Смяна на акумулатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- yarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 12.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e46 Touring
Re: Смяна на акумулатора
Сваляш стария и качваш новия - просто и без никакви последствия, губи само настройките за часа - изпитано е вчера 12.12.10 - моя умрЕ и го смених с нов.
"... няма такава сила на света, която да спре оная луда глава, която сама е решила да се отдели от тялото си ..."
!!! на година и 1 месец моето зверче вече познава перката и казва "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е БЕ", "БЕ Е МЕ" ... - ЯКО
!!! а другото няма още и 1 месец - да видим кога ще познае перката
!!! на година и 1 месец моето зверче вече познава перката и казва "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е БЕ", "БЕ Е МЕ" ... - ЯКО
!!! а другото няма още и 1 месец - да видим кога ще познае перката
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Смяна на акумулатора
При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Смяна на акумулатора
batkoto написа:При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...
НИКОГА!!!

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Смяна на акумулатора
vavilon написа:batkoto написа:При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...
НИКОГА!!!
хаха, окей
Само, че с този несериозен отговор си за никъде...
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Смяна на акумулатора
batkoto написа:vavilon написа:batkoto написа:При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...
НИКОГА!!!
хаха, окей
Само, че с този несериозен отговор си за никъде...
Извинявай, просто се обърках


- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Смяна на акумулатора
Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...
Re: Смяна на акумулатора
batkoto написа:Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...
Вярно, че колегата не е обяснил нищо, но твоя съвет най-много да докара някой до побеляване, като му изртещи всичко наред в колата.
Акумулатор никога не трябва да се откача на запален двигател. Алтернатора трябва да има товар. Защото ако няма товар има едни пикове, които могат да станат и тогава става зле положението. За повече информация - гугул.бг
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Смяна на акумулатора
batkoto написа:Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...
вместо да се молиш на модераторите кажи ти свалял ли си така акумулатор на е46?
или просто така си мислиш че става
за мен тоа метод е някакъв мнооого рискован при цялата тая електроника

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Смяна на акумулатора
Този метод безусловно е много рискован. Но един път съм го правил на Е30 М10 по липса на алтернатива. Размина ми се без проблеми, но не го препоръчвам на никой.
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Смяна на акумулатора
На колегата, който пита дали съм го пробвал на е46: Не съм, но поради факта, че нямам, иначе съм го правил на други коли.
Добре де колеги, помислете трезво. Акумулатора дава ток на генератора, а той е този, който захранва целия автомобил с нужното електричество. За да се възбуди генератора и да се създаде това ЕДН(електро-движещо напрежение) му трябва ток, той го взима от акумулатора. След това той е този, който захранва автомобила като се развърти, иначе между акумулатора и генератора няма уреди, които евентуално да им стане нещо ако няма акумулатор. + на акумулатора отива директно на генератора, а след него започва всичко. Поне на нашите коли няма какво да им стане, на по-новите модели - да! Там се регистрира самия акумулатор има си датчици, които замерват колко зарежда генератора, всичко това от менюто може да се види вътре от екрана на компа в купето, но за това може да прочетеш тук - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=124&t=242496&p=2669870&hilit=%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p2669870
Това е моето мнение. Който не вярва да не го прави по-добре. Защото, така или иначе, всеки сам си носи отговорност за последствията, ако нещо обърка...
Друг вариант е с кабели за даване на ток. Слагаш кабелите на клемите, които са предварително разхлабени, другия край ги слагаш на новия акумулатор. Издърпваш клемите със щипките внимателно докато останат само клемите и щипките, които са свързани с новия акумулатор. След това внимателно слагаш акумулатора като гледаш да не се откачат клемите. И накрая като е поставен в гнездото допираш клемите отгоре на изводите на акумулатора и тогава разкачаш кабелите. Много е лесно, просто си го представи. Но за случая ще трябва да сте 2-ма човека. Самичък е малко вероятно да не прекъснеш нещо.
Колега, товара не идва от акумулатора, идва от всякъде другаде след генератора, но не и от акумулатора. Акумулатора не е консуматор въпреки, че генератора и него зарежда, но самия генератор си има реле, което регулира консумацията, нищо не е оставено ей така, на самотек.
Ако се бъркам ме поправете, приемам разумна критика и с удовослствие бих искал да науча нещо ново!
Поздрави!
Добре де колеги, помислете трезво. Акумулатора дава ток на генератора, а той е този, който захранва целия автомобил с нужното електричество. За да се възбуди генератора и да се създаде това ЕДН(електро-движещо напрежение) му трябва ток, той го взима от акумулатора. След това той е този, който захранва автомобила като се развърти, иначе между акумулатора и генератора няма уреди, които евентуално да им стане нещо ако няма акумулатор. + на акумулатора отива директно на генератора, а след него започва всичко. Поне на нашите коли няма какво да им стане, на по-новите модели - да! Там се регистрира самия акумулатор има си датчици, които замерват колко зарежда генератора, всичко това от менюто може да се види вътре от екрана на компа в купето, но за това може да прочетеш тук - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=124&t=242496&p=2669870&hilit=%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p2669870
Това е моето мнение. Който не вярва да не го прави по-добре. Защото, така или иначе, всеки сам си носи отговорност за последствията, ако нещо обърка...
Друг вариант е с кабели за даване на ток. Слагаш кабелите на клемите, които са предварително разхлабени, другия край ги слагаш на новия акумулатор. Издърпваш клемите със щипките внимателно докато останат само клемите и щипките, които са свързани с новия акумулатор. След това внимателно слагаш акумулатора като гледаш да не се откачат клемите. И накрая като е поставен в гнездото допираш клемите отгоре на изводите на акумулатора и тогава разкачаш кабелите. Много е лесно, просто си го представи. Но за случая ще трябва да сте 2-ма човека. Самичък е малко вероятно да не прекъснеш нещо.
JTD написа:batkoto написа:Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...
Вярно, че колегата не е обяснил нищо, но твоя съвет най-много да докара някой до побеляване, като му изртещи всичко наред в колата.
Акумулатор никога не трябва да се откача на запален двигател. Алтернатора трябва да има товар. Защото ако няма товар има едни пикове, които могат да станат и тогава става зле положението. За повече информация - гугул.бг
Колега, товара не идва от акумулатора, идва от всякъде другаде след генератора, но не и от акумулатора. Акумулатора не е консуматор въпреки, че генератора и него зарежда, но самия генератор си има реле, което регулира консумацията, нищо не е оставено ей така, на самотек.

Ако се бъркам ме поправете, приемам разумна критика и с удовослствие бих искал да науча нещо ново!
Поздрави!
Re: Смяна на акумулатора
Егати филма за един акумулатор
я отидете на сервиз и вижте как ще ви го сменят 


- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Смяна на акумулатора
Ама вярно правите от мухата слон. Само за смяната на един акумулатор.
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Смяна на акумулатора
Е, нали за това е форума. Ако всички ходихме на сервиз нямаше да има нужда от форум. Разбира се, казвам го всичко това с най-добри чувства 
Поздрави на целия екип!

Поздрави на целия екип!
Re: Смяна на акумулатора
batkoto написа:Е, нали за това е форума. Ако всички ходихме на сервиз нямаше да има нужда от форум. Разбира се, казвам го всичко това с най-добри чувства
Поздрави на целия екип!
Идеята е да видиш в сервиза как ще ти го сменят(дали ще ти пускат ток,ще допират клеми и всичко друго изписано тук), а не да ходиш на сервиз да го сменяш
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Смяна на акумулатора
BMDrago написа:batkoto написа:Е, нали за това е форума. Ако всички ходихме на сервиз нямаше да има нужда от форум. Разбира се, казвам го всичко това с най-добри чувства
Поздрави на целия екип!
Идеята е да видиш в сервиза как ще ти го сменят(дали ще ти пускат ток,ще допират клеми и всичко друго изписано тук), а не да ходиш на сервиз да го сменяш
Не така - мога да те закарам в един сервиз да видиш как се сменя акумулатор... ще побелееш!



Иначе досега само съм откачал акумулатора и съм закачал новия - plug'n play или по български ръг-и-тръг

Si non confectus, non reficiat.
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани