Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Здравейте,
Колата е e46 2002 06 143кс купе.
Тази тема е за проблем с развитие относно гаснене на двигателя в движени, а по някога и в спряло положение след по агресивно каране.
Свъзно е с Двигателят гасне + лампа за ASC.
След диагностика се оказа,че е за смяна датчик на разпределителен вал (изх.) . Проблемът намаля, но за жалост не се реши.
Диагностика отново този път се разбра,че таблото е сменяно и е с различен номер т.е. различен от този на двигателя ,но неможе да се смени. Предполагам,че това води до доста други проблеми. Таблото е от 316 автоматик.
Грешки,които се регистрират:
Едновременно се отчитат 2 грешки (след изтриване, на място се стартира двигателя и в известен период от време се отчитат). Съжелявам, че ще са неточни , но пиша само по спомен.
- Датчик на рапределителн вал (вхд.)
- Температура на двигателя
Въпреки, че колата е неподвижна се записват със скорост 255км/ч и температура на двигателя 145 градуса , което е очевидно невярно.
Искам да попитам:
- Някой знае ли защо е заклучена възможноста да се смени номера на light модул-а (таблото) и може ли да се смени по друг начин?
- Възможно ли е от това, че са десинхронизирани да е причина да отчита по грешен начин грешките?
- Колко струва нов light modulе на старо/нов?
Благодаря предварително, и се надявам тази тема да помогне и на други изпаднали в подобна ситуация. Опитах се да намеря подобна, но нямаше такъв проблем и съжелявам ако съм пропуснал някоя.
Колата е e46 2002 06 143кс купе.
Тази тема е за проблем с развитие относно гаснене на двигателя в движени, а по някога и в спряло положение след по агресивно каране.
Свъзно е с Двигателят гасне + лампа за ASC.
След диагностика се оказа,че е за смяна датчик на разпределителен вал (изх.) . Проблемът намаля, но за жалост не се реши.
Диагностика отново този път се разбра,че таблото е сменяно и е с различен номер т.е. различен от този на двигателя ,но неможе да се смени. Предполагам,че това води до доста други проблеми. Таблото е от 316 автоматик.
Грешки,които се регистрират:
Едновременно се отчитат 2 грешки (след изтриване, на място се стартира двигателя и в известен период от време се отчитат). Съжелявам, че ще са неточни , но пиша само по спомен.
- Датчик на рапределителн вал (вхд.)
- Температура на двигателя
Въпреки, че колата е неподвижна се записват със скорост 255км/ч и температура на двигателя 145 градуса , което е очевидно невярно.
Искам да попитам:
- Някой знае ли защо е заклучена възможноста да се смени номера на light модул-а (таблото) и може ли да се смени по друг начин?
- Възможно ли е от това, че са десинхронизирани да е причина да отчита по грешен начин грешките?
- Колко струва нов light modulе на старо/нов?
Благодаря предварително, и се надявам тази тема да помогне и на други изпаднали в подобна ситуация. Опитах се да намеря подобна, но нямаше такъв проблем и съжелявам ако съм пропуснал някоя.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Лайт модула и инструмент клъстер-а са 2 различни компонента...грешките ти са били в таблото (инструмент клъстер).
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Проблема ти е в таблото най-вероятно, не е кодирано към твоята кола и трябва да свети една червена точка на одометъра.
Не може да се кодира към колата понеже в таблото е записан VIN-а на старата кола, когато има разлика във вин, не позволява кодиране.
Търси човек с BMW Scanner 1.4 или с програматор да ти смени VIN-а с твоя и да ти прекодира колата, записаните грешки сигурно ще изчезнат и всичко ще си дойде на мястото.
Не може да се кодира към колата понеже в таблото е записан VIN-а на старата кола, когато има разлика във вин, не позволява кодиране.
Търси човек с BMW Scanner 1.4 или с програматор да ти смени VIN-а с твоя и да ти прекодира колата, записаните грешки сигурно ще изчезнат и всичко ще си дойде на мястото.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Не става даже и със скенера...незнайно защо 

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Паметта в таблото сигурно е M35080, при е39 със същата памет е сменян вин през скенер 1.4! с 1.36 не става.
Ако не иска със скенера, търсете човек с програматор да смени вин-а и да въведе километрите на автомобила, ако имат разлика.
Със сменен вин кодирате таблото и прекодирате цялата кола.
Ако не иска със скенера, търсете човек с програматор да смени вин-а и да въведе километрите на автомобила, ако имат разлика.
Със сменен вин кодирате таблото и прекодирате цялата кола.
Re: Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Мн благодаря за отговорите.
Някои знае ли каде може да се направи това? Има ли някакъв риск?
Някои знае ли каде може да се направи това? Има ли някакъв риск?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със синхронизацията на таблото(странни грешки)
Няма риск - споко.
Намерил съм ти програматор
Намерил съм ти програматор

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани