323 пали иведнага гасне
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
323 пали иведнага гасне
Привет колеги. До тази сутрин с колата ми всичко беше наред. Не е имало никакви признаци на проблеми. Та сутринта паля колата, изкарвам я от гаража и я гася, защото трябваше да изчакам малко жена ми. След около 10 десет минути се качваме, въртя ключа а колата запали и веднага изгасна. Така няколко пъти. Интересното е, че като запаля и натисна педала на газта се форсира но много трудно и пак гасне ако я оставиш на празен ход да работи. От какво ли може да е проблема? Щом се форсира макар и трудно едва ли е бензиновата помпа. Моля за съвети.

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: 323 пали иведнага гасне
Според мен е точно помпата.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 323 пали иведнага гасне
на мен ми прилича на проблем по газоразпределителния механизъм
но единственото, което е сигурно е че ти трябва диагностика
всичко друго ще е в сферата на догадките и бобената диагностика
пп. дано не е сериозно и пиши кво е било
пп2. аз не бих рискувал да я карам така
но единственото, което е сигурно е че ти трябва диагностика
всичко друго ще е в сферата на догадките и бобената диагностика
пп. дано не е сериозно и пиши кво е било
пп2. аз не бих рискувал да я карам така

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: 323 пали иведнага гасне
Tипичен признак на помпа, но все пак да се провери и горивния филтър! Ти кажи сменяван ли е някога от теб! Нещо бобина да не се ебава евентуално, дебитомера да не е свършил и т.н. Диагностика му е майката! Колегите са прави, така само ще догатваме!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 323 пали иведнага гасне
Защо не откачиш буксата на дебитомера,за да влезе в сервизен режим и не опиташ пак да запалиш!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: 323 пали иведнага гасне
здравейте колеги. сега се прибирам от работа.
за каране и дума не може да се каже. тя не помръдва. все пак гасне. ако продължава така аз няма да мога да я закарам и на диагностика така.
горивният филтър е сменен преди 2000 километра заради лошо гориво от което предърпваше и нямаше мощмост. сега и скагам добавка за гориво преди да зареждам. колкото до помпата, като се запали ако я форсирам работи и може да се движи, но едвам се сменят предавките. сутринта опитах и стигнах на 50 метра от нас. сега и там си се намира и ако не иска да запали след малко не знам как ще я докарам до нас, че не ми се иска да нощува по улиците - там угасна при опит на смяната на предавките. ако беше помпата предполагам че нямаше изобщо да запали. ще я пробвам след малко. ще откача клемите на акумулатора и после ще пробвам и дебитомера. а вчера всичко си и беше наред. не е правила никакви проблеми. мъркаше си като швейцарски часовник. изкарах я от гаража, загасих я и после нямаше палене......... отивам при нея да видя какво ще я правя. после пак ще пиша.
K_Ilkov написа:което е сигурно е че ти трябва диагностика
всичко друго ще е в сферата на догадките и бобената диагностика
пп. дано не е сериозно и пиши кво е било
пп2. аз не бих рискувал да я карам така
за каране и дума не може да се каже. тя не помръдва. все пак гасне. ако продължава така аз няма да мога да я закарам и на диагностика така.
slitter написа:Tипичен признак на помпа, но все пак да се провери и горивния филтър! Ти кажи сменяван ли е някога от теб! Нещо бобина да не се ебава евентуално, дебитомера да не е свършил и т.н. Диагностика му е майката! Колегите са прави, така само ще догатваме!
Retrofit написа:Според мен е точно помпата.
горивният филтър е сменен преди 2000 километра заради лошо гориво от което предърпваше и нямаше мощмост. сега и скагам добавка за гориво преди да зареждам. колкото до помпата, като се запали ако я форсирам работи и може да се движи, но едвам се сменят предавките. сутринта опитах и стигнах на 50 метра от нас. сега и там си се намира и ако не иска да запали след малко не знам как ще я докарам до нас, че не ми се иска да нощува по улиците - там угасна при опит на смяната на предавките. ако беше помпата предполагам че нямаше изобщо да запали. ще я пробвам след малко. ще откача клемите на акумулатора и после ще пробвам и дебитомера. а вчера всичко си и беше наред. не е правила никакви проблеми. мъркаше си като швейцарски часовник. изкарах я от гаража, загасих я и после нямаше палене......... отивам при нея да видя какво ще я правя. после пак ще пиша.

Re: 323 пали иведнага гасне
Ако действително няма да може да тръгне, свиркай да измислим нещо с диагностика на място да дойда, ако се наложи!
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: 323 пали иведнага гасне
Така правят помпите, или отказват напълно и не можеш да запалиш, или от време на време работи.
Когато не иска да запали, хвани някой да чука с нещо по помпата, а ти върти на стартер, сигурно ще запали.
Заслушай се, макар и тихо помпата се чува като дадеш на контакт.
Когато не иска да запали, хвани някой да чука с нещо по помпата, а ти върти на стартер, сигурно ще запали.
Заслушай се, макар и тихо помпата се чува като дадеш на контакт.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: 323 пали иведнага гасне
колеги. нов развой на проблема. от начало като я запалих правеше както обясних в предният пост. първо откачих клемите на акумулатора и нищо. после извадих дебитомера и пак гаснеше. след това реших малко да я понастъпя и да я задържа в обороти за да мога да я прибера поне в гаража. докато работеше чух че е започнала да подсвирва като че ли все едно има турбо!!!! понастъпих я обаче или иначе казано я изрязах на първа и тя взе че не угасна. последваха няколко мръсни старта до прекъсвач на първа и задна и пак не угасна. но подсвирването остана. след като я прибрах в гаража се пробвах да я изгася и отново да я запаля. запали но като я припомпих на място се появи и едно притракване на около 3000 оборота към посвирването.
възможно ли е да съм прецакал нещо по нея допълнително след като я изцедих на няколко пъти? страх ме е да карам колата в това и състояние. някакви други идеи освен диагностиката (която не знам как ще я закарам до там ако и има нещо сериозно) имате ли?
възможно ли е да съм прецакал нещо по нея допълнително след като я изцедих на няколко пъти? страх ме е да карам колата в това и състояние. някакви други идеи освен диагностиката (която не знам как ще я закарам до там ако и има нещо сериозно) имате ли?

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: 323 пали иведнага гасне
Retrofit написа:Така правят помпите, или отказват напълно и не можеш да запалиш, или от време на време работи.
Когато не иска да запали, хвани някой да чука с нещо по помпата, а ти върти на стартер, сигурно ще запали.
Заслушай се, макар и тихо помпата се чува като дадеш на контакт.
да заслушах се и помпата се чуваше че жужи за няколко секунди.

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: 323 пали иведнага гасне
Да не смуче въздух от някъде? Огледа ли всички маркучи и около колекторите?
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: 323 пали иведнага гасне
ето и резултата от направената диагностика от колегата slitter. колата даде две грешки: едната която аз съм предизвикал с махането на буксата на дебитомера, а другата е грешка в ЕВС-а, според която, колата за това не е могла да запали. последствията от опитите за поддържане на оборотите и колата да работи (потракването и подсвирването) най-вероятно са от ДИС-а клапана. към този момент колата работи добре, даже го няма потракването. дано това да и е било на колата и повече да не прави проблеми.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 323 пали иведнага гасне
Точно - ДИСА клапата е от ляво на мотора - притисни я силно към самия мотор - ако притракването осезаемо намалее - смяна.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: 323 пали иведнага гасне
за сега тракането го няма, колегата slitter чу за какво иде реч. надявам се повече да не го чувам това притракване.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани