Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Здравейте,
Ето, че отново идвам към форума, за да пиша за проблемът, който имам с моята Е38-ца (99та, дизел 740д)
Като я взех още, не палеше много добре - като завъртя ключа, започва да стърже, върти поне 3-4 секунди и запалва. Човека каза, че така било нормално - ама очевидно не - след 2-3 дни каране се влоши - започна да стърже 5-6 секунди; като през това време припалва на няколко пъти и накрая запалва. Докато се "мъчи", мигновено примигваха лампите с жълт цвят - удивителна, една и други; но само за по 100-200 милисекунди.
Накрая я закарах да я видим; пробвахме да закачим кабели от друга кола - абсолютно същото положение - вероятно не е акумулатор проблемът. Още повече, че всички лампи вътре светят, мога да усиля радиото много (с все 4-те баса) и да пусна ксеноните и всичко работи перфектно - но просто не пали...
Сменихме акумулатора с някакъв произволен друг, за да видим дали поне ще има разилка в начина на запалване все пак - и това вече беше тоталната грешка - след смятана колата дори не ОПИТВА да запали. Като мина на 3-та позиция на ключа се чува едно тихо "клик" отвътре и това е; дори не опитва да подкара стартера.
И до там - сега е паметник. Някакви съвети по двата проблема (трябва да се реши първо втория и после да се мисли по първия...)?
Ето, че отново идвам към форума, за да пиша за проблемът, който имам с моята Е38-ца (99та, дизел 740д)
Като я взех още, не палеше много добре - като завъртя ключа, започва да стърже, върти поне 3-4 секунди и запалва. Човека каза, че така било нормално - ама очевидно не - след 2-3 дни каране се влоши - започна да стърже 5-6 секунди; като през това време припалва на няколко пъти и накрая запалва. Докато се "мъчи", мигновено примигваха лампите с жълт цвят - удивителна, една и други; но само за по 100-200 милисекунди.
Накрая я закарах да я видим; пробвахме да закачим кабели от друга кола - абсолютно същото положение - вероятно не е акумулатор проблемът. Още повече, че всички лампи вътре светят, мога да усиля радиото много (с все 4-те баса) и да пусна ксеноните и всичко работи перфектно - но просто не пали...
Сменихме акумулатора с някакъв произволен друг, за да видим дали поне ще има разилка в начина на запалване все пак - и това вече беше тоталната грешка - след смятана колата дори не ОПИТВА да запали. Като мина на 3-та позиция на ключа се чува едно тихо "клик" отвътре и това е; дори не опитва да подкара стартера.
И до там - сега е паметник. Някакви съвети по двата проблема (трябва да се реши първо втория и после да се мисли по първия...)?
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
IceFire написа:Здравейте,
Ето, че отново идвам към форума, за да пиша за проблемът, който имам с моята Е38-ца (99та, дизел 740д)
Като я взех още, не палеше много добре - като завъртя ключа, започва да стърже, върти поне 3-4 секунди и запалва. Човека каза, че така било нормално - ама очевидно не - след 2-3 дни каране се влоши - започна да стърже 5-6 секунди; като през това време припалва на няколко пъти и накрая запалва. Докато се "мъчи", мигновено примигваха лампите с жълт цвят - удивителна, една и други; но само за по 100-200 милисекунди.
Накрая я закарах да я видим; пробвахме да закачим кабели от друга кола - абсолютно същото положение - вероятно не е акумулатор проблемът. Още повече, че всички лампи вътре светят, мога да усиля радиото много (с все 4-те баса) и да пусна ксеноните и всичко работи перфектно - но просто не пали...
Сменихме акумулатора с някакъв произволен друг, за да видим дали поне ще има разилка в начина на запалване все пак - и това вече беше тоталната грешка - след смятана колата дори не ОПИТВА да запали. Като мина на 3-та позиция на ключа се чува едно тихо "клик" отвътре и това е; дори не опитва да подкара стартера.
И до там - сега е паметник. Някакви съвети по двата проблема (трябва да се реши първо втория и после да се мисли по първия...)?
Опитай не с произволен акумулатор а точно с такъв какъвто ти трябва. Нов и добре зареден. Имай предвид че този голям дизел е голям лапач на акумулатори. Аз като си представя ТДС-а как трудно върти като се скапе а твоя 8-мак.
Изгасва ли ти таблото като завъртиш ключа? Ако няма никаква реакция може би не е от акумулатора а самия стартер.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Ами, преди смяната на акумулатора се мъчеше да пали, но само въртеше - бавничко (3-4 импулса в секунда) и не запалваше. докато това се случва; радиото спира и светлините в купето леко се затъмняват (но леко). По таблото няма грешки, вкл. грешка за нисък акумулатор, нищо.
След опита за подмяна с друг акумулатор; вече с другия, както и пак с нейния си - няма никаква реакция. Поставя се ключа на позиция 1 - нормално тръгва радиото; на позиция 2 проверява уредите - не дава никаква грешка - въртя на позиция три - тишина (само леко цъкване отпред някъде) и до там. На развърта стартера въобще.
Какво може да е?
След опита за подмяна с друг акумулатор; вече с другия, както и пак с нейния си - няма никаква реакция. Поставя се ключа на позиция 1 - нормално тръгва радиото; на позиция 2 проверява уредите - не дава никаква грешка - въртя на позиция три - тишина (само леко цъкване отпред някъде) и до там. На развърта стартера въобще.
Какво може да е?
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
При всички положения опитай с нов акумулатор , но и стартера трябва да видиш преди това защото има опасност да има проблем който за нула време да ти замине дори и чисто нов акумулатор.
Когато върти стартера има огромна консумация на ток, а например втулки които допълнително затрудняват завъртането му може да преебат акумулатора.Според мен няма да минеш без майстор аз така за една година похабих два нови акумулатора щото не ми се правеше стартер.
Когато върти стартера има огромна консумация на ток, а например втулки които допълнително затрудняват завъртането му може да преебат акумулатора.Според мен няма да минеш без майстор аз така за една година похабих два нови акумулатора щото не ми се правеше стартер.
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
cecoboy написа:При всички положения опитай с нов акумулатор , но и стартера трябва да видиш преди това защото има опасност да има проблем който за нула време да ти замине дори и чисто нов акумулатор.
Когато върти стартера има огромна консумация на ток, а например втулки които допълнително затрудняват завъртането му може да преебат акумулатора.Според мен няма да минеш без майстор аз така за една година похабих два нови акумулатора щото не ми се правеше стартер.
Колегата е много прав! Бягай при чичо доктор да сваля стартера и да мислиш за нов или за рециклиране (ако става де). Нов е доста скъп, затова стискаме палци да можеш да го рециклираш

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Преди стартера огледай много внимателно клемите, знам че ще прозвучи банално, ама почисти ги с ножче, гресирай малко. Виж и дали тънкия кабел към клемата не прави лош контакт.
От там нататък огледайте хубаво връзките към стартера първо и после и самия стартер.
Ако връзките на стартера са ОК, и все пак не пали, почукнете го ако имате достъп преди да направите опит да палите, ако са втулки или четки помага и със сигурност ще знаеш че трябва ремонт на стартера. И много важно нещо - стартера не трябва да се върти дълго, еле пък на голям мотор, защото в един момент и за ремонт няма да става.
Сещам се и за много по лош вариант, но нека го запазя за после.
ПС имайте в предвид че стартера е на много гадно място и препоръчвам да се отиде на майстор, да се демонтира там, и после в сервиза за стартери, защото последните май май попрекаляват с цените за монтаж и демонтаж, да не говорим за щетите, които могат да нанесат.
От там нататък огледайте хубаво връзките към стартера първо и после и самия стартер.
Ако връзките на стартера са ОК, и все пак не пали, почукнете го ако имате достъп преди да направите опит да палите, ако са втулки или четки помага и със сигурност ще знаеш че трябва ремонт на стартера. И много важно нещо - стартера не трябва да се върти дълго, еле пък на голям мотор, защото в един момент и за ремонт няма да става.

Сещам се и за много по лош вариант, но нека го запазя за после.
ПС имайте в предвид че стартера е на много гадно място и препоръчвам да се отиде на майстор, да се демонтира там, и после в сервиза за стартери, защото последните май май попрекаляват с цените за монтаж и демонтаж, да не говорим за щетите, които могат да нанесат.

- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Колата е в Дарукар и се очаква отговор. А какъв е по-лошият вариант? Нещо по двигателя вероятно; защото споменаха нещо за двигател като предположение и в сервиза днес като я приеха.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Здравейте,
Днес оставих колата в Дарукар, но от там ми казаха много интересни неща. За това, че не пали - да, бил стартера - струвало 1600 лева; само такива имали, нови от Германия. С труда щяло да е към 2000. Освен това имало теч отдолу около турбото и можело и от него да е и скоро да отиде; но и да не било - не можело да се разбере, без да се разглоби всичко. Нямало било перка за охлаждане на мотора (липсвала) - ако е вярно, възможно ли е да я карах тея дни поне 100-150 км на градско и изобщо да не загрява? Щяло всичко да струва 6-10к.
?!?
Някой може ли да даде съвети за нормални ремонти; къде си карате 7-ците; за ремонт на стартер/рецилкиран, ремонт на турбо (ако се наложи?!) и т.н. Тези от Дарукар очевидно летят в облаците...
Днес оставих колата в Дарукар, но от там ми казаха много интересни неща. За това, че не пали - да, бил стартера - струвало 1600 лева; само такива имали, нови от Германия. С труда щяло да е към 2000. Освен това имало теч отдолу около турбото и можело и от него да е и скоро да отиде; но и да не било - не можело да се разбере, без да се разглоби всичко. Нямало било перка за охлаждане на мотора (липсвала) - ако е вярно, възможно ли е да я карах тея дни поне 100-150 км на градско и изобщо да не загрява? Щяло всичко да струва 6-10к.
?!?
Някой може ли да даде съвети за нормални ремонти; къде си карате 7-ците; за ремонт на стартер/рецилкиран, ремонт на турбо (ако се наложи?!) и т.н. Тези от Дарукар очевидно летят в облаците...
- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Колега по това,че колата е в Дару трябва да съдим че си от София или..... 

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
IceFire написа:Здравейте,
Днес оставих колата в Дарукар, но от там ми казаха много интересни неща. За това, че не пали - да, бил стартера - струвало 1600 лева; само такива имали, нови от Германия. С труда щяло да е към 2000. Освен това имало теч отдолу около турбото и можело и от него да е и скоро да отиде; но и да не било - не можело да се разбере, без да се разглоби всичко. Нямало било перка за охлаждане на мотора (липсвала) - ако е вярно, възможно ли е да я карах тея дни поне 100-150 км на градско и изобщо да не загрява? Щяло всичко да струва 6-10к.
?!?
Някой може ли да даде съвети за нормални ремонти; къде си карате 7-ците; за ремонт на стартер/рецилкиран, ремонт на турбо (ако се наложи?!) и т.н. Тези от Дарукар очевидно летят в облаците...
Колега вземай си колата час по-скоро. Как може да ходите при тези изманици?,,,,,,,,,,
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Да, именно. Аз още на същия ден (вчера) изявих желание да я взема; но не можех да изляза от офиса. В понеделник в 8 АМ съм там. 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
10к то колата не струва толкова
стартера се ремонтира ,за 150-200 лв ще ти го направят като нов в някой специализирано сервизче .. омазняването на турбото няма връзка с паленето .. виж перка ако нямаш трябва да се купи и сложи преди да си я прегрял , втора ръка обаче щото нова няма да е евтина ..

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Първо си прибери колата, после вземи номера и фирмата производител на стартера и отивай в най-близкия магазин на Косер или Франсизкуп, предполагам ще ти намерят нов или рециклиран на съвсем различна цена. Задължително погледнете и венеца да не е повреден.
only rear wheel drive
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Нов собственик - колата отказа да запали след смяна на акуму
Дару кар е за снобари, който знаят само да въртят ключа! И в този ред на мисли, колеги, някой знае ли място в София, кадето рециклират качествено стартери? Пишете на лично да не правим 'протести' във форума 

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани