Спортни пружини е34 малко помощ
Модератор: Технически модератори
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
Първо, поздравления, че си сменил окачването!
Второ на снимката от галерията ти се вижда и другия вариант със скъсените пружини само на предницата и съм на мнение, че е достатъчно.
Трето височината зависи от пружините, всеки производител пише с малки букви, че е относително колко ще се смъкне колата и това са само примерни данни и те не могат да гарантират смъкване точно с толкова мм.
Четвърто дали опират зависи освен от всичките неща, които си написал, така и от това колко е изнесена джантата навън, както и от височината на гумата, също така от вида амортисьор(спортен или нормален)
Така, че никого не съм подвел, защото ще те кача на моята и тя е с 10J задницата и с 20мм като я смъкнах и опираше с 4 човека в колата, мойте са доста изнесени джанти, мисля една идея повече от твоя Brock b1, а и гумата ми е една идея по - висока.
Нека хората си имат едно на ум, споделям личен опит, ти ако го наричаш подвеждане..
Аз предполагам, че разминаването идва от марката окачване и от това, че при теб колелото не мръдва при минаване през неравности. Съответно би трябвало при теб да е яко твърдо
35/40 за мен е безумие при всички положения, ще изглежда все едно има метанова уредба в багажника.
Второ на снимката от галерията ти се вижда и другия вариант със скъсените пружини само на предницата и съм на мнение, че е достатъчно.
Трето височината зависи от пружините, всеки производител пише с малки букви, че е относително колко ще се смъкне колата и това са само примерни данни и те не могат да гарантират смъкване точно с толкова мм.
Четвърто дали опират зависи освен от всичките неща, които си написал, така и от това колко е изнесена джантата навън, както и от височината на гумата, също така от вида амортисьор(спортен или нормален)
Така, че никого не съм подвел, защото ще те кача на моята и тя е с 10J задницата и с 20мм като я смъкнах и опираше с 4 човека в колата, мойте са доста изнесени джанти, мисля една идея повече от твоя Brock b1, а и гумата ми е една идея по - висока.
Нека хората си имат едно на ум, споделям личен опит, ти ако го наричаш подвеждане..
Аз предполагам, че разминаването идва от марката окачване и от това, че при теб колелото не мръдва при минаване през неравности. Съответно би трябвало при теб да е яко твърдо

35/40 за мен е безумие при всички положения, ще изглежда все едно има метанова уредба в багажника.
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
staev10 написа:MaxMeyer написа:staev10 написа:Предницата пада много малко при е34, при 60/40 пак колата стои вирната отпред.
В зависимост от желаната визия задницата според мен не трябва да се пипа, или ако се пипа най-много да се свалят 20мм, но тогава има опасност да опира при по-широки гуми и джанти.
За предницата задължително препоръчвам над 60мм, разлика се усеща само тогава.
Возията зависи вече от марката и качеството, но принципно, дори да смъкнеш предницата с 60мм, возията пак може да бъде добра, малко по-твърдо, но в никакъв случай да разбива бъбреци.
Въобще както колегата по-горе е описал има голяма разлика между 60мм по-ниско при е36 и при е34, общо взето при едното имаш чувството, че е смъкнала 10см, а при другото 2см.
Що си мисля че говориш глупости
Заповядай да видиш моята при 80/00 , а също пробвах и с 80/20 , но отзад прилепна много до задната гума и върнах старите пружини, че започна да опира.
И между такива мнения като твоите точно за нищо не стават.. и от една страна се подиграваш и от друга се правиш на голям специалист и разбирач без нищо да казваш. Поне напиши две изречения за да има някаква комуникация, не някакво заядливо подмятане.
Не се правя на специалист



Ето да видиш как опира задница свалена с 20мм и с джанта ЕТ23


- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
staev10 написа:Първо, поздравления, че си сменил окачването!
Второ на снимката от галерията ти се вижда и другия вариант със скъсените пружини само на предницата и съм на мнение, че е достатъчно......
В галерията е34ката е с сток окачване, нищо не беше пипано. След това смених само предните пружини с -40 мм и поведението на колата стана ужасно, супер твърда отпред и много мека и нестабилна отзад. Твърдо препоръчвам смяната и на 4 те пружини. Относно задните джанти и твърдоста - гумата влиза в калника, не е супер твърда, просто е късмет че гумата минава на милиметър от вътрешната част на калника


Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
MaxMeyer написа:staev10 написа:MaxMeyer написа:staev10 написа:Предницата пада много малко при е34, при 60/40 пак колата стои вирната отпред.
В зависимост от желаната визия задницата според мен не трябва да се пипа, или ако се пипа най-много да се свалят 20мм, но тогава има опасност да опира при по-широки гуми и джанти.
За предницата задължително препоръчвам над 60мм, разлика се усеща само тогава.
Возията зависи вече от марката и качеството, но принципно, дори да смъкнеш предницата с 60мм, возията пак може да бъде добра, малко по-твърдо, но в никакъв случай да разбива бъбреци.
Въобще както колегата по-горе е описал има голяма разлика между 60мм по-ниско при е36 и при е34, общо взето при едното имаш чувството, че е смъкнала 10см, а при другото 2см.
Що си мисля че говориш глупости
Заповядай да видиш моята при 80/00 , а също пробвах и с 80/20 , но отзад прилепна много до задната гума и върнах старите пружини, че започна да опира.
И между такива мнения като твоите точно за нищо не стават.. и от една страна се подиграваш и от друга се правиш на голям специалист и разбирач без нищо да казваш. Поне напиши две изречения за да има някаква комуникация, не някакво заядливо подмятане.
Не се правя на специалистДалеч не съм
Но нещата които каза ти не са реалност и няма нужда да объркваме момчето което пусна темата пък и другите.Така или иначе е поръчал 60/40+ амортисьори защо още обсъждаме?Според мен 60/40 за нашите пътища е нисичко но пък изглежда супер.Всеки си преценява
![]()
Ето да видиш как опира задница свалена с 20мм и с джанта ЕТ23http://media.snimka.bg/9262/024779551-big.jpg?r=0

Ммм много хубава количка има на снимката. Браво. Пази я, защото останаха малко такива екземпляри. Може следващия път като минавам към Плевен да се обадя да се видим и да й се полюбувам.
ПП
Дай още снимки да оплакнем окото.

Ontopic
Колеги стига сте се чудили за тези пружини. Е34 може да се кара доста ниско в БГ. Картери бол на втора употреба



Всичко под 40мм е за амортисьор с късо стебло, като е възможно на 40мм някои амортисьори да удрят стеблото в основата при по големи подскоци и меки пружини. Обикновено обаче това не става ако си с маркови пружини, понеже те са доста твърди и няма как да се люлее колата. Може би това може да стане с пружина скъсена с флекса.
Поздрави и успех с ниското окачване. Аз лично съм доста доволен от моите пружини и не бих върнал оригиналните (които разкарах на 1-вата седмица още

Последна промяна Zubcho на 12 Фев 2012, 20:33, променена общо 2 пъти
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
MaxMeyer написа:staev10 написа:MaxMeyer написа:staev10 написа:Предницата пада много малко при е34, при 60/40 пак колата стои вирната отпред.
В зависимост от желаната визия задницата според мен не трябва да се пипа, или ако се пипа най-много да се свалят 20мм, но тогава има опасност да опира при по-широки гуми и джанти.
За предницата задължително препоръчвам над 60мм, разлика се усеща само тогава.
Возията зависи вече от марката и качеството, но принципно, дори да смъкнеш предницата с 60мм, возията пак може да бъде добра, малко по-твърдо, но в никакъв случай да разбива бъбреци.
Въобще както колегата по-горе е описал има голяма разлика между 60мм по-ниско при е36 и при е34, общо взето при едното имаш чувството, че е смъкнала 10см, а при другото 2см.
Що си мисля че говориш глупости
Заповядай да видиш моята при 80/00 , а също пробвах и с 80/20 , но отзад прилепна много до задната гума и върнах старите пружини, че започна да опира.
И между такива мнения като твоите точно за нищо не стават.. и от една страна се подиграваш и от друга се правиш на голям специалист и разбирач без нищо да казваш. Поне напиши две изречения за да има някаква комуникация, не някакво заядливо подмятане.
Не се правя на специалистДалеч не съм
Но нещата които каза ти не са реалност и няма нужда да объркваме момчето което пусна темата пък и другите.Така или иначе е поръчал 60/40+ амортисьори защо още обсъждаме?Според мен 60/40 за нашите пътища е нисичко но пък изглежда супер.Всеки си преценява
![]()
Ето да видиш как опира задница свалена с 20мм и с джанта ЕТ23http://media.snimka.bg/9262/024779551-big.jpg?r=0
Не може да сравняваме
17ки 10J отзад с ЕТ под 15
и
16ки, 7,5J С ЕТ23
С тези джанти и 60мм да смъкнеш сигурно няма да опре, опира само при широки джанти изнесени навън.
Очуди ме, че при колегата ZLATEN няма проблеми, но явно е избрал подходящият микс от окачване (марка) и джанти, защото найстина става въпрос за няколко мм.
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
![]()
Ммм много хубава количка има на снимката. Браво. Пази я, защото останаха малко такива екземпляри. Може следващия път като минавам към Плевен да се обадя да се видим и да й се полюбувам.
ПП
Дай още снимки да оплакнем окото.![]()
Заповядай колега с удоволствие ще изпием по едно кафе

На моята купих втора употреба 35/20 RacingDynamics които май са най-твърдия вариант за такава височина и съм много доволен


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
Zubcho написа:...
Ontopic
Колеги стига сте се чудили за тези пружини. Е34 може да се кара доста ниско в БГ. Картери бол на втора употребаПросто като ти е много ниска колата и трябва да се съобразяваш и да не минаваш по разни улици с гърбици, да забравиш катеренето по бордюри, да бягаш от черни пътища и готово. Аз до сега моята кола (35/35) съм я удрял 3 пъти отдолу. 1 път се качих на бордюр, 1 път излизах от гараж и закачи паве седящо на тротоара
и 1 път на Боаза. Петър сигурно помни
...
Добре де, аз аз като съм 40/10 със вален в най-долно положение нивомат. За какъв чеп не съм опрял абсолютно никъде вече повече от година и половина пък си карам по всякакви теренеи, катеря бордюри, карам през гърбици и т.н.?!
Единственото място където закачих беше изхода на Джъмбото на бул. България, а тези които са ходили знаят каква гадна гърбица има на не по-малко гадния наклон

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
VesoPesa написа:Zubcho написа:...
Ontopic
Колеги стига сте се чудили за тези пружини. Е34 може да се кара доста ниско в БГ. Картери бол на втора употребаПросто като ти е много ниска колата и трябва да се съобразяваш и да не минаваш по разни улици с гърбици, да забравиш катеренето по бордюри, да бягаш от черни пътища и готово. Аз до сега моята кола (35/35) съм я удрял 3 пъти отдолу. 1 път се качих на бордюр, 1 път излизах от гараж и закачи паве седящо на тротоара
и 1 път на Боаза. Петър сигурно помни
...
Добре де, аз аз като съм 40/10 със вален в най-долно положение нивомат. За какъв чеп не съм опрял абсолютно никъде вече повече от година и половина пък си карам по всякакви теренеи, катеря бордюри, карам през гърбици и т.н.?!
Единственото място където закачих беше изхода на Джъмбото на бул. България, а тези които са ходили знаят каква гадна гърбица има на не по-малко гадния наклон
Там вярно е много гадно и съм минавал с висока кола....



- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
MaxMeyer написа:VesoPesa написа:Zubcho написа:...
Ontopic
Колеги стига сте се чудили за тези пружини. Е34 може да се кара доста ниско в БГ. Картери бол на втора употребаПросто като ти е много ниска колата и трябва да се съобразяваш и да не минаваш по разни улици с гърбици, да забравиш катеренето по бордюри, да бягаш от черни пътища и готово. Аз до сега моята кола (35/35) съм я удрял 3 пъти отдолу. 1 път се качих на бордюр, 1 път излизах от гараж и закачи паве седящо на тротоара
и 1 път на Боаза. Петър сигурно помни
...
Добре де, аз аз като съм 40/10 със вален в най-долно положение нивомат. За какъв чеп не съм опрял абсолютно никъде вече повече от година и половина пък си карам по всякакви теренеи, катеря бордюри, карам през гърбици и т.н.?!
Единственото място където закачих беше изхода на Джъмбото на бул. България, а тези които са ходили знаят каква гадна гърбица има на не по-малко гадния наклон
Там вярно е много гадно и съм минавал с висока кола....Иначе с 35/20 вече няколко месеца и аз нямам опирания.Даже ми се наложи веднъж да сляза от един бордюр средна хубост и не опря като внимавах...Иначе не смея да се катеря много но за нормално каране по каквито и да е улици няма проблем
Колега, без лоши чувства, но за какви опирания с това окачване може да се говори?! Тя в момента е на височина като стандратна е36-ца.
Иначе по темата и аз бих искал да кажа, че окачване под 60мм отпред е далеч от ниската спортна визия


И също така според мен много малко хора все още имат опит със спортни окачвания на е34, повечето правят заключения на база е36. А концепцията малко е по-различна и примерно при мен(е36) 30мм изглежда като 60мм на е34

Поздрави!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
Колега, без лоши чувства, но за какви опирания с това окачване може да се говори?! Тя в момента е на височина като стандратна е36-ца.
Иначе по темата и аз бих искал да кажа, че окачване под 60мм отпред е далеч от ниската спортна визия![]()
![]()
И също така според мен много малко хора все още имат опит със спортни окачвания на е34, повечето правят заключения на база е36. А концепцията малко е по-различна и примерно при мен(е36) 30мм изглежда като 60мм на е34
Поздрави!
Получил съм това което съм искал с 35/20 не съм я правил за конкурс lowrider





- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
Колега,
Радвам се, но все пак, ако беше 60/40 щеше да кажеш пак, че си искал това...
Тук си много прав!

Само не мога да разбера защо обърна темата е36 срещу е34. Форума е все пак да обменяме опит и информация, а именно аз съм се сблъсквал с е34-ки, които отпред са с 60 и 80мм, а същевременно карам е36 и затова съм написал всичко това
Това няма нужда да го коментирам
Все пак и другите хора имат мнение и не трябва да правиш изводи, че твоята гледна точка е винаги абсолютно вярна 
Тук ще се съглася, но не изцяло. Да, има хора с различни окачвания, но хора с ниски е34-ки са малко
Поздрави!
MaxMeyer написа:Получил съм това което съм искал с 35/20
Радвам се, но все пак, ако беше 60/40 щеше да кажеш пак, че си искал това...
MaxMeyer написа:не съм я правил за конкурс lowrider
Тук си много прав!


MaxMeyer написа:Карайте си Е36-те и не берете грижа за опита с окачванията на Е34-теИ да заключвате кое как би било понеже на еди коя си тройка било еди как си.....(и по този начин да давате акъл на другите!?)
Само не мога да разбера защо обърна темата е36 срещу е34. Форума е все пак да обменяме опит и информация, а именно аз съм се сблъсквал с е34-ки, които отпред са с 60 и 80мм, а същевременно карам е36 и затова съм написал всичко това


MaxMeyer написа::kuku:
Това няма нужда да го коментирам


MaxMeyer написа:Имаме хора с Е34 в форума с най-различни окачвания та общо взето сме виждали как е и сме наясно
Тук ще се съглася, но не изцяло. Да, има хора с различни окачвания, но хора с ниски е34-ки са малко
Поздрави!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
Ако съм искал 60/40 да съм го сложил и съответно нормално е "пак да кажа така".Но не това съм искал а друго
Както и да е извинявай за "
" просто ми се стори безмислено и несериозно да сравняваме две различни коли по този начин.Става дума за Е34 в темата съответно за нея си има 60/40,80/40,40/20 и всички останали размери които стоят по определен начин.Виждали сме как стоят защото такива има малко или много.Съответно си помагаме с мнения които обаче както винаги при различните хора се разминават.
В край на сметка в google може да се види кое как стои и човек да прецени допада ли му визията.След което да реши дали нашите пътища и начина му на каране са подходящи и те така
Хайде със здраве и да не спорим за глупости. 






Re: Спортни пружини е34 малко помощ
Ето при мен в момента с 80 / 00
На мен ми се струва, че доста малко свали за тези стойности, но както и да е..
показвам и препоръчвам ниското окачване ако някой иска да направи колата си с малко по- спортна визия. За каране също е много кеф, защото задницата олеква малко и по- лесно мога да я поднеса ако искам. Колата стой здраво стъпила на земята.
За хората, който не искат да променят возията ( която е супер комфортна с оригинално окачване ), да не пипат нищо.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
MaxMeyer написа:Ако съм искал 60/40 да съм го сложил и съответно нормално е "пак да кажа така".Но не това съм искал а другоКакто и да е извинявай за "
" просто ми се стори безмислено и несериозно да сравняваме две различни коли по този начин.Става дума за Е34 в темата съответно за нея си има 60/40,80/40,40/20 и всички останали размери които стоят по определен начин.Виждали сме как стоят защото такива има малко или много.Съответно си помагаме с мнения които обаче както винаги при различните хора се разминават.
В край на сметка в google може да се види кое как стои и човек да прецени допада ли му визията.След което да реши дали нашите пътища и начина му на каране са подходящи и те така
Хайде със здраве и да не спорим за глупости.


staev10 написа:
Ето при мен в момента с 80 / 00
На мен ми се струва, че доста малко свали за тези стойности, но както и да е..
показвам и препоръчвам ниското окачване ако някой иска да направи колата си с малко по- спортна визия. За каране също е много кеф, защото задницата олеква малко и по- лесно мога да я поднеса ако искам. Колата стой здраво стъпила на земята.
За хората, който не искат да променят возията ( която е супер комфортна с оригинално окачване ), да не пипат нищо.
Колега, мисля, че съм виждал тази кола. Много добре изглежда на живо




е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Спортни пружини е34 малко помощ
BENZINO VN написа:justboy написа:manos написа:А снимки?
След една седмица, като излезе от бокса, че доста неща ще и се случват
ехееее какво ще става бе Паце
Наред със смяна на почти всичко по предницата... смених и аморт+пружини
Ето и обещаните снимки...



Тука с един приятел ги щракнахме


Снимките са правени вчера...
Ето днес какво ми се случи във Варна....
Светльо, като се засякохме днеска, отивах към КАТ да заверя двустранния протокол.


E34, E38
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани