малките пружинки които обират луфта....а КВ-тата струват колкото хубави койловъри.....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
bigmurzi написа:става за каране, що реши, че не става? дори това което пише като мнение е, че не става за писта.
на предната си кола си купих чисто ново окачване на JOM нерегулируемо 60/50.
такова тръскане се тръсках, че не ми се говори.
в завой с леки неравности, колата направо отскачаше от пътя и ставаше неуправляема.
на хубав гладък асвалт нямаше проблеми,ама то такъв из градовете почти няма.
да не говорим че преден ляв амортисьор ми се разскърца на 3-тата седммица.
та от там са ми наблюденията.
твърдостта на м-техника ме устройва напълно.
затова търся вариант близък по твърдост.
гледам из темите големите спрягат синия х-р ама той е за макс. -40мм,пък и не намерих никъде данни за неговата твърдост.
из германско койловърите на KW доста ги ползват,затова питах. гюнтер не е прост!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
ми потърси в сайта им примерно твърдостите
ама х&р няма да ти е евтин. ако купуваш нови де. има колеги из форума внасят такива неща, разгледай обявите, разпитай за цени ..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
На мойта съм с Еибах червени (не съм сигурен колко свалят) и е точно каквото аз търся. Да е малко по-твърда от стоковото, но да не е като лагерна количка. Карал съм няколко пъти ис-ка с м-техник и съм се возил в същата многократно и бих казал, че голяма разлика няма. Жалко, че моите са за 4-цилиндрова, а искам да минавам на дебел кол и ще трябва да ги сменям. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
Това, че ще минаваш на дебел кол, не значи, че трябва да сменяш и пружини
. Освен ако мотора ти не е 6 цилиндров . За H&R до колото знам излизат около 350-400лв. обирнисе към SToDo, имат и 4 варянта на твърдост. До колото знам и Андроноф е с H&R.

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
liort написа:Това, че ще минаваш на дебел кол, не значи, че трябва да сменяш и пружини. Освен ако мотора ти не е 6 цилиндров . За H&R до колото знам излизат около 350-400лв. обирнисе към SToDo, имат и 4 варянта на твърдост. До колото знам и Андроноф е с H&R.
но сигурно има нещо защото в спецификацията на пружините на някои фирми пише за 45мм стъбло или съответно за 51мм като каталожните им номера са различни.
в тоя ред на мисли,значи ли когато колата излиза от завода със дебелия макферсон значи окачването е м-техник?
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
Отговорът на въпроса ти е откриваем за около 13 секунди с гугъл, ама друго си е да питаш у форума, а?
lb/in
Stock 325i-----------------------106------------------------245
Stock 325is----------------------118------------------------265
Stock 325ix----------------------106------------------------308
Stock M3-------------------------114------------------------314
Stock M3--------------------------140------------------------250
Dinan Sport-----------------------172------------------------300
H&R OE Sport---------------------180------------------------380
H&R Sport-------------------------180------------------------380
H&R Sport (29664)---------------200------------------------285
H&R Race-------------------------315------------------------ 570
H&R Coilovers***----------------340------------------------380
Eibach Pro-Kit--------------------102-------------------------277
Eibach Race----------------------160-------------------------445
IE SIII----------------------------315-------------------------570
Koni Coilovers-------------------342-------------------------407
Cosmo Coilovers----------------450-------------------------560
Tokico----------------------------165-------------------------265
TMS J-Stock**-------------------680------------------------1026
Alpina(est.)---------------------~200-----------------------~350
FK 60/60 cup kit-----------------379--------------------------379
Vogtland Standard***--------115/197-----------------------360
Vogtland CS***---------------137/200-----------------------400
Vogtland--------------------------225--------------------------360
**= Alternate rates available
***= M3 Application
PS: liort, все още не съм с тия пружини..
lb/in
Stock 325i-----------------------106------------------------245
Stock 325is----------------------118------------------------265
Stock 325ix----------------------106------------------------308
Stock M3-------------------------114------------------------314
Stock M3--------------------------140------------------------250
Dinan Sport-----------------------172------------------------300
H&R OE Sport---------------------180------------------------380
H&R Sport-------------------------180------------------------380
H&R Sport (29664)---------------200------------------------285
H&R Race-------------------------315------------------------ 570
H&R Coilovers***----------------340------------------------380
Eibach Pro-Kit--------------------102-------------------------277
Eibach Race----------------------160-------------------------445
IE SIII----------------------------315-------------------------570
Koni Coilovers-------------------342-------------------------407
Cosmo Coilovers----------------450-------------------------560
Tokico----------------------------165-------------------------265
TMS J-Stock**-------------------680------------------------1026
Alpina(est.)---------------------~200-----------------------~350
FK 60/60 cup kit-----------------379--------------------------379
Vogtland Standard***--------115/197-----------------------360
Vogtland CS***---------------137/200-----------------------400
Vogtland--------------------------225--------------------------360
**= Alternate rates available
***= M3 Application
PS: liort, все още не съм с тия пружини..

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
Andronoff написа:Отговорът на въпроса ти е откриваем за около 13 секунди с гугъл, ама друго си е да питаш у форума, а?
lb/in
Stock 325i-----------------------106------------------------245
Stock 325is----------------------118------------------------265
Stock 325ix----------------------106------------------------308
Stock M3-------------------------114------------------------314
Stock M3--------------------------140------------------------250
Dinan Sport-----------------------172------------------------300
H&R OE Sport---------------------180------------------------380
H&R Sport-------------------------180------------------------380
H&R Sport (29664)---------------200------------------------285
H&R Race-------------------------315------------------------ 570
H&R Coilovers***----------------340------------------------380
Eibach Pro-Kit--------------------102-------------------------277
Eibach Race----------------------160-------------------------445
IE SIII----------------------------315-------------------------570
Koni Coilovers-------------------342-------------------------407
Cosmo Coilovers----------------450-------------------------560
Tokico----------------------------165-------------------------265
TMS J-Stock**-------------------680------------------------1026
Alpina(est.)---------------------~200-----------------------~350
FK 60/60 cup kit-----------------379--------------------------379
Vogtland Standard***--------115/197-----------------------360
Vogtland CS***---------------137/200-----------------------400
Vogtland--------------------------225--------------------------360
**= Alternate rates available
***= M3 Application
PS: liort, все още не съм с тия пружини..
някъде да видя информация за 318ис в таблицата дето си постнал??
ама друго си е да нахраниш предварително пред всички във форума,а?
п.с.тея и доста други неща намерих с гугъл за 12сек. ама не и това дето ми трябва!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
Явно си заслужаваш храната, щото наготово ти дадох информацията и пак си недоволен!
Я сега погледни съотношенията на всички стоковици и си направи извода, че са доста близки едно до друго.
Я след това потърси за 12 секунди в гугъл информация - гарантирам ти, че ще намериш много и то само в 2-3 форума.
А и ти търсиш афтърмаркет пружини с близки характеристики, та мисля, че информацията, която ти дадох е всичко, което ти е нужно.
Замисли се също дали би бил способен да усетиш разлика между 140/250 и 106/245 примерно и то на раздрънкана евридейка?
Мислете преди да пишете бе, хора!
Я сега погледни съотношенията на всички стоковици и си направи извода, че са доста близки едно до друго.
Я след това потърси за 12 секунди в гугъл информация - гарантирам ти, че ще намериш много и то само в 2-3 форума.
А и ти търсиш афтърмаркет пружини с близки характеристики, та мисля, че информацията, която ти дадох е всичко, което ти е нужно.
Замисли се също дали би бил способен да усетиш разлика между 140/250 и 106/245 примерно и то на раздрънкана евридейка?
Мислете преди да пишете бе, хора!
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??
информацията която си ми "дал наготово" си я издирих сам още преди да пусна темата.
тая таблица заедно с още няколко ми висят на десктопа от доста време.
както сам виждаш, в таблицата има някои несъответствия (като спортните пружини eibach например),които ги дават по-меки от стоковите пружини на е30.
нямаше нужда да ми реагираш все едно има 1000 теми по въпроса в подфорум е30,а аз съм поредния идиот без работа пуснал тема преди да си направи труда да ползва търсачката.
пуснах темата не само за конкретните числа на spring rate-а на пружините а и за конкретни впечатления от колеги които са минали по тоя път и са имали едното а после са сложили друго окачване.
Точно от теб като старши ентусиаст и човек от нашата гилдия не очаквах такова отношение,но как да е явно нещо съм сгрешил.
да не съм офф ето една табличка която ще помогне на всеки следващ бмв ентусиаст (като мен) да си конвертира твърдостта на пружините от lbs/in към кг/мм.
kg/mm to lbs/in
-----------------------------
16 = 896
15 = 840
14 = 784
13 = 728
12 = 672
11 = 616
10 = 560
9.0 = 504
8.5 = 476
8.0 = 448
7.5 = 420
7.0 = 392
6.5 = 364
6.0 = 336
5.5 = 308
5.0 = 280
4.5 = 252
4.0 = 224
3.0 = 168
2.0 = 112
тая таблица заедно с още няколко ми висят на десктопа от доста време.
както сам виждаш, в таблицата има някои несъответствия (като спортните пружини eibach например),които ги дават по-меки от стоковите пружини на е30.
нямаше нужда да ми реагираш все едно има 1000 теми по въпроса в подфорум е30,а аз съм поредния идиот без работа пуснал тема преди да си направи труда да ползва търсачката.
пуснах темата не само за конкретните числа на spring rate-а на пружините а и за конкретни впечатления от колеги които са минали по тоя път и са имали едното а после са сложили друго окачване.
Точно от теб като старши ентусиаст и човек от нашата гилдия не очаквах такова отношение,но как да е явно нещо съм сгрешил.
да не съм офф ето една табличка която ще помогне на всеки следващ бмв ентусиаст (като мен) да си конвертира твърдостта на пружините от lbs/in към кг/мм.
kg/mm to lbs/in
-----------------------------
16 = 896
15 = 840
14 = 784
13 = 728
12 = 672
11 = 616
10 = 560
9.0 = 504
8.5 = 476
8.0 = 448
7.5 = 420
7.0 = 392
6.5 = 364
6.0 = 336
5.5 = 308
5.0 = 280
4.5 = 252
4.0 = 224
3.0 = 168
2.0 = 112
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани