М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от ssound » 19 Сеп 2011, 9:10

пичове,някой знае ли колко е твърдостта на м-техник пружините на 4 цилиндрово 318ис (предни и задни)??
искам да си взема понижаващи пружини,нещо от сорта50/30 или 60/40мм но да не се отдалечавам много от заводската твърдост!
то е ясно че промяна неминуемо ще има,но да не става "каруца".
в е34 форума има тема със рейта на пружините на спортните модели,както и на афтърмаркет такива,но за е30 не намерих нищо :(
фирмата "Bavarian Autosport" предлага по-ниски пружини със същата твърдост, но нямат представител в бг.
давайте предложения от наличните в бг. марки!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от ssound » 20 Сеп 2011, 22:03

айде бе,колеги никой нищо ли не знае по въпроса??!
линкче с параметри нещо каквото и да е!
кажете поне който е сложил спортни пружини от рода 60/40 "много твърдо стана да е*а мама му с тоя вайтек"
или "сложих KW-то и не е като каруца" или нещо от сорта!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от nesko » 21 Сеп 2011, 15:02

FK си вземи едно към едно е със стандартното аз си взех такива за е30ката и не бях никак доволен като казвам не бях доволен не бях понеже си остана мека и после се наложи да слагам други по корави :yes: и оня пич дето взе на Павката комбито си взе такива и му ги сложих преди месец пак същата возия :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от lubeto » 21 Сеп 2011, 16:01

fk-то е по-меко и по-скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i
Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от burov » 21 Сеп 2011, 19:35

Всичко друго само не и FK. От опит го казвам това са абсолютни мекици. По-меки са дори от стоковите. Те само снижават, но не втвърдяват колата. Единственото им хубаво е, че за малко пари добива горе-долу добра стойка колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от nesko » 21 Сеп 2011, 22:15

Аз разбрах че момчето иска точно такава возия мека но колата да е ниска и за това предложиш пластелиновата серия на ФК :yes: имам 2коли с такива тоест имах и са на харабия най меките които можеш да намериш :yes: всичко по различно от ФК ще е малко по твърдо от стоковица :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i
Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от burov » 22 Сеп 2011, 0:46

nesko написа:Аз разбрах че момчето иска точно такава возия мека но колата да е ниска и за това предложиш пластелиновата серия на ФК :yes: имам 2коли с такива тоест имах и са на харабия най меките които можеш да намериш :yes: всичко по различно от ФК ще е малко по твърдо от стоковица :bchug:

А аз разбрах, че колегата търси нещо малко по-ниско и по-твърдот стоковица, но "да не вози като каруца" . Затова писах да не е FК. FK е малко по-ниско и малко по-меко от стоковица :mrgreen: И си е тотален боклук според мен. И го казвам от опит това, защото в момента съм с такива пружини и единственото което ме кефи е стойката на колата. С риск да бъда нахранен от доста пишещи тук щекажа, че е по добре да среже малко стоковите пружини отколкото да слага FK.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от tuningfena » 22 Сеп 2011, 8:36

то предните е възможно да се срежат и да стане , но отзад няма как
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от ssound » 22 Сеп 2011, 10:26

как по-ниски пък по-меки от стоковите? че то значи ще си "хапвам" картер поне веднъж седмично.
значи варианта на фк отпада.мисля нещо от сорта:ако стоковите ми пружини са примерно 3,5кг/мм
да си търся по-ниски примерно 4кг/мм. или нещо възможно най-близко.
казвам примерно защото все още не знам с каква твърдост е м-техника!?
п.с. някакви впечатления от койловърите на джом?

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от bigmurzi » 22 Сеп 2011, 16:12

твърдички са
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от ssound » 22 Сеп 2011, 22:58

bigmurzi написа:твърдички са


ама това в комплект с амортисьорите на jom ли?
ако избера вариант jom coilover мисля да ползвам само пружините и регулиращите гайки а да си оставя моите амортисьори като евентуално скъся малко стержена.
ама нито на jom-а знам твърдостта,нито на м-техника ми,така че все още изчаквам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от nesko » 22 Сеп 2011, 23:04

ssound написа:
bigmurzi написа:твърдички са


ама това в комплект с амортисьорите на jom ли?
ако избера вариант jom coilover мисля да ползвам само пружините и регулиращите гайки а да си оставя моите амортисьори като евентуално скъся малко стержена.
ама нито на jom-а знам твърдостта,нито на м-техника ми,така че все още изчаквам.

и аз бих резнал малко предните а задните ще ползвам тия които имаш ти джомските с ония неща за регулиране на височината и те тия сините дето ги имаш на джом са меки но не и колкото ФК :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от Vasko_BP » 23 Сеп 2011, 11:47

Преди време слагах пружини на ФК и седяха на колата около 3 км и просто ги махнахме защото беше ужасно. Задните пружини са толкова меки, че дори не ме кефи като стойка. Пробвах пак на ФК задни но от е36 уж седяла малко по-твърдичка, но познай - само митове и легенди. Возията и така беше ужасна. Не бих избрал ФК пружини пред Мтех.
Защо не пуснеш една снимка на колата от страни да видим как стои на височина? Много ли е висока?
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от bigmurzi » 23 Сеп 2011, 23:31

ssound написа:
bigmurzi написа:твърдички са


ама това в комплект с амортисьорите на jom ли?
ако избера вариант jom coilover мисля да ползвам само пружините и регулиращите гайки а да си оставя моите амортисьори като евентуално скъся малко стержена.
ама нито на jom-а знам твърдостта,нито на м-техника ми,така че все още изчаквам.

комплект амортисьори и пружини. по отделно може да си правиш комбинации, ама ако купиш комплект и не го сложиш е странно ..
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: М-ТЕХНИК-КГ/ММ??

Мнение от ssound » 24 Сеп 2011, 19:20

единствената причина да купя комплект е че просто JOM не предлагат отделно пружини и регулиращи гайки.
а техните амортисьори имам чувството че са по твърди от необходимото,и правят колата трудна за каране в градски условия.
ако не са с регулиращи гайки сигурно няма да ги погледна ама това ме изкушава много.
хубаво е да имаш опция за регулиране на височината на автомобила.
освен тея две китайчета някой с впечатления отдруги марки?
ейбах
х-р
kw
vogtland
вайтек-за него ми казаха че е много твърдо.
KW гледам поддържат доста варианти за е30 за разлика от доста други фирми.
Последна промяна ssound на 24 Сеп 2011, 19:29, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook