G-Power тунингова 7-цата на BMW до 550 PS

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

G-Power тунингова 7-цата на BMW до 550 PS

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 05 Апр 2006, 16:32

Изображение

Още с пускането си на пазара BMW 750i предизвика огромен интерес в автомобилните среди.

Ограничената й електронно на 250 км/ч скорост, мощността от 367 к.с. и максималният въртящ момент от 490 Нм, достиган при 3600 об./мин. са достойни за уважение характеристики. Естествено обаче винаги ще се намерят хора, които ще се нуждаят от повече - за тях специализираната в доработката на BMW фирма G-Power създаде G7 5,2 K. Които обаче иска повече, плаща повече - върху цената на серийното 750i (78 000 евро) най-претенциозните клиенти ще трябва да добавят още... 82 000!

И все пак парите не отиват на вятъра: серийната мощност на луксозната лимузина е повишена с около 50% до 550 к.с. и 740 Нм максимален въртящ момент, постиган при 3500 об./мин. Благодарение на така преработения двигател 2,2-тонната “баварка” ускорява от 0 до 100 км/ч само за 5,5 секунди. За да бъде подсигурена устойчивостта при максималната скорост от 310 км/ч, компресорното вграждане се предлага само с увеличаването на работния обем до 5,2 л.

При външния тунинг тунерите не са имали за цел да монтират допълнителни детайли към автомобила, а да заменят серийните с оптимизирани. Китът за каросерията обхваща брони, прагове и специалната добавка за багажника, която е изработена от пластмаса и карбон. Тази конструкция съчетава едновременно ниско тегло и максимална устойчивост за автомобила.

G7 се движи с 22-цолови джанти с гуми 265-ци отпред и 295-ци отзад. Джантите са специално лакирани с тефлоново покритие. Тяхната конструкция подобрява с около 15% охлаждането в калниците. За да направи автомобила максимално сигурен, G-Power прави съвместно с Brembo спирачната система G400 - тя е с дискове с диаметър 400 мм, дебели 36 мм.


Източник: bg-tuning.net
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 05 Апр 2006, 23:23

ЛУКСОЗНИЯТ ХУЛИГАН :twisted: :twisted: :shock: ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 06 Апр 2006, 9:08

---Ненормална работа.Тия от BMW не ги слушат много главите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 06 Апр 2006, 9:44

ле-леее :bowdown: :bowdown: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София

Мнение от BMWgirl_Z8 » 06 Апр 2006, 11:16

На върха както винаги!!!!!!! :ok:
Не искам слава и пари - искам бира и нафта на старите цени!!! http://www.bgpetition.com/protest-gorivo/index.html

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 06 Апр 2006, 20:31

0-100 за 5.5с множко ми се вижда :( S600 на МБ /500кс/ това упражнение го прави за 4.6с :roll:

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 06 Апр 2006, 21:06

C S L написа:0-100 за 5.5с множко ми се вижда :( S600 на МБ /500кс/ това упражнение го прави за 4.6с :roll:

Мдаа... да не забравямае че тази 7ца е тунингована, а аналогичния тунинг при Мерцедес - Брабус прави 0-100 за под 4 секунди... И е обявен за най-бързата серийна лимузина в света. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 06 Апр 2006, 21:17

А защо според каталога на БМВ стандартно 760i набира за 5.5 секунди от 0-100 ?


http://www.g-power.de/gpower.php?z1=3&s ... ow_news=79
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 06 Апр 2006, 23:57

...сякаш ще я усетите или ще ви пука за тази секунда и нещо ако се качите в този зверунгел... :winky: :mhihi: :D
---

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 07 Апр 2006, 1:08

theraven_nz написа:...сякаш ще я усетите или ще ви пука за тази секунда и нещо ако се качите в този зверунгел... :winky: :mhihi: :D


Ще ти пука много даже, като те мине някой "дедка" в с-класата :)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 07 Апр 2006, 2:00

:shock: :++

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 07 Апр 2006, 10:26

GaD написа:
theraven_nz написа:...сякаш ще я усетите или ще ви пука за тази секунда и нещо ако се качите в този зверунгел... :winky: :mhihi: :D


Ще ти пука много даже, като те мине някой "дедка" в с-класата :)


S или C класата, нещо не разбрах... щото има разлика... а дедото да не настъпва много, че току виж му се залепило ченето на задната седалка... :mhihi:
---

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 07 Апр 2006, 10:33

theraven_nz написа:
S или C класата, нещо не разбрах... щото има разлика... а дедото да не настъпва много, че току виж му се залепило ченето на задната седалка... :mhihi:


Латиница - S класа
Кирилица - С класа

просто всеки го пише различно, но става дума за един и същи клас автомобили

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 07 Апр 2006, 10:36

А колко забавно звучи "Цъ"-класа... или по-точно - класа-цъ...
---

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 07 Апр 2006, 10:43

:cop: ....по темата плс.....тук не е чат :cop:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook